וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשות לוק סילבסטר לוהט? בלוגרית האופנה שתספק לכן השראה מטורפת

29.12.2022 / 17:54

כמה רגעים לפני ערב השנה החדשה, מצאנו עצמנו עדיין תוהות לגבי הלוק האולטימטיבי. האם ללכת על מנצץ? על שחור קלאסי? על שמלה? או דווקא על סגנון מחויט. ובדיוק ברגע הנכון נזכרנו בבולגרית האופנה הגרמנייה שאנחנו כל כך אוהבות - ליאוני האנה שסיפקה לנו השראה מושלמת

בלוגרית האופנה ליאוני האנה. אינסטגרם, צילום מסך
בלוגרית האופנה ליאוני האנה/צילום מסך, אינסטגרם

נצנצים: וכמה שיותר!

אנחנו תמיד בעד נוצץ, ונוטות לחשוב שזה לא יותר מדי - כמעט אף פעם. וחוץ מזה, בעינינו, אין טיימינג מדיוק יותר ללבוש פריטים מנצנצים מאשר בערב השנה החדשה! אז קחו כמה השראות מלאות באבק כוכבים

שמלת נצנצים שקופה-שחורה עם סט הלבשה תחתונה היסטרי מתחת

אם כבר נוצץ אז גם שוז מנצנצות כמובן!

מנצנץ אבל אלגנטי, בגבול הטעם הטוב

ואיך אפשר בלי אקססורייז מנצנצים תואמים!

תור הזהב

זהב מוכר לכולנו כצבע מלכותי, כזה שבהחלט מפגין נוכחות. אולי אפילו יותר מכל שאר הצבעים (טוב נו חוץ מאדום), כצבע שאי אפשר להתעלם ממנו. בנוסף הוא מאוד מקושר לאירועי השנה החדשה, קישוטים שונים החל ממשרוקיות, כובעים וקשטות שיער של השנה החדשה הם בדרך כלל בצבעי זהב (ואולי קצת שחור), לכן- חשבנו, שלוק בזהב יכול להיות מדיוק לערב השנה החדשה.

שמלת זהב משגעת

רק תבחרו: תיק תואם מושלם

חליפת שני חלקים זהובה שלא היינו מסרבות למצוא אצלנו בארון

לשנה החדשה תלבשי לבן

בעיקר עבור העם היהודי, אך בכלל הצבע הלבן מסמל חגיגיות שאין שניה לה. אמנם, חגיגות הסילבסטר שנחגגות ברחבי העולם אינן קשורות לעם היהודי, שעבורנו, השנה החדשה התחילה כבר בא' בתשרי ולא ב-1 לינואר, כידוע לכולנו. ובכל זאת, האם יש סיכוי שנפספס סיבה לחגיגה? ברור שלא! אז אם כבר חג, למה לא עד הסוף וכמו שאנחנו יודעות???

לבן: צבע של חג

ואיך אפשרי בלי: תיק תואם ללוק- וחבל שאי אפשר ללכת עם כל השלוש

לבן ומנצנץ: שילוב מושלם

או שאולי דווקא צבעים נועזים

מחשבה יוצרת מציאות: זה לא סתם קלישאה! אלא משפט מוכח (תבדקו אותנו במדע ומחקרים קליניים). על מנת שהשנה הבאה עלינו (2023) תהי צבעונית וקסומה חשבנו שאולי כדאי דווקא ללבוש צבעים נועזים שיגרמו לנו להיות הדמות הבולטת, ואולי השמחה ביותר בערב הנוצץ.

מתאים לנו שנה ורודה! וגם נוצצת כמובן

עוד לוק צבעוני שנשמח ללבוש בסילבסטר

שנה ורודה, ירוקה, כחולה, צהובה ומה לא!

ולסיום סיומת: שחור

כי לא יעזור כלום, ולא משנה באיזה דרך או צורה יילבש- חליפה, שמלה, אוברול, חצאית או מעיל - שחור הוא הצבע הכי קלאסי שיש, והסטייטמנט של הצבע הזה הוא ברור וחד משמעי!
אז אם אתם לא רוצות להסתבך, לכו על לוק שחור, אנחנו בטוחות שעם התסרוקת והאיפור הנכון, המסר שתרצו להעביר יעבור בצורה הטובה ביותר.

קלאסי וסקסי

ג'קט החלומות: כל מה שתשימו מתחת כבר לא ממש ישנה

Black & White

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully