וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס פך השמן: מהם השמנים המומלצים לטיפוח העור והפנים?

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 14:20

איזה שמן יעיל בהפחתת קמטים? ואיזה להעלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים? והאם יש שמן שעוזר לטיפול בסימני מתיחה? ישבנו לשיחה עם מספר קוסמטיקאיות מובילות בישראל, על מנת לקבל קצת רקע על שמנים שעושים פלאים לעור הפנים, ותופתעו לקרוא מה שגילינו

שמן לעור הפנים. שאטרסטוק, ShutterStock
שמן לעור הפנים/ShutterStock, שאטרסטוק

ישבנו לשיחה עם מספר קוסמטיקאיות מובילות בישראל, על מנת לקבל קצת רקע על שמנים שעושים פלאים לעור הפנים. אז איך השמנים הטבעיים יכולים לעזור לעור להיראות צעיר יותר? פנינו למומחים בתחום כידי לעשות סדר.

פולה סרום ליפט אפ רוז קלנדולה. אור גפן,
פולה סרום ליפט אפ רוז קלנדולה/אור גפן

פולה בליק דיין מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית מסבירה על ההבדלים והסוגנים השונים של השמנים ועושה נו סדר.

פולה הסבירה לנו שעם השנים והגיל העור שלנו מאבד קולגן - החלבון האחראי לפנים מתוחים וחלקים, לכן אנו מתחילות להבחין בקמטים דקים הנראים לעין. כמובן שלגנטיקה תפקיד מרכזי בתהליך הזה, אבל ניתן לעכב או להאט את קצב ההידרדרות בעזרת שמנים טבעיים המבטיחים עיכוב הזדקנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שמן קוקוס

שמן קוקוס. שאטרסטוק, ShutterStock
שמן קוקוס/ShutterStock, שאטרסטוק

שמן קוקוס הוא אחד השמנים הידועים בסגולותיהם, ובצדק: בניגוד לשמנים אחרים, שמן הקוקוס נשמר בצורתו המוצקה בזכות השומן הרווי שבו. יתרון זה מאפשר לו לשמור על תכונותיו, ללא כל צורך בתוספת של חומרי שימור שונים. יכולת הספיגה שלו בעור מצוינת, מה שהופך אותו לקרם נהדר, בייחוד עבור מי שסובל מעור יבש ובעיקר בעונה הקרה.
.

שמן נרולי

שמן נרולי. שאטרסטוק, Giphy
שמן נרולי/Giphy, שאטרסטוק

שמן נרולי עשוי מפרחי עץ התפוז המר מדובר באחד השמנים היקרים ביותר בארומותרפיה. הוא בולט בטיפולי אנטי אייג'ינג, מסייע בהתחדשות התאים והרקמות ומאיץ תהליכים של הגלדת פצעים. הוא מצוין לעור יבש, מבוגר ורגיש, קמטים, צלקות, עור יבש, סדוק או אלרגי ונחשב לאחד השמנים הטובים לטיפוח העור.

שמן שקדים

שמן שקדים. שאטרסטוק, ShutterStock
שמן שקדים/ShutterStock, שאטרסטוק

שמן השקדים המתוקים הינו השמן שאנחנו בדרך כלל מכירות מהמסאז שכן הוא הפופולרי בקרב מעסים. הוא מעולה לעיסויי גוף ועיסויי פנים, גם עבור נשים בהיריון ותינוקות קטנים . שמן שקדים מעכב את תהליך ההזדקנות ומטפל בקמטים הוא עשיר בויטמנים מסוג אי וקיי המסייעים שמן שקדים מעכב את תהליך ההזדקנות ומטפל בקמטים. ויטמינים מסו מסייעים להתחדש ולשמור על אלסטיות העור תוך כדי עידוד זרימת דם בריאה ומשופרת.

שמן- רוז היפ

שמן- רוז היפ. שאטרסטוק, ShutterStock
שמן- רוז היפ/ShutterStock, שאטרסטוק

הרוז היפ גדל בדרום אמריקה ובאירופה. שמן הרוז היפ המופק בתהליך של כבישה קרה והוא מהבולטים בעולם הקוסמטיקה. הוא מכיל שפע חומצות שומן חיוניות, ויטמין C ונגזרות של ויטמין A . בזכות העושר החומצי הזה הוא משולב בתכשירים המיועדים להחלקת קמטוטים, טיפול בצלקות, חתכים ועור רגיש ומגורה. אפשר למרוח אותו על הפנים טבעי או לשלב אותו בכל קרם או סרום. הוא יעיל מאוד בחידוש מראה העור ואף ידוע כמסייע בטיפול בסימני מתיחה של הריון.

שוחחנו עם בת אל זינגבוים מנהלת ההדרכה בתאגיד "חוה זינגבוים" שסיפרה לנו כי העור שלנו מפריש שומן טבעי, שתפקידו לסכך את העור ולשמש מחסום עורי המונע אידוי מים והתייבשות העור. תוספת שמנים חיצונית בתכשיר קוסמטי כמו סרום או קרם, חייבת להיות מדויקת, ובהתאמה לסוג העור ולמצב העור. לכל שמן יש תכונות ואיכויות משלו, ואנו, בחברת חוה זינגבוים, מקפידים לבחור את השמנים המתאימים לשילוב בתכשירים השונים, על פי סגולותיהם הטיפוליות הייעודיות. כך למשל, בשילוב שמנים לתכשירי טיפול בעור אקנתי ושומני, אנו עושים שימוש בשמן עץ התה ובשמן מנוקה הידועים כאנטי בקטריאליים, אנטי דלקתיים ואנטי פטרייתיים ומרגיעים את העור. בתכשירי אנטי אייג'ינג תפקידם של השמנים לחקות את פעילות חומצות השומן הטבעיות בעור, ולשמור על גורמי הלחות הטבעיים בשכבה החיצונית של האפידרמיס. שמנים אלה כוללים למשל: שמן חוחובה, שמן אבוקדו, שמן זרעי ענבים, שמן זרעי חריע, שמן שקדים, חמאת קקאו, חמאת שיאה ועוד. הפורמולות שלנו כוללות סוגים שונים של שמנים, חמאות ותמציות שמנים, ואנו שמים דגש על שמנים איכותיים המופקים בתהליך מוקפד וברמת טוהר גבוהה.

סרום פיוריפיינג אקסטרקט. יח"צ,
סרום פיוריפיינג אקסטרקט/יח"צ

דוגמה לתכשיר המיועד לטיפול בעור שומני ואקנתי:
סרום פיוריפיינג אקסטרקט: סרום טיפולי, תחליבי, נטול שומן ואנטי-דלקתי, המיועד לטיפול באקנה.
מכיל:
ביסבולול - אנטי דלקתי ומרגיע
תמצית שמן עץ התה
תמצית ערברבה - מרגיעה את העור
תמצית טריפוליום - תמצית תלתן אדום לחותן ומרגיע
אצטיל טריפפטיד 3 - פפטיד המשפיע על פעילות בלוטת החלב ומאזן אותה

קרם ביומויסט. יח"צ,
קרם ביומויסט/יח"צ

דוגמה לקרם לחות המיועד לטיפול בעור חשוף, פגיע ורגיש:
קרם ביומויסט: פורמולה המחקה את הסבום הטבעי (שכבת השומן העל-עורי) שתפקידו להגן על העור מפני התייבשות. הקרם סמיך ועשיר במיוחד, ומכיל שילוב ייחודי של רכיבים המסככים ומשקמים את העור היבש, מלחחים אותו ומשיבים לו את גמישותו.
מכיל:
אוריאה
סודיום לקטט
שמן זרעי ענבים
שמן זרעי חריע
חומצה לקטית
חומצה היאלורונית
קינטין

חצאי אבוקדו ובקבוק שמן. ShutterStock
שמן אבוקדו/ShutterStock

יפה מקסימוב, הבעלים ומנכ"לית קליניקות האסתטיקה והביוטי-טק "יפה מקסימוב" ממליצה על שמן אבוקדו לעור הגוף. "השמן מצוין להקלה על בעיות עור ומשפר את המראה שלו, ניתן להשתמש בשמן האבוקדו על מנת לנקות את העור ולהעשיר אותו בלחות בו זמנית. חומצות השומן בשמן אבוקדו תורמות לשיפור בריאות ומראה העור ונמצא כי תכשירים המכילים שמן אבוקדו מפחיתים תסמינים של פסוריאזיס ותורמים להחלמה של פצעים בעור." בנוסף, ממליצה יפה על שמן האובליפיחה. "שמן האובליפיחה משמש להגנה ולהחייאת עור הגוף. בנוסף, לשמן מגוון תכולות חיוניות לעור, בינהן: המרצת התחדשות העור, הפחתת דלתקתיות, מניעת יובש, קידום גמישות העור, שיפור זרימת הדם והסרת עודפי רעלים".

הקליניקה של יפה מקסימוב. אופיר הראל,
הקליניקה של יפה מקסימוב/אופיר הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully