וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו איפה אתה ת'פה? alo yoga פה! כמה זה יעלה לנו? פרטים ראשונים

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:58

מותג היוגה האמריקאי הנחשק alo yoga, שאנחנו כבר אוהבות ממזמן, בוחר בישראל כמדינה המערבית הראשונה בעולם מחוץ לארה"ב וקנדה לפתוח בה רשת חנויות. רגע לפני פתיחת החנות הראשונה בשבוע הבא, הצלחנו להשיג לכן מידע ראשוני ובלעדי: החל מטווחי המחירים ועד לדגמים שיגיעו!

alo yoga Israel. יח"צ חו"ל,
alo yoga Israel/יח"צ חו"ל

alo yoga, מותג האקטיב המוכר, פותח את חנות הדגל הראשונה בישראל בקניון TLV תל אביב ב-26.01 בשעה 10:00. זוהי תהיה החנות הראשונה בעולם המערבי שנפתחת מחוץ לגבולות ארצות הברית וקנדה, והיא תתפרס על פני 500 מ"ר. חנות נווספת תפתח בהמשך בקניון רמת אביב, וכמו כן המותג גם יוצג ויימכר כקונספט של "חנות-בתוך-חנות" ברשת :סטורי, כשהמיקום הראשון יהיה בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף.

alo yoga Israel. יח"צ חו"ל,
alo yoga Israel/יח"צ חו"ל
קורל סימנוביץ' ל-alo yoga. אינסטגרם, צילום מסך
קורל סימנוביץ' ל-alo yoga/צילום מסך, אינסטגרם

alo yoga, שנוסד לפני עשור וחצי בשנת 2007 בלוס אנג'לס על ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', הוא מותג לייפסטייל פרימיום שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות. מאז שנוסד המותג, alo עומד בחזית של קטגורית ה- activewear בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים המזוהים שאותם הוא מפתח. המותג הוא ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות עובדים.

קנדל ג'נר לאלו יוגה. אינסטגרם, צילום מסך
קנדל ג'נר לאלו יוגה/צילום מסך, אינסטגרם

המותג הפך למזוהה ואהוב בקרב אוטוריטות ומשפיעניות גדולות בביצה ההוליוודית ביניהן, קנדל ג'נר, טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, היילי בולדווין, סלינה גומז, ואפילו הגיעה למשפעיניות ודוגמניות בביצה המקומית שלנו כמו קורל סימנוביץ', בר זומר ועוד אחרות.

אם תהיתן לגבי שם המותג, אז עשינו לכן את העבודה וביררנו לכן גם את זה: alo - ראשי התיבות של Air, Land, Ocean (אדמה, אוויר ואוקיינוס) דוגל בסגנון שעובר מהסטודיו לרחוב, שילוב של אופנה ולייפסטייל שמתחיל במזרן ועובר הלאה, אל שאר תחומי החיים.

למותג יש גם פלטפורמת אימונים אונליין בשם alo moves והיא מציעה קולקציות ספורט ייעודיות לנשים ולגברים, קולקציות אופנה וקו קוסמטיקה טבעית. כל הקולקציות שיושקו יהיו זהות לחלוטין לאלו שיוצעו בחנויות המותג העולמיות, ומדי שבועיים עד שלושה תושק קולקציה חדשה עם צבעים ייחודים ודגמים חדשניים. קו הקוסמטיקה יושק בהמשך לאחר אישורי משרד הבריאות.

alo yoga Israel. יח"צ חו"ל,
alo yoga Israel/יח"צ חו"ל

למי שיצא להיות בניו יורק או במיאמי ולהיכנס לאחת מחנויות המותג, בטח יודעת שהחנויות של alo הם מקדשי וולנס שמעניקים השראה למבקרים במסע שלהם. אורחים יכולים לחוות באופן ישיר את התחושות שבגדי המותג מעניקים ואת הכוח המשנה של האופנה שמציע alo, שילוב של פרפורמנס ופרימיום. החנויות בישראל יעמדו בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ועם הפילוסופיה שעומדת מאחוריהן ויעניקו את החוויה ההוליסטית המלאה של alo לקהל המקומי.

החדשנות הטכנולוגית של alo תומכת בתנועת המיינדפולנס עם צוות של מהנדסים שחוקר ומפתח פריטים חדשים שלוקחים את אופנת האקטיב בכל פעם צעד קדימה. כל פריט מעצב את הגוף, שומר על השרירים מחוממים ומאפשר לכל אחד ואחת להתאמן עם יכולת מקסימלית ועם מינימום הפרעות הקשורות לבגדי האימון.

alo yoga Israel. יחצ חול,
alo yoga Israel/יחצ חול

alo פיתחו 5 בדים עיקריים שהפכו לאיקוניים ומזוהים איתו:

Airlift - סימן ההיכר של המותג, בד קל ונעים במיוחד המתאים לפעילויות בעצימות גבוהה כמו ריצה, ספינינג ושיעורי HIIT, כמו גם לפילאטיס ויוגה. alo מתגאים בבד כ-"second skin" שתומך בכל אחד אשר מעוניין לתרגל כל תנועה ומעניק תחושה מעצימה.

Airbrush - בד אוורירי ואטום, רך ומלטף שמתאים ליומיום ולפעילויות ספורט כמו יוגה ויניאסה והליכות.

Alosoft - בד גמיש ורך במיוחד בעל מגע קטיפתי ונושם שמתאים לפעילות בעלות עצימות גבוהה ולמנוחה. בד נושם בייחודיות המתאים לתרגול יוגה חמה אודות לתחושת החלקה של הבד בהתאם לקווי מתאר הגוף.

Seamless - בד טכנולוגי פורץ דרך שמחטב ומחמם עם מגע רך במיוחד. מתאים ליומיום וגם לפעילויות כמו פילאטיס וריצה.

Vapor - בד טכנולוגי יוקרתי, המתייבש במהירות. זהו בד קל במיוחד, מחטב בעל מגע רך במיוחד שמתאים ליומיום אבל גם יכול לקרר בסביבה חמה. מתאים לחדר כושר, ריצה או יוגה חמה.

alo yoga Israel. יח"צ חו"ל,
alo yoga Israel/יח"צ חו"ל

מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי alo yoga העולמית, למעט שינויי שערי מטבע.
טווחי המחירים ינועו החל מגרביים: ב-60 שקלים ועד למעילים מחממים ב-1,300 שקלים.
טווחי המידות : מ-XXS ל-XXL בהתאם לגזרת כל בגד ובד, כך שכל אחד ואחת תוכל ויוכל למצוא את הסגנון המתאים לו/ה.

alo yoga Israel. יח"צ חו"ל,
alo yoga Israel/יח"צ חו"ל

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga סיפר: "אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות שנפתחות, תחילה בקניון TLV ובהמשך בחנות הדגל של :סטור בכיכר דיזנגוף ובקניון רמת אביב. החנויות האלה, כמו בכל העולם, הן הביטוי האולטימטיבי ללייפסטייל שלalo yoga והן דוגמה לרוח המותג הייחודית שלנו: מכילה, מעצימה ובעלת מודעות אקולוגית. החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה ומזוקקת שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס - וזהו הצעד הראשון כשאנחנו מכירים את alo לקהילה הישראלית בשווקים החדשים שלנו".

alo yoga Israel. יח"צ חו"ל,
alo yoga Israel/יח"צ חו"ל

מחברת 911 אופנה - בעלת הזיכיון הישראלי להפעלת alo yoga בישראל, נמסר לנו: "אנחנו שמחים לצרף את המותג alo yoga לרשימת המותגים שאותם אנו מייצגים בישראל ומתרגשים לקשר בין הקהילה השוקקת בישראל לאחד המותגים החזקים בעולם הוולנס. alo הוא זיקוק של הרבה ערכים שאנחנו מאמינים בהם: שילוב של אופנה ולייפסטייל, מענה לצרכים פונקציונאליים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, ובדגש על קידום יוגה ומיינדפולנס ובכלל אורח החיים הבריא והמודע לסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully