וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיפור שלך "זז" לאורך היום? אל תחליפי אותו, שני את שגרת הטיפוח

בשיתוף MAC

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 12:09

את לא צריכה להיות מאפרת מקצועית בשביל שהאיפור שלך ייראה טוב לאורך כל היום. כל מה שאת צריכה זה להשתמש במוצרים הנכונים - לפני האיפור. מותג האיפור והטיפוח MAC משיק סדרת טיפוח חדשה, Hyper Real, ועל פי התגובות, יכול להיות שזה כל מה שהיינו צריכות

סדרת Hyper Real של MAC. יח"צ,
סדרת Hyper Real של MAC/יח"צ

החיים בעידן הרשתות והפילטרים יכולים להיות מתסכלים ממגוון סיבות. אחת מהן היא שכל מי שאנחנו רואות סביבנו (וירטואלית, בעיקר) היא בעלת עור פנים מושלם לאורך כל היום בעוד שאצלנו, במציאות, זה לא תמיד המצב. גם אם יצאנו מהבית בתחושה שאנחנו נראות נפלא, תוך שעה-שעתיים נתבונן במראה ונראה שכל האיפור שהנחנו - מי יותר ומי פחות - פשוט נעלם.

אם אתן מזדהות עם התיאור, אתן לא לבד. בסקר שנערך על ידי MAC, מותג האיפור והטיפוח היוקרתי, נמצא כי התסכול הזה משותף להמון נשים בכל רחבי העולם. המותג החליט לפנות לנשים בכל השווקים בהם הוא פועל על מנת להכיר טוב יותר את לקוחותיו, להבין לעומק את הצרכים שלהן, לגלות מהן הבעיות שעבורן אותן נשים לא מקבלות מענה מספק, ולדייק את מוצריו בהתאם.

בין כל התגובות לסקר, התברר כי שני דברים עיקריים משותפים לנשים מכל קצוות העולם: הן רוצות מראה עור מושלם, והן טוענות ששימוש מופרז במוצרי טיפוח מפריע לתוצאות האיפור שלהן, כלומר גורם לאיפור "לזוז" לאורך היום ולא להישאר באופן שבו הוא הונח.

סדרת Hyper Real של MAC. יח"צ,
סדרת Hyper Real של MAC/יח"צ

עבור MAC, שהוא קודם כל מותג איפור ושגם מוצרי הטיפוח שלו הם מוצרים תומכי איפור, תוצאות הסקר היו קריאה ברורה לפעולה. המותג עבד במשך שנים יחד עם מדענים ואמני איפור, ופיתח סדרת טיפוח חדשה ומינימלית שנועדה לענות על מספר צרכים ברורים:

1. לשפר את המראה העור באופן מיידי ולאורך זמן.

2. להכין את העור לאיפור בצורה מושלמת.

3. לגרום לאיפור להיראות טוב יותר.

4. לגרום לאיפור להחזיק לאורך זמן.

סדרת Hyper Real של MAC. יח"צ,
סדרת Hyper Real של MAC/יח"צ
סדרת Hyper Real של MAC. יח"צ,
סדרת Hyper Real של MAC/יח"צ

סדרת Hyper Real

כל מוצרי הסדרה מתאימים לכל סוגי העור ומבוססים על קומפלקס עוצמתי הכולל, בין היתר, רכיבים פעילים כמו חומצה היאלורונית, סרמידים וניאצינמיד. אבל הרכיב הייחודי ביותר בסדרה הוא תמצית פרח הפאוני (אדמונית יפנית), פרק יוקרתי ונדיר שצומח ביפן למשך 7-10 ימים בלבד בכל שנה.

להפקת התמצית, משתמש MAC בעלי הכותרת של הפרח בלבד, דבר שמאפשר לו לצמוח מחדש. עלי הכותרת נקטפים ביד ועוברים ייבוש בתהליך טבעי, באוויר הפתוח, באמצעות חום השמש. כל ההשקעה הזאת כנראה משתלמת כי בסופו של דבר, מלבד ריח נפלא, תמצית הפאוני מעניקה לפנים מראה צח וזוהר בריא שקורן מתוך העור.

סדרת Hyper Real של MAC. יח"צ,
סדרת Hyper Real של MAC/יח"צ

הסדרה כוללת שלושה מוצרים:

Hyper Real Serumizer - מוצר הדגל של הסדרה, אשר פותח על ידי מדענים במשך ארבע שנים ואושר על ידי אמני האיפור, הוא הסרומייזר, המורכב, כפי שניתן לנחש משמו, מסרום וקרם לחות (Moisturizer). המוצר מאזן את העור, משפר את מרקמו, מחזק את מחסום העור באופן מיידי ולאורך זמן וכך הופך את העור לקנבס חלק, מושלם לאיפור וזוהר מבפנים.

במחקרים קליניים שבחנו את תוצאות השימוש בסרומייזר נמצא שיפור של 161% ברמת הלחות בעור באופן מיידי, ושיפור של 96% בחוזק של מחסום העור לאחר שימוש יחיד. בנוסף, 100% מהנשים שהשתתפו במחקרים אלו דיווחו על שיפור ברמת הזוהר של העור, ו-9 מתוך 10 נשים הסכימו שאחרי השימוש בסרומייזר, האיפור מונח בצורה טובה יותר ונשאר רענן למשך היום. כיוון שהסרומייזר הוא שילוב בין סרום לקרם לחות, אין צורך להשתמש בקרם לחות נוסף לאחריו. אבל אם העור זקוק לבוסט נוסף של לחות, אפשר להוסיף לשגרה את המוצר הבא בסדרה.

Hyper Real SkinCanvas Balm Moisturizing Cream - מעשיר את העור בלחות למשך 24 שעות, מחזק את מחסום העור, מרגיע ומונע גירויים ומחליק את העור באופן מיידי ולאורך זמן. הפורמולה, המועשרת בחמאות מנגו ואבוקדו, נספגת במהירות, נועלת את הלחות בעור, הופכת אותו לרך וזוהר ומשפרת את יכולתו לשאת עליו את האיפור.

Hyper Real Fresh Canvas Cleansing Oil - שמן ניקוי עדין שנבדק לשימוש גם על עור רגיש ועיניים רגישות, ועם זאת אפקטיבי ביותר ומסיר חלקיקי מיקרו אבק, לכלוך ואיפור עמיד. השמן, המכיל גם את תמצית פרח הצ'אסוקי, שמן חוחובה וזרעי חמניות וויטמין E, אינו מותיר שמנוניות על העור אחרי השטיפה וגם לא מותח ומייבש אותו, אלא משאיר את העור רך, גמיש, נקי וקורן. בנוסף, גם השמן שומר על איזון הלחות בעור, מרגיע את העור ומשפר את מרקמו.

סדרת Hyper Real של MAC. יח"צ,
סדרת Hyper Real של MAC/יח"צ

שלושת המוצרים בסדרה משלימים זה את זה ולמעשה, הם כל מה שאתן צריכות על מנת שעור הפנים שלכן ייראה מושלם ועל מנת שהאיפור שתניחו עליו ייראה טוב לאורך זמן. טוב, כמעט כל מה שאתן צריכות. בנוסף למוצרים הללו, משיק MAC לראשונה מברשת ייחודית לטיפוח, בעלת ראש מעוגל וזוויתי, עם סיבים סינתטיים רכים המותאמים להנחת הסרום ובאלם הלחות. המבנה הייחודי של המברשת מאפשר לה לעטוף את העור, לעסות אותו, להגיע לפינות הקטנות ביותר בפנים ולהניח את חומרי הטיפוח על העור בצורה מיטבית. המברשת יוצרה במיוחד לסדרת Hyper Real בשיתוף אמני האיפור של המותג, על מנת להשלים את שגרת הטיפוח של לקוחותיו ולספק להן בדיוק את מה שביקשו בסקרים: מראה עור מושלם במינימום מוצרים.

בשיתוף MAC
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully