וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיור, שאנל וגוצ'י: זו הסיבה שלא תצטרכו להסתכל על תיקי החלומות שלכן מחלונות הראווה

עודכן לאחרונה: 13.1.2023 / 10:41

אנחנו רואות את זה בכל מקום; ברחוב, באתרי האינטרנט, בטיקטוק, באינסטגרם וברשתות השונות- תיקי הוינטג' של מותגי העל הפכו לתופעה מוכרת בעולם ובארץ בכלל. היום, עבור בחורות רבות תיקים של דיור ושאנל הם כבר לא רק בגדר חלום. יצאנו לבדוק את הטרנד וינטג' העכשיווי

מדגמנת וינטג: הדוגמנית השוודית אלזה הוסק. אינסטגרם, צילום מסך
מדגמנת וינטג: הדוגמנית השוודית אלזה הוסק/צילום מסך, אינסטגרם

טרנד הוינטג' והיד-שניה הגיע לישראל אמנם באיחור של כמה שנים אך מאז תופס תאוצה ומקובלות בחברה. המושג "יד שניה" שפעם התאים למי שמשתייך לאג'נדה חברתית וסביבתית שינה את פניו וכיום פונה לקהל שלם של כל מי שאוהב מותגי יוקרה ומעדיף לצרוך אותם במחירים נגישים, ופעמים רבות אף פריטי הידי השנייה הם אופנתיים, טרנדיים ואף קשים להשגה.

מה שהיה בגדר חלום היום גם אתם יכולים

מי שנהנה מטרנד הוינטג' ויד-שניה הן חנויות הוינטג' של מותגי-על שהפכו לפופולריות מאוד ומיסדו תופעה חדשה, החנויות האלו מאפשרות לכולם לרכוש מותגים על שבעבר אלו היו מנחלתם של העשירים בלבד. ואם אתם שואלים אותנו, מעבר למחיר, לא פעם, ואחרי לא מעט בדיקות שעשינו, הפריטים האופנתיים ביותר שמצאנו היו דווקא בחנויות היד שניה. צללנו לעומק לבדוק את התופעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שוחחנו עם לירון סוליקרו וחוה סמואל, שהקימו את חנות הוינטאג' "Pursue". את המותג הקימו השתיים מתוך התשוקה לאופנת מותגי על. האהבה שלהן לעולם האופנה ולפריטים של מעצבי על הביאה אותן לצאת במרדף אחר התשוקה להגשים חלום לכל אוהבות האופנה בישראל ולהפוך את הבלתי מושג לנגיש.

לירון, שבאה מתחום האדריכלות וחוה שהיא רואת חשבון, החליטו ביחד להקים את Pursue מתוך מחשבה שסטייל, יוקרה ואופנה לא חייבים לבוא על חשבון הכיס. הן עובדות מול סוחרי וינטג' מסביב לעולם ולפעמים אף טסות ובוחרות את הסחורה בעצמן. האהבה שלהן לעולם האופנה ולפריטים של מעצבי על הביאה אותן לצאת במרדף אחר התשוקה להגשים חלום לכל אוהבות האופנה בישראל ולהפוך את הבלתי מושג לנגיש.

תיק וינטג' של דיור. בוטיק פרסו,
תיק וינטג' של דיור/בוטיק פרסו

המגמה הנוכחית בתחום האופנה מציעה פריטי יד שנייה של מותגי-על שלרוב מחיריהם אינם נגישים, בהנחות של עד 75 אחוז מהמחיר המקורי של מוצר חדש (פשוט מטורף!). "טרנד הוינטג' ממשיך לתפוס תאוצה" מספרת לנו לירון מפרסו, הישראלים אמנם גילו את הווינטג' (פריטים מלפני 30 שנה או יותר), תחום שעדיין נמצא בחיתוליו אבל ללא כל ספק הולך ותופס תאוצה. אין ספק שהרשתות החברתיות גרמו לתאוצה בתפוצת המגמה הנוכחית, שוודאי היא שילוב בין שיטוט אינסופי בעמודי אינסטגרם לבין הנהייה כעדר אחר טרנדים. מדובר בטרנד שכאן ובגדול, וכידוע לכולנו, אנחנו, הצרכנים הישראלים אוהבים מאוד טרנדים ומרגישים חייבים להיות חלק מהם.

דבר נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו, הוא היתרון הגדול של קניית פריטי וינטג' ושמירה על איכות הסביבה וצמצום הצריכה של האופנה המהירה. מדובר בבחירה מודעת התורמת לסביבה מכיוון שלמעשה אנו ממחזרים פריטים קיימים ומקטינים את הצורך לייצר כמויות מאסיביות של פריטים חדשים.

תיק וינטג' של שאנל. מחיר: 8690 שקלים. באדיבות PURSUE,
תיק וינטג' של שאנל. מחיר: 8690 שקלים/באדיבות PURSUE

כיצד אתן מבטיחות ללקוחות שהתיקים בבוטיק אכן מקוריים?
כל התיקים שאנחנו קונות עברו בדיקת אותנטיות אצל הספקים שלנו, יש להם מחלקה שבודקת את האותנטיות של כל פריט.

אז איך זה בעצם עובד? איך יכול להיות שיש בוטיק שיכול להרשות לעצמו למכור מותגי יוקרה במחירים נגישים יותר?
המחירים בבוטיק שלנו מאוד הוגנים, וכתוצאה מכך הרווח שלנו הוא גם קטן יותר.

מה הם הפריטים הכי עתיקים שיש בבוטיק?
יש לנו פריטים גם משנות ה-90!

ומה הפריטים הכי חדשים שיש בבוטיק?
ישנם פריטים בודדים מלפני שנתיים, אבל הרוב המוחלט של הפריטים הם וינטג' (ותיקים יותר)

בכמה אחוז הנחה מהמחיר המלא והרגיל נמכרים התיקים בבוטיק?
התיקים שלנו הם חצי ואפילו רבע מהמחירים המקוריים שיש בחנויות.

מותג מסוים שיש עליו הכי הרבה ביקוש?
המותג שיש לו הכי הרבה ביקוש בתקופה האחרונה הוא גוצ'י.

תיק של גוצ'י .מחיר: 2600 שקלים. באדיבות PURSUE,
תיק של גוצ'י .מחיר: 2600 שקלים/באדיבות PURSUE

מותג האופנה "Pursue" יאפשר לכן לרכוש פריטי וינטג' מלאי סטייל של מותגי העל הנחשקים והפופולריים ביותר בעולם וביניהם: פראדה, דיור, לואי ויטון, גוצ'י ועוד מגוון פריטים של מותגי יוקרה נוספים במחירים זולים ושפויים יותר. המותג מקפיד על ייבוא פריטי יד שנייה שמורים ביותר וללא סימני שימוש קודמים, כך שאף אחד לא ישים לב שמדובר בפריט וינטג' יד 2.

@break.archive

All of these pieces are currently available on our website ? Link in bio ??

♬ Super Freaky Girl - Nicki Minaj

המותג מציע אתר אונליין, Pursuetlv.com בו ניתן לרכוש את הפריטים היוקרתיים: ביניהם תיקים וארנקים של בתי האופנה הגדולים והאהובים, והם מספקים שירות משלוחים עד פתח הבית.
טווח מחירים:
ארנקים: 1,500-1,000 שקלים.
תיקים: החל מ-1,900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully