וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף: רויאלטיאהבה באוויר

תודו לנו אחר כך: ממניות ועד סדנאות - 5 רעיונות למתנות מקוריות

נועם פרל, בשיתוף רויאלטי

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 17:21

יום הולדת, יום נישואים, יום האהבה? אתם חייבים להפציץ במתנה מרגשת וסוחפת שתשאיר אבק למתנות של שנה שעברה? קבלו את מצעד חמש המתנות שאי אפשר לפספס איתן. כל מה שאתם צריכים זה להחליט איזה סוג אתם, ולצלם מסך

לא הרבה דברים יכולים להטריד את מנוחתנו כמו לחפש מתנה טובה, אבל טובה באמת, למי שאנחנו אוהבים. עוד פעם חולצה? שוב שובר למסאז'? למה שלא נחדש קצת? אז הנה, חידשנו. ישבנו, חשבנו ופיצחנו. לא נכביר במילים - קבלו חמישה רעיונות למתנות מקוריות. רק נגיד לכם שהגיע הזמן להוציא את האשראי.

בחורה צעירה עם גיפט קארד. ShutterStock
כן, מניות/ShutterStock

מתנה שהיא הייטק - וזו לא מילה גסה

אם אתם מחפשים רעיון מקורי למתנה שיכול לתת ערך מוסף ואפילו להניב רווחים להמשך, זו מתנה בדיוק בשבילכם. קבלו את זה: מניות. לא לכולנו יש את האומץ להשקיע והאמת? לא את כולנו זה מעניין. אבל, כנראה שאם מישהו יעשה זאת עבורנו, בוודאי ובוודאי שאם נרוויח מזה, זו הופכת לאחלה מתנה שבעולם. שימו לב שאפשר וגם רצוי לבחור בגוף עם אג'נדה מתאימה, כזה שעושה טוב בעולם, ולהרוויח כפליים. תודו שאהבתם.

רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
מאוכל טוב, יין טוב, חברה טובה, ובטן מלאה. מי צריך יותר?/דמיטרי גרין / GREEN photo studio

אמור לי מה אתה אוהב לאכול - ואתן לך מתנה בהתאם

אם האינסטגרם של בן או בת הזוג שלכם מלא במתכונים, אם בכל פעם שהוא חושב על אוכל רואים ניצוץ בעיניים שלו, זה בדיוק הזמן להזמין עבורו סדנת בישול, סיור ביקב או אפילו ארוחה פרטית רק לשניכם. אלה בדיוק הדברים הכיפיים האלה שאף פעם לא תעשו עבור עצמכם ולא ברור למה. שהרי אין טוב יותר מאוכל טוב, יין טוב, חברה טובה, ובטן מלאה. האמת? אנחנו מרגישים שפיצחנו את סוד האטום עם המשפט הזה.

אלבום תמונות. ShutterStock
אלבום. תמונות. מודפס. ממש כמו פעם/ShutterStock

היצירתיות של היום, היא המובן מאליו של פעם: אלבום תמונות

כולנו הפכנו לצלמים בשנים האחרונות. אין יום, שלא לומר שעה (אצל חלקנו אפילו רבע שעה) שבה אנחנו לא שולפים את הנייד כדי להנציח משהו בחיים שלנו. אז אחלה, אלבום התמונות במכשיר הנייד שלנו מונה כמה עשרות אלפי תמונות, אבל למי יש זמן להסתכל בהן אחר כך? הנה הרעיון למתנה המושלמת ליצירתיים שביניכם. אלבום. תמונות. מודפס. כמו פעם. זוכרים שפעם היינו מדפדפים בתמונות נבחרות ומתמוגגים? כן כן, מדובר במתנה המושלמת. כזו שדורשת זמן, מחשבה, יצירתיות והיא שווה כל דקה בדרך לחיוך המאושר של המקבל. בונוס: אם יש לכם מכתבים (מישהו עוד כותב בשנים האחרונות?) שאגרתם במשך השנים, זה בדיוק המקום עבורם.

רויאלטי. שי פרנקו,
מי חשב שתכשיטים הם גם לנפש?/שי פרנקו
רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio
רויאלטי. דמיטרי גרין / GREEN photo studio,
רויאלטי/דמיטרי גרין / GREEN photo studio

קלאסיקה מושלמת: כי אי אפשר לנצח את מה שתמיד עובד, לא?

כשאנחנו מחפשים מתנה חשוב לנו, בין השאר, שהיא תהיה על זמנית. בין אם מדובר במוצר מוחשי או לא, החוויה, המשמעות והזיכרון ילכו אתנו שנים קדימה וכנראה שזה בדיוק מה שהופך מתנה טובה למתנה מושלמת. במקרה כזה, חשוב להזכיר שתכשיט הוא לא רק מוצר פיזי. תכשיט הוא אביזר קישוטי, בעל ערך רגשי רב של אהבה, של נתינה וקבלה, הוא משמר רגעים בלתי נשכחים והוא מלווה אותנו למשך שנים רבות. נו, לא סיבה מספיק טובה לקנות אחד במתנה? בין אם מדובר בטבעת, שרשרת, צמיד או עגילים, המחשבה היא זו שבאה לידי ביטוי במתנה כזאת, מחשבה שנזכר בה בכל פעם שנביט עליו, על התכשיט המהמם שלנו. מי חשב שתכשיטים הם גם לנפש? ברור שאנחנו.

טיפול במים. ShutterStock
שדרוג למתנת ה"ספא וארוחת הבוקר" הקצת פחות מקורית/ShutterStock

נמסטה: כי הגוף והנפש קשורים ולשניהם מגיעה מתנה שווה

וואו כמה שהחיים האלה מלחיצים. פקקים, לחץ בעבודה, אתרי בנייה מחוץ לבית, תזונה נכונה, זמן איכות. רק מהמילים האלה נכנסנו לסטרס. כאן אנחנו באים לשדרג את מתנת ה"ספא וארוחת הבוקר" שעל אף שהיא רעיון מופלא, כנראה שהיא כבר לא כל כך מקורית. כאן אנחנו רוצים לדבר על ה"וול ביאינג", על ההפסקה הקלה מלחץ החיים לטובת הקשבה לגוף שלנו. טיפול וואטסאו, חמאם טורקי, סופ''ש ריטריט של יוגה, כל אלה הם בדיוק הדברים שאנחנו כנראה לא נעשה עבור עצמנו, כי תמיד יש משהו מלחיץ אחר, אך נודה לנצח למי שידאג שנעשה אותם, כי באמת אכפת לו מאיתנו.

לסיכום, כנראה שהמתנה עצמה היא לא מה שחשוב, אלא המחשבה שמאחוריה. ובכל זאת, אין כמו לראות פרצוף שמח ומתרגש למראה המתנה שבחרנו עבורו, אז בפעם הבאה שאתם שוברים את הראש על איזה מתנה לקנות, תעיפו מבט ברשימה הזאת, וכן, אתם יכולים להודות לנו אחר כך.

נועם פרל, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully