וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הקונסילרים: בדקנו 7 מוצרים וזה מה שגילינו

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:55

חצ'קונים, פיגמנטציה, כתמי שמש וכהויות מתחת לעיניים - אין תקלת וודג' שהקונסילר וחברו הטוב הקורקטור לא מנסים לפתור, או לפחות להסתיר. בדקנו 7 מוצרים, בטווח מחירים רחב - מי מהם יתן לך לוק של יקיצה טבעית ומי מרקם של בצק?

הקורקטור של Becca. יחצ חול,
הקורקטור של Becca/יחצ חול

בדילמה שבין להסתובב עם חצ'קון חשוף שדורש כיסוי, לבין לנוע בציבור עם גוש בצקי של קונסילר - נבחר תמיד באופציה שמושכת פחות תשומת לב, כלומר בלי. פתרון מומלץ לסוגיה מגיע מ-Bobbi, שהשיקו החודש קונסילר חדש ומנצח: הסוד הוא גם במרקם עתיר לחות שנצמד לעור כאילו חייו תלויים בזה, וגם במבחר של 23 גוונים שמבטיח התאמה מדוייקת, לא ליד ולא בערך, ומיזוג מושלם עם העור. מעולה בכיסוי בלתי נראה של כהויות מתחת לעיניים, מוצלח במיוחד גם בטשטוש פגמים אחרים.
Bobbi Brown, Skin Full Cover Concealer, מחיר: 175 שקלים. להשיג בחנויות המותג ובאתר

Bobbi Brown Skin Full Cover Concealer. יח"צ,
Bobbi Brown Skin Full Cover Concealer/יח"צ

הקורקטור של Becca, מותג שאומץ לאחרונה על ידי סמאשבוקס, מציע תיקוני צבע לכהויות ולשאר תקלות גוון שמתרחשות מתחת לעיניים, ויתאים למי שמעדיפה לדחוף אצבעות למיכל עצמו, בלי תיווך אביזרים. הוא מגיע בפורמולה קרמית גמישה וב-becca ממליצים לחמם אותו בין האצבעות ואז להחליק אותו לתוך העור, מהזווית הפנימית החוצה. לנסיינית חובבת מברשות לקח זמן להתרגל למריחה שהרגישה לה "פחות נקייה" אבל התוצאה היתה שווה: "העור שלי בהיר מאד והכהויות מתחת לעיניים בולטות במיוחד. רוב הקורקטורים שניסיתי שינו גוון במהלך היום, אבל המוצר של Becca החזיק מעמד בלי לדהות, ושמר על העור בגוון אחיד ומואר מאד. המרקם עצמו קצת סטיקי וצריך להתרגל אליו - חלק יעדיפו לקבע אותו עם פודרה, לי הוא עבד יפה גם בלי".
Smashbox loves Becca, Under Eye Brightening Corrector, מחיר: 129 שקלים. להשיג ברשתות ובאתר סמאשבוקס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קורקטורים בקה סמאשבוקס. יח"צ חו"ל,
קורקטורים בקה סמאשבוקס/יח"צ חו"ל

אם יש היכל תהילה למוצרי איפור אייקונים, מקום של כבוד שמור שם לנסיך של המגזר, הטוש אקלה של YSL. בגירסתו המעודכנת, הופך משדרג הוודג' הטוב בהיסטוריה גם לקונסילר. כל הפיצ'רים המוכרים והאהובים עדיין כאן: פורמט של טוש לחיץ, המברשת הכי נעימה שיצא לנו לנסות, חומר חצי שקפקף שהוא גם היילטר, ועכשיו גם עם יכולות הסוואה משופרות וכיסוי עמיד, זוהר ואוורירי. למעשה, הטוש אקלה הוא שיקוי הקסמים שתמיד רצינו, והוא מתאים לכל אזור בפנים שצריך קצת עזרה: ויש מתחת לעיניים, מטשטש פיגמנטציה ושאר כתמים, קצת בזוויות האף, ונוח גם לטאצ'אפים קטנים ומרימים במהלך היום.
YVES SAINT LAURENT, TOUCHE ÉCLAT HIGH COVER, מחיר: 170 שקלים

YSL TOUCHE ECLAT HIGH COVER. יח"צ חו"ל,
YSL TOUCHE ECLAT HIGH COVER/יח"צ חו"ל

ההיילייטר של סטנדל יהיה מושלם ללוק חגיגי, ושימושי מאד גם בכל הערבים והבקרים שאחריו. כמו ה-YSL גם הוא מגיע בפורמט טוש עם מברשת משיית, ומרקם קרמי-נוזלי שגם משמש כקונסילר עדין מאד. לא מדובר בחומר איטום שמתאים לכיסוי רציני, אבל יש לו את הכישורים לעשות את אותו מאנובר שיגרום לכולם לשאול אם עשית משהו בפנים: חוץ מלטשטש כהויות ולייצר גוון אחיד, אפשר למרוח אותו מתחת לעיניים, בצידי האף, באזור העפעף ומעל השפה העליונה, ולתת לכל הלוק גלאם של יקיצה טבעית.
Stendhal paris- Anti-Aging Care Highlighter, מחיר: 165 שקלים. להשיג בחנויות אפריל ובאתר

היילייטר פור לוקס סטנדל. באדיבות אפריל,
היילייטר פור לוקס סטנדל/באדיבות אפריל

דעות מעורבות התקבלו במערכת על הקונסילר של לנקום. על הצד החיובי: אפליקטור מחודד ונוח שמאפשר גם למאותגרות מריחה מדוייקת, גם בפינות ובזוויות; מרקם נעים שקל לעבוד איתו, וכיסוי לא רע גם בשכבה בודדת. עוד בצד הזה: חומר מעולה להצללות, כשעובדים עם גוון כהה יותר. בצד של התלונות, נסיינית עם עור יבש טענה שכיסוי מלא ממש יתקבל רק במריחה כפולה ושבחלוף השעות, הוא ייבש והתייבש, בעיקר מתחת לעיניים, ודווקא הדגיש את מה שהתבקש להסתיר. מעולה לבעלות עור מעורב ושמן, ליבשים - פחות.
לנקום, TEINT IDOLE ULTRA WEAR ALL-OVER CONCEALER , מחיר: 189 שקלים

לנקום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור. יח"צ חו"ל,
לנקום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור/יח"צ חו"ל

סבוקלם מציעים להשתמש בקונסילר שלהם לטשטוש כהויות מתחת לעיניים, פיגמנטציה וקמטי הבעה אבל הנסיינית מדווחת שצריך להיזהר עם המלצות השימוש הנדיבות האלה כי החומר עצמו סמיך וכבד מאד. הוא מכסה היטב פצעים וכתמים בתנאי שאתן חיות בשלום עם איטום מאט, ובתנאי שהעור שלכן לא יבש או נוטה לכזה - אחרת תקבלו ציפוי מיובש לא נעים בכלל.
מגיע בשני גוונים בלבד - מבחר די מבאס כשמדובר בקונסילר.
סבוקלם, אינוביישן BB קונסילר - מחיר: 58.5 שקלים במקום 90 שקלים באתר המותג

קונסילר סבוקלם. יח"צ,
קונסילר סבוקלם/יח"צ
קונסילר מבית קרליין. טל אזולאי,
קונסילר מבית קרליין/טל אזולאי

"מוצר יעיל במחיר שפוי", סיכמה הנסיינית את מערכת היחסים שלה עם הקונסילר של קרליין: "המברשת עבה, לטעמי עבה מדי, ומוציאה החוצה יותר מדי חומר. למדתי לשלוט בכמויות ולנגב את העודפים על השוליים. החומר עצמו הוא על הצד הסמיך והכבד יותר, אבל גם נוח לעבודה, מתמזג יפה עם העור, וכיסה בצורה מספקת את כל שלל כתמי השמש שלי. מגיע ב-6 גוונים בלבד - מבחר מאתגר כשצריך להתאים גוון מדוייק".
קרליין, Full Coverage Concealer, מחיר: 55 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully