וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות ועוד: הקוסמטיקאית של הסלבס חושפת את סודות ההצלחה

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 17:21

במשך שנים קרן ברטוב נחשבת כמי שאחראית על תחזוקת עור הפנים של כמה מהנשים המוכרות ביותר בארץ, אבל בתקופה האחרונה נדמה ש"הקוסמטיקאית של הסלבס" הפכה לסלב בעצמה. כיום היא משיקה לראשונה קליניקה מעבר לים ולנו את כל הפרטים

הקליניקה של קרן ברטוב בלונדון. תום מרשק,
הקליניקה של קרן ברטוב בלונדון/תום מרשק

עם 62.5 אלף עוקבים, ראיונות במגזינים, אייטמים במדורים הנכונים, נוכחות גבוהה בסטוריז של כוכבים נחשבים ויומן טיפולים מפוצץ לכמה חודשים קדימה - סיפור ההצלחה של קרן ברטוב הוא מהסוג שרבים חולמים עליו. הצלחה שצמחה מפה לאוזן ומיגנטה אליה (בעיקר) נשים בכל הגילאים, חלקן מפורסמות כאמור, שהתאהבו בשיטות הטיפול החדשניות שפיתחה בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם לצד שימוש בתכשירים פעילים שנרקחים עבורה בלעדית במעבדות נבחרות.

קרן ברטוב. שי יחזקאל,
קרן ברטוב/שי יחזקאל

בימים אלו היא משיקה לראשונה קליניקה מעבר לים, בשכונת נוטינג היל שבלונדון, ממש מול מוסד ישראלי נוסף שעפים עליו מחוץ לגבולות המדינה - המזנון. הסניף החדש מסוגנן בקווים מודרניים המציגים תרגום עיצובי לרעיון הגלואו הבוהק שכה מזוהה עם קרן, והוא כולל חמישה חדרי טיפולים. במרכז כל חדר ניצבת מיטת מים מפנקת עליה מתבצע הטיפול, וכמובן את הפרוטוקול הטיפולי שמשלב את מבחר הטכנולוגיות (כ- 50 מכשירים שונים), עם הקרמים ומיטב החומצות הפעילות שהפכו מזוהות עימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

יש לך קליניקה משגשגת בארץ, מה בער לך להתחיל מההתחלה בלונדון?

"בגדול, וזה אולי ישמע תלוש מהמציאות, הויז'ן שלי הוא להיות שם בינלאומי מוכר בכל מקום בעולם. הרעיון בהתחלה היה לפתוח מקום באל איי, הייתי שם בתהליך 7 חודשים ואז הבנתי שלהיות על הקו עם שלושה ילדים בבית זה פחות הגיוני, מה גם שבקליפורניה רק רופאים מורשים להחזיק את הלייזרים והמכשירים שאני עובדת איתם אז זה אומר להכניס שותף. הרגשתי שזה לא נכון לי. פה בלונדון זה הרגיש לי יותר נכון, אני פועלת המון מאינטואיציות".

הקליניקה של קרן ברטוב בלונדון. תום מרשק,
הקליניקה של קרן ברטוב בלונדון/תום מרשק

ומעבר לאינטואיציות, לונדון מחכה לקוסמטיקאית מישראל?

"מסתבר שכן, לא הייתי פותחת אם לא הייתי מבינה שיש לי בשורה להביא למקום הזה. לפני שהתחלתי בתהליך פה עשיתי סקר שוק. קודם כל קבעתי תור לטיפול אצל ארבעת הקוסמטיקאיות הכי חזקות פה, אחת מהן מטפלת בקייט מידלטון, השנייה בקייט מוס. זה טיפולים של 45 דקות והקוסמטיקאיות האלו הן באמת נשים מדהימות ומרשימות עם ידיים נעימות בטירוף, אבל לא מצאתי שום דבר ממש חדשני מעבר לטיפול מאוד מפנק. העיתונאיות והעורכות המקומיות שבאו להתנסות בטיפולים אצלי אמרו לי בסיום הטיפול, כל אחת בתורה, "הבאת לנו את העתיד". אמרתי להן שבישראל זה העבר.
בלונדון מותר לי הכל ואני יכולה להביא את השיטה שלי במלואה. ובינתיים התגובות שאני מקבלת מראות לי שצדקתי, נשים פה אומרות לי שיש פה קוסמטיקאיות מדהימות מבחינת הנעימות של הטיפול אבל בסופו של דבר זה מסיכה, קרם והביתה. המפגש עם הטכנולוגיות והשילוב ביניהן זה משהו חדש להן".
עדות לכך שברטוב הפכה בעצמה לפרסונה מוכרת בקרב קהל הישראליות קיבלתי בתור של אל על בשדה התעופה הית'רו שבלונדון. שם נפגשנו ממש במקרה, כשהתברר שאנחנו שבות לארץ באותה הטיסה. ההתרגשות בקרב הבנות שעובדות בצוות הביטחון של אל על לא הותירה מקום לספק, מדובר בכוכבת נחשקת, והן כבר הודיעו על כוונה להגיע לאחת ממיטות הטיפולים שלה בזמן הקרוב.

קרן ברטוב. שי יחזקאל,
קרן ברטוב/שי יחזקאל

כשאני עושה גוגל באנגלית עם השם שלך מיד עולים לי שני שמות: בר רפאלי וגל גדות. זה מספיק כדי למלא את היומן?

"אני מתרגשת ומוקסמת מפרגון של כל לקוחה שלי. המונח 'מפה לאוזן' זה לא קלישאה. לקוחה לא תחזור אליי וגם לא תמליץ עליי אם היא לא מרוצה. מאז שפורסם שאני פותחת קליניקה בלונדון יש רשימת המתנה של המון נשים, ברובן ישראליות שחיות פה, אבל לא רק. אשת יחסי הציבור המקומית שאני עובדת איתה הביאה לקליניקה כמה עיתונאיות ועורכות בכירות מתחום הביוטי, והאמת? לא ציפיתי בכלל להגיע לאנשים האלה כ"כ מהר. הן מתלהבות, מפרגנות באינסטגרם שלהן ואז מתפרסמת גם כתבה. לא האמנתי שזה יתגלגל ככה, זה מרגש אותי ברמות".

איך מרשימים קהל כזה?

"אין קסמים מיוחדים, הן נחשפו בדיוק למה שהלקוחות שלי בארץ מכירות. כל אחת קיבלה טיפול היכרות בהתאם למצב העור שלה, שזה בערך בין שלושה לחמישה מכשירים שונים, מעבר לקרמים ולחומרים איתם אני משתמשת. הן לא הבינו מאיפה באתי אליהן. 'מה עוד אחד?' וזה נשים שמכירות הכל, כולל חלק מהמכשירים, אבל בדרך כלל זה נמצא אצל רופאים, והמחיר הוא 1,500 פאונד לעשר דקות טיפול".

ואיך המחירים אצלך?

"בין 250 פאונד ל- 600/700 פאונד, פחות או יותר כמו בארץ. אבל זה פר טיפול, לא פר מכשיר".

הקליניקה של קרן ברטוב בלונדון. תום מרשק,
הקליניקה של קרן ברטוב בלונדון/תום מרשק

מה את מחדשת להן בעצם?

"קודם כל הן לא מכירות את הקונספט שאין תפריט טיפולים. לכל אחת יש את העור שלה והוא צריך משהו אחר. אני עושה אבחון ובונה עבורה פרוטוקל טיפולי אישי בהתאם לצרכי העור שלה. הן רגילות שאפשר לבחור: ניקוי פנים, מסאג', לייזר, כמו בספא של בית מלון. הלייזר זה עשר דקות. אצלי אין דבר כזה עשר דקות. כל אחת מה שהיא צריכה, לפעמים ארבעה לייזרים שונים ישולבו בטיפול אחד. וזה בדיוק מה שהביא אותי לפתוח פה את הקליניקה. אגב, אחרי שהחלטתי שפה יהיה הסניף הבא שלי, עברתי לשלב פתיחת עסק והבנתי שאני צריכה לקבל פה תעודה מקצועית של לימודי קוסמטיקה. כלומר, סטאז', מבחן מעשי ומבחן עיוני. כמו שיגידו לך לעשות טסט ותאוריה כדי לקבל רישיון במדינה אחרת".

וואו, לא פשוט.

"באתי כמו אחרונות הסטודנטיות. עבדתי שבוע מהבוקר עד הלילה אצל קוסמטיקאית מקומית. עשיתי טיפולי פנים לנשים לפי השיטות המקומיות פה ובעלת המקום מסתכלת עליי לוודא שאני יודעת לעבוד. כל יום מ- 9 בבוקר עד 9 בערב, רבע שעה הפסקה בצהריים. זה הכל דברים שאני יודעת בע"פ, שיטות טיפול ישנות. באיזשהו שלב התחלתי לספר לה איך אפשר לשדרג את הטיפולים. היו שבועיים קשוחים, כמה מבחנים וזהו. אני רואה את המטרה ומסתכלת קדימה".

קרן ברטוב. תום מרשק,
קרן ברטוב/תום מרשק

למה נוטינג היל?

"אני לא מכירה ממש את לונדון, הגעתי לפה והסתובבתי, על נוטינג היל שמעתי כמו כולם מהסרט של ג'וליה רוברטס ויו גרנט. ככה. הלכתי לראות מקומות בצ'לסי, בסוהו, ראיתי כל מיני אופציות, אבל כשהגעתי לפה - בום. ראיתי את הבניין הקטן הזה והתאהבתי".

6 חדרי טיפולים בארץ ועוד חמישה בנוטינג היל, זה לא מרחיק אותך מהפנים של המטופלות? מהקשר האישי?

"נכון, אני לא יכולה לעשות את כל הטיפולים בעצמי. לכן מאוד חשוב לי לדעת לבחור את האנשים שעובדים איתי ויכולים להעביר את השיטה שלי. לא הייתי מצליחה להגיע רחוק בלי מעטפת של אנשים מדהימים סביבי שאני יכולה לסמוך עליהם. אני מכשירה קוסמטיקאיות להיות מיני מי, יש לי צוות שהוא שנים איתי. עשיתי רילוקיישן לשתי בנות שעובדות איתי בארץ שנים וגייסתי פה בנות נוספת שעברו הכשרה מוקפדת. וכמובן בעלי היקר שמלווה אותי בבירוקרטיות ובעצם בהכל. בלעדיו זה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully