וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להתארגן על כובע באקט פרוותי שיחמם אתכן בימים הקרים

23.12.2022 / 11:22

החורף הישראלי אמנם אינו מחייב חבישת כובע במטרה לסייע בהתמודדות מול טמפרטורות חד ספרתיות, אבל עבור אלו הסובלות מקור - כל פיסת חימום נוספת מתקבלת בברכה. בייחוד כשהיא מוגשת באמצעות אקססורי רותח שמעניק אקסטה שיק לטוטאל לוק.

קיארה פראני. אינסטגרם, צילום מסך
קיארה פראני/צילום מסך, אינסטגרם

נכון לימים אלו תשמחו לדעת שהמרענן העונתי של הפיד מגיע בדמות כובע באקט פרוותי במרקם מלטף שלא רק מחמם ומשדרג את ההופעה אלה גם משאיר את השיער במצב פחות מעוך ביחס לחבריו מהג'אנר החורפי.

תופעת הכובעים הפרוותיים ארוזה תחת קטגוריית צללית הבאקט, הנקראת כך על שום הדימיון לדלי הפוך, אבל אם נדייק את הסיפור מדובר בבאקט בעל אמרה מודגשת ורחבה יותר מהרגיל. מי שאחראית במידה רבה לבאזז היא המעצבת הבריטית Emma Brewin, שהכובעים המלטפים והצבעוניים שלה נצפו על ראשיהן של ריהאנה, אמילי ראטאייקובסקי, בלה חדיד, דואה ליפה ולאחרונה גם על קנדל ג'נר שחבשה את גרסת הקאובוי החומה של המותג לפני ימים בודדים. מאז השקתו ב-2014, הלייבל הבריטי ידוע כמתמחה בכובעי פרווה סינטטית הנמכרים בטווח מחירים של 320-500 פאונד.

מי שאחראית במידה רבה לפופולריות של התופעה היא פמלה אנדרסון שהגיע לטקס פרסי ה- MTV של שנת 1999 כשלראשה כובע מגבעת עשוי פרווה סינטטית ורודה שעוצב בידי אייבי סופרסוניק. בתחילת החודש פאם הציגה מחווה מהדהדת לאותו לוק אייקוני כשהגיעה לתצוגת אביב קיץ 23 של מעצב העל הצרפתי ז'קמוס בוורסית קש עם עיטורי נוצות לבנות.

פמלה בז׳קמוס אביב קיץ 23. Edward Berthelot/Getty Images, GettyImages
פמלה בז׳קמוס אביב קיץ 23/GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images

אנדרסון ושורת הכוכבות שאימצו את הדגמים של אמה ברווין אינן היחידות, וניתן למצוא ברשת איט גירלז נחשבות כמו קיארה פראני האיטלקיה ואמילי סינדלב הדנית שמציגות פרשנויות רגועות יותר, הן מבחינת המחיר והן מבחינת הסטייל.

פמלה אנדרסון בטקס mtv של שנת 1999. Brenda Chase/Online USA, Inc, GettyImages
פמלה אנדרסון בטקס mtv של שנת 1999/GettyImages, Brenda Chase/Online USA, Inc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully