וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה שנויה במחלוקת: הטרנד שחוזר ואנחנו לא בטוחות שאהבנו

2.1.2023 / 18:23

אחרי הקאמבק של נעלי הבלרינה והמגמה העונתית של חשיפת הגרביים כחלק מרכזי בטוטאל לוק, לא ממש נפלנו כשגילינו כשגם החותלות החלו לפלס את דרכן חזרה ללב העניינים. אך בניגוד לפוטנציאל המוכח של השניים הראשונים, עברן של החותלות מתויג כתופעה שנויה במחלוקת

בלה חדיד. Pierre Suu/Getty Images, GettyImages
בלה חדיד/GettyImages, Pierre Suu/Getty Images

מלבד שימושן המקורי לחימום האגף התחתון של הרגליים עבור אלו העוסקות במחול, החותלות הפציעו לראשונה כפריט אופנתי המזוהה עם טרנד האירובי של שנות השמונים ובהמשך שבו להופעת אורח סביב תחילת המילניום.

בלה חדיד בחותלות

בילי אייליש בחותלות

גילגולן הנוכחי מתחבר כאמור לסיפור הבלט-קור, #balletcore, בו אפשר למצוא את נעלי הבלרינה ואת בגדי הגוף שהפכו בשנים האחרונות לאחד מעוגני המלתחה הכי שימושיים שיש. בנוסף, החותלות משויכות גם לטרנד ה- K2Y, בעיקר בשל אימוצן על ידי נערות הפוסטר המובילות בלה חדיד ובילי אייליש.

ואם כבר הזכרנו באותו משפט את שילוב המילים טרנד פלוס K2Y אי אפשר שלא להתייחס לרשת ה- TikTok. לא רק שיש לתיוג #legwarmers מיליוני צפיות, אלא שמשתמשות רבות מדגימות כיצד הן מייצרות מחממי רגליים בעצמן על ידי גזירת שרוולי סווטשירט.

@sarahnunnink

styling leg warmers today / these are from yesstyle use code 'SARAHN5' for $$ off

♬ Can I Call You Rose? - Thee Sacred Souls

בפלטפורמת האינסטגרם התייחסות המשפעניות לעניין החותלות הוא פחות מז'אנר האלתור הביתי ויותר קשור לעסקת החבילה של הבלרינות מטעם בתי האופנה פראדה ומיומיו.

מנקודת מבט מקומית המתקיימת מצד אלו שחווים את החורף פה בארץ, קל להתנשא מעל קהל מאמצות החותלות ולהאשים אותן בשלל תארי גנאי מפוקפקים. אבל אחרי שתנסו לצאת מהבית בקור של אפס מעלות יש מצב שדעתכן תשתנה ברגע.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנד
  • חורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully