וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרבולית סקנדינבית או משהו שאפשר למצוא במלתחה וינטג'ית מלאה שערות חתולים: הטרנד שלא הבנו

19.1.2023 / 10:05

במבט ראשון קצת קשה להבין מדוע מעיל הצעיף של Toteme הפך להיות אחד הפריטים הויראליים של החורף, אבל ווליום הנוכחות וכמות התיוגים שלחו אותנו להעיף מבט שני ולדווח

Jessica Skye. אינסטגרם, צילום מסך
Jessica Skye/צילום מסך, אינסטגרם

מדובר במעיל צמר שבחלקו העליון מונח צעיף מובנה והוא כולל מגוון מאפיינים קלאסיים-פרקטיים כמו אורך המסתיים בקו החיבור בין האגן לירכיים, שרוולים רחבים במידה המאפשרת להעמיס שכבות מתחת, צללית מלבנית נינוחה ושני כיסים קדמיים בגודל שימושי.

הטוויסט כאמור טמון בצעיף רחב השוליים שמחובר לקו הצווארון אבל גם ברקמה הלבנה שמקיפה את האמרות ומסתיימת בשורת פרנזים בקצוות הצעיף. מראה הקרושה של הרקמה מזכיר לוק של כרבולית סקנדינבית מסורתית או משהו שאפשר למצוא במלתחה וינטג'ית מלאה שערות חתולים. הוא מגיע בגוונים קלאסיים של אפור, בז' או שחור ומחירו המלא הוא 750$. הנחה לא נצפית כרגע באופק אבל גרסאות עלי אקספרסיות שלו נמכרות סביב ה- 100$.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הלייבל השוודי המינמליסטי Toteme נוסד לפני כ- 8 שנים בסטוקהולם על ידי עיתונאית האופנה אלין קלינג והדוגמן קארל לינדמן. המותג היוקרתי שמביא את האסתטיקה הסקנדינבית במלואה עם עיצובים על זמניים המוגשים באיכות גבוהה, הצליח להפוך בשנים האחרונות לאחד הפייבוריטים בקרב איט גירלז וכוכבות כמו סלינה גומז, היילי ביבר, רוזי הנטינגטון וויטלי, ג'ניפר לורנס או קורטני קרדשיאן.

הלהיט הנוכחי שלשמו התכנסנו כבר היה סולד אאוט בתחילת החורף אך בימים אלו הוא חזר, כנראה בעקבות הביקוש המטורף. בין לבין, האשטאג הטיקטוק Totemescarfjacket# זכה ליותר משתי מיליון צפיות ואיתו הגיע שיח השופך קצת אור על סוד הקסם של מעיל הצעיף.

לורן מזאריסי, מתכננת מדיה דיגיטלית ראתה אותו לראשונה בסטורי של חשבון האינסטגרם somewherelately סיפרה: "נמשכתי אליו מיד ושמרתי צילום מסך בטלפון שלי. הבנתי שמעילים יכולים להיות אלגנטיים באותה מידה כמו התלבושת שמתחת!". משתמשת אחרת תולה את הפופולריות בצעיף המחובר שפותר את סוגיית ה- כן או לא צעיף, "ויכוח אמיתי בכל בוקר", כך תיארה את שגרתה.

"איפה היית כשראית לראשונה את ז'קט הצעיף של טוטם"? היה המשפט הפותח שהעניקו בהרפרס בזאר לסיפור, והוסיפו, "לא משנה איך התרחש המפגש הגורלי הראשון שלך, ישנה ברשת הסכמה גורפת שז'קט הצעיף הגדול של Totême הוא בגדר מומנט בקטגוריית המעילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully