וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התופעה האפרורית אמנם ממש לא חדשה, אבל אחרי תקופת גלות תופסת תאוצה ויראלית

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:56

לפני יותר מעשור כינו אותו "אפור הוא השחור החדש", לאחר כמה שנים הנוסח "חמישים גוונים של אפור" השתלט על השיח, וכעת הטוטאל לוק האפור חוזר למשבצת הרלוונטיות האופנתית עם הכינוי "אפור על אפור". אחרי תקופת גלות מסוימת התופעה האפרורית רושמת תאוצה ויראלית

Felicia Akerstrom. Christian Vierig/Getty Images, GettyImages
Felicia Akerstrom/GettyImages, Christian Vierig/Getty Images

למי שעדיין לא הבינה, הרעיון מאחורי הסיפור הוא לרקוח הופעה מונוכרומטית המשלבת לפחות, עם דגש על יותר, שני פריטים אפורים בסמוך זה לזה, תוך שאיפה לכמה שיותר שכבות, מרקמים וגוונים. המטרה - לייצר עניין בתוך גבולות גזרה עם נתוני פתיחה משמימים.

טרנד האפור על אפור מצטרף למגמה הרחבה של היצמדות לפריטים ניטרליים וקלאסיים, בין אם הם מחויטים או דווקא ספורט-קז'ואליים, אותה אנו פוגשות לאחרונה בכל מקום. הניסיון להתרחק מכל מה שמדיף ניחוח של גחמת אופנה קיצונית שולח את האיט גירלז האינסטגרמיות להתנסות במלכת הרכבה די פשוטה ליישום, בעיקר תחת מזג אוויר חורפי.

זאת מכיוון שיופיו של האפור זורח כשמתחילים לערבב אותו עם אפורים אחרים, בכל טון אפשרי מהסקאלה, ואם אפשר אז גם בטקסטורות שונות. סריג רך בצללית נינוחה לצד מכנסי כותנה רחבים, מעיל צמר עם ג'ינס או סווטשירט עם פריט מחויט. הרעיון הוא לגוון כמה שיותר כל עוד נשמרת מסגרת גבולות האפור.

במבחן התוצאה, כל גוון אפור עם אפור אחר מייצר לוק שיקי שאינו מתאמץ, כך שקשה ללכת לאיבוד בתוך הקונספט. ובניגוד ללבישת שחור מכף רגל ועד ראש, האפורים מעניקים יותר פוקוס לדיטיילס כמו קפלים במכנסיים, צווארונים ואמרות שרוולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully