וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף: רויאלטיאהבה באוויר

יהלום בדייט השני? ביג NO NO. כך תתאימו תכשיט לכל שלב במערכת היחסים

נועם פרל, בשיתוף רויאלטי

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 15:31

מתי עדיף לבחור דווקא בצמיד ומהו נשק יום הדין? המדריך שיעזור לכם לבחור את התכשיט הנכון, בזמן הנכון

רויאלטי. שי פרנקו,
צמיד יכול ללוות את מקבל המתנה במשך שנים/שי פרנקו

מכירים את התחושה הנפלאה הזאת שממלאת את הלב ברגע שזכיתם לקבל מתנה שמתאימה בול עבורכם? כזו שהושקעה בה מחשבה רבה, שהיא מיטיבה לתאר את המשמעות שלכם עבור הצד השני ובעיקר, שהיא פשוט מהממת? ובכן, הכי קל להיות בצד המקבל אבל החוכמה הגדולה היא להיות בצד הנותן. מחפשים מתנה לחברה טובה, לבת הזוג, לאשה לעתיד, או לאם הטרייה? הסירו דאגה מלבכם, כי אין צורך להכין תחקיר בנושא. בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו רעיונות מקסימים למתנות שמתאימות לשלבים שונים בחיים.

רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio

חבר אמיתי שווה זהב, או כסף, או זהב לבן

כשאתם ניגשים לחפש מתנה איכותית לחבר טוב או חברה טובה, צמיד היא האופציה האולטימטיבית. לא מדובר כאן בשום דבר רומנטי כך שלא יחול פה איזה בלבול שעלול להיות מביך, אבל כן במתנה שמראה עד כמה הוא או היא חשוב או חשובה לכם. בדיוק כמו הקשר שלכם, גם צמיד הוא חבר טוב ואם תקלעו בבחירה, הוא יכול ללוות את מקבל המתנה במשך שנים. אגב, צמיד הוא ממש לא רק ליד, אלא גם לרגל, כך שהאופציות כולן פתוחות. רק תשתדלו לא לריב אחרי זה, הא?

רויאלטי. שי פרנקו,
שרשרת עם תליון. הבחירה המושלמת/שי פרנקו
רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio
רויאלטי. שי פרנקו,
איך מציינים מאורע משמח? עם תכשיט כמובן/שי פרנקו

"הם היו האוהבים הצעירים ברגעים הכי יפים של החיים"

טוב, זה די ברור שבתחילת מערכת היחסים אין צורך לפנות לאגף היהלומים. לאט לאט, אנחנו הרי לא רוצים לשדר לחץ. אבל אם בכל זאת תרצו להעניק מתנה יפה לבת הזוג הטרייה, הבחירה המושלמת תהיה שרשרת עם תליון. מדובר בפריט שהוא לא מחייב, אבל כן יוצר קשר ומצהיר על כוונות. תליוני זהב, תליוני זהב בשיבוץ אבני חן, יודאיקה, ואפילו שרשרת פנינים קלאסית ואלמותית, כולן מתנות מקסימות שמראות למקבלת המתנה כמה היא חשובה לכם. לגמרי מדובר ב-win win situation עבור כולם!

אגב, אם בן הזוג שלך עונד שרשראות בעצמו, גם את יכולה להפתיע אותו עם שרשרת מהממת שתראה לו שחשבת עליו, ושהוא חשוב לך.

רויאלטי. שי פרנקו,
שרשרת פנינים קלאסית/שי פרנקו
רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio

הצהרת כוונות ונשק יום הדין (בקטע טוב): היהלום

טוב, הזוגיות צלחה את שרשרת התליון, עוד קצת מים עברו בנהר וזהו, הגיע הרגע להכריז קבל עם וסטורי: איי דו!! לשם כך, ניגש לחברו הטוב ביותר של האשה, היהלום. טבעת יהלום הפכה להיות בשנים האחרונות ה-דרך להתארס, ולכולנו ברור שאם אין יהלום - זו ממש לא טבעת אירוסין. אפשר תמיד ללכת על הקלאסית, אפשר לשחק עם העיצוב, הצבע, הגימור, אבל האבן הזאת חייבת להיות שם. וסתם לידע כללי, מסורת נוספת שקיימת אצל חלק מהמשפחות היא שהורי החתן קונים תכשיט במתנה לכלה, לרוב צמיד או שרשרת, כך שאפשר כבר להגדיל ראש ולהתאים איזה סט מנצח שלנצח יוכיח וינציח את האהבה שלכם.

רויאלטי. שי פרנקו,
רויאלטי/שי פרנקו

כשתינוק נולד, נולדים גם ההורים שלו ומגיעה להם מתנה

לידה היא לחלוטין סיבה למסיבה. אולי לא לאמא הטרייה, היא כנראה תהיה עייפה מדי, אבל למתנה? היא תמיד תשמח! אז כמובן שהדבר המרגש ביותר הוא תכשיט עם התייחסות למאורע, למשל שרשרת עם תליון בצורת ילד או ילדה.

רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio
רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio

כך תוכלו להוסיף תליון בכל לידה ולעצב את המשפחה שאתם בונים גם בתכשיט על צווארה או על ידה של אמא. אופציה נוספת היא עגילים, אולי אפילו עגילים צמודים, כאלה שהתינוק הקטן לא יוכל למשוך. כמובן שגם תליונים או טבעות בצורת לב הם תמיד התשובה הנכונה. שיהיה במזל, ולילות רצופים הא?

חתונת הכסף בצבע זהב

אם תשאלו אותנו, ההצלחה האמיתית בחיים היא להגיע לשלב שבו מציינים את חתונת הכסף, 25 שנות נישואים. השנים הראשונות בחיי הנישואים לא תמיד פשוטות, עסוקים בלבסס את הקריירה, מביאים ילדים לעולם, ישנים או לא ישנים בלילה ומבצעים את המטלה הכי חשובה בעולם - חינוך. ובכל זאת, אחרי כל זה, האהבה שלכם שרדה ועכשיו הגיע הזמן לקצור את הפירות. הילדים גדלו, הם עצמאיים, אתם סוף סוף יכולים לטוס לכל הטיולים שחלמתם לעשות כשהם יגדלו, והכי חשוב - לחגוג את אהבה שלכם ששורדת את מבחן הזמן כמו גדולה. אז איך מציינים מאורע משמח שכזה? עם תכשיט כמובן. גם פה יהלום הוא לא מילה גסה, הוא משמח לבב אנוש ובטח את לבבה של (כמעט) כל אשה. היהלום יכול להגיע בדמות טבעת, בדמות תליון, בדמות עגילים או בדמות צמיד. אנחנו בטוחים שאחרי 25 שנים ביחד אתה כבר יודע בדיוק מה אשתך אוהבת, ואנחנו בעיקר מאחלים לכם לפחות עוד 25 שנים טובות ומאושרות.

נועם פרל, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully