וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק צרפתי לא מתאמץ: הפריט שאתן צריכות בארון

10.1.2023 / 15:45

הרצון להתביית על משהו על זמני אבל גם כזה שיש בו איזושהי אמירה עדכנית הביא לתשומת ליבנו את הנוכחות המחודשת של סריג הפסים הקלאסי. על רקע של גוון קרמי בהיר עם פסים בכחול נייבי, או הפוך - בתקופה האחרונה הסוודרים האהובים הללו שוב נלבשים בטירוף

בלוגרית האופנה וונסה בלייר. אינסטגרם, צילום מסך
בלוגרית האופנה וונסה בלייר/צילום מסך, אינסטגרם

יחסי הכוחות בין מצב הפריטים שנמכרים בחנויות לבין מד הטמפרטורות הוא מסוג הדברים שכמעט תמיד מייצרים תסכול אופנתי. בתחילת העונה הקרה, למשל, כשעדיין אין הצדקה אמיתית ליותר משכבת לבוש אחת, אנחנו מצהירות כאן על המעיל הנכון של העונה, מפנטזות על מצעד הסוודרים בהם נצטייד כשיגיע הקור או עפות על מגפיים וכובע פרוותי מחמם. ואז, שבועות בודדים אחרי כשסוף סוף מבשיל חורף אמיתי, מתחילים הסיילים ומייצרים תחושת סופעונה. כאילו עוד רגע נגמר הקור. כך שהחשק לשופינג זולג באופן טבעי מהתמגנטות על עיצובי סטייטמנט מרימים לטובת השקעה במשהו שנוכל לשלוף גם בחורף הבא, כי זה הנוכחי תיכף לא פה.

הרצון להתביית על משהו על זמני אבל גם כזה שיש בו איזושהי אמירה עדכנית הביא לתשומת ליבנו את הנוכחות המחודשת של סריג הפסים הקלאסי. על רקע של גוון קרמי בהיר עם פסים בכחול נייבי, או הפוך - בתקופה האחרונה הסוודרים האהובים הללו שוב נלבשים בטירוף על ידי הבנות הנכונות ברחבי האינסטה. וכמו בקלישאות השחוקות ביותר, מדובר בפריט שמצליח תמיד לייצר לוק מוקפד וקצת יוקרתי, אך קז'ואלי במידה, עם שיק צרפתי בלתי מתאמץ. עם ג'ינס וסניקרס, מעל חצאית מקסי ונעלי עקבאו עם מיני ומגפיים, סריג פסים מבטיח להעניק טאץ' מסוגנן ממש ברגע.

המקור לקלאסיקה היא חולצת הפסים שאימצה קוקו שאנל ממדי הצי הצרפתי לפני למעלה מ- 100 שנים. לאורך השנים גרסאות כאלה ואחרות של טופים בהשראת אותה חולצה הצליחו לחצות מעמדות ולהישאר רלוונטיות, כמעט כמו מכנסי ג'ינס.

בגלגול הנוכחי אפשר לראות פייבוריטיות לצלליות אוברסייז פלוס צווארון גולף, אבל לא רק. מבחינת הצבעוניות כדאי להתמקד בגווני נייבי עד שחור בצד הכהה בשילוב כל מה שבין בז' לבין לבן באגף הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully