וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף: רויאלטיאהבה באוויר

קבלו השראה (או שלא): צפו בהצעות הנישואים הכי מיוחדות שראיתם

נועם פרל, בשיתוף רויאלטי

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 13:46

הבחור הצעיר שעבד על בת זוגו, הבחורה שפספסה את הרגע המאושר בחייה ואיך אפשר בלי זווית ישראלית? ריכזנו את הצעות הנישואין הכי מיוחדות שמצאנו ברשת

רויאלטי. שי פרנקו,
איזו מתנה מפתיעה מתאימה לכם?/שי פרנקו

הצעת נישואים היא אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיי הזוגיות. לרוב, החצי שמחליט שהגיע הזמן להציע ישבור את הראש בנוגע לאיך לתכנן את הצעת הנישואים המושלמת. לפעמים היא תלך בדיוק לפי התכנית, לפעמים היא קצת תתפקשש, לפעמים הוא יבין שאין לו ברירה כרגע אלא להגשים את הפנטזיה של החצי השני, מצחיקה, מגוחכת, או מופרכת ככל שתהיה. בסופו של דבר, מדובר ברגע מקסים שילווה אתכם שנים קדימה. מתכננים להציע נישואין ולא בטוחים איך? אספנו כמה הצעות נישואים מיוחדות, משונות, ומצחיקות, כולל גאווה ישראלית. צפו, תחייכו ותתרגשו ביחד איתנו.

seperator

נחשי מי? בעלך לעתיד

אם אתם אוהבים לשחק קלפים עם כל החבר'ה, בדגש על המשחק "נחש מי", אנחנו מציעים לכם בחום בפעם הבאה לשים לב איזה קלף קיבלתם ולקלל אולי קצת פחות, מי יודע, אולי זה בדיוק הרגע שבו יציעו לכם נישואים? ובכן, הבחורה הצינית והמקסימה הזאת, "נתפסה במערומיה" והפכה בין רגע את הציניות, למכונת דמעות של התרגשות. טוב בסדר, גם אנחנו דמענו מהתרגשות, מודים באשמה! איך אפשר שלא?

בתקווה שעד החתונה הוא ילמד לאיית

טוב אז נכון שלא מדובר פה בהצעת נישואים, אלא בבחור מתוק שמציע לבחירת ליבו ללכת איתו ל"פרום" (נשף סיום התיכון) אבל זה כל כך חמוד שאי אפשר היה להשאיר את זה במרחבי הטיקטוק בלבד. רק אולי להבא כדאי לעשות יותר חזרות ואולי לוודא שיודעים לאיית את המילה כמו שצריך. מצד שני - זה כל כך חמוד, שזה פשוט מושלם כמו שזה.

מסתובבת סיבובים, סיבובים, סיבובים

או: מה קורה כשבן הזוג שלך מתכנן את ההצעה המושלמת כולל צלם, שמבקש ממך להסתובב, ואת כל כך מסורה לסיטואציה שאת פשוט מפספסת את הצעת הנישואים של עצמך? ספוילר: בסוף היא הצליחה!

@jess_shipton Just taking a trip down memory lane back to this gem — I was completely oblivious that my marketing client's photoshoot was *actually* my surprise proposal…clearly ? #ProposalVideo #Engaged #proposalstory #proposal ♬ I GUESS I'M IN LOVE - Clinton Kane

מציאות רבודה VS החיים האמיתיים

או: איך מארגנים הצעת נישואים מול העיניים שלך, ואת לא רואה כלום?

משחקי מציאות רבודה הם כל כך מציאותיים, עד שהבחורה המקסימה הזאת לא שמה לב בשום אופן שכל בני הבית מסדרים את הצעת הנישואים שלה תוך כדי משחק. היא הייתה כל כך חדורת מטרה, כל כך מסורה למשחק, שרק כשהורידו ממנה, פיזית, את אביזרי המשחק, היא חזרה למציאות האמיתית עם הצעה מתוקה מתוקה!

קשה באימונים, מוגזם בקרב

הנה סרטון בונוס חמוד, שמראה בדיוק איך נשים מתכוננות לרגע המאושר בחייהן, לעומת, ובכן, איך שהן מגיבות בפועל.

האביר על הסוס המרוקאי

ואי אפשר בלי גאווה ישראלית. אביבית בר זוהר תמיד חלמה על הנסיך על הסוס הלבן שלה. אנחנו כבר יודעים שאהבה אמיתית משמעותה הגשמת חלומות, וכך, באמצע חופשה במרוקו, זכתה אביבית לראות את אהובה ובן זוגה בשנה האחרונה קווין, דוהר לו על סוס לבן ומבקש ממנה להיות שלו לעולמים. אז לא, לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו סוס לבן, כתובות אש, כנר ויהלום בגודל של הראש שלנו, אבל כולנו תמיד יכולים להגשים לחלומות לאדם שאנחנו אוהבים וזה מה שחשוב.

@kimlevi2

אביבית בר זוהר מאורסת

♬ צליל מקורי - Kim Levi

ואם נשים רגע את הצחוק בצד- בסופו של דבר, יש דבר אחד שמשותף לכל הצעות הנישואים שראינו כאן, מלבד אהבה כמובן. הטבעת. טבעות אירוסים ונישואים מובילות אותנו דרך החיים, הן אלה שנשארות לנצח, בניגוד לשמלה. הטבעת היא תזכורת תמידית לאהבה ולקשר העמוק בין שני אנשים שבחרו לבלות את חייהם ביחד, בטוב וברע. זו בדיוק הסיבה שלא משנה איך הצעת הנישואים מתנהלת, בין אם בהפקה גרנדיוזית שתקבל מיליוני צפיות ברשתות, לבין הצעה ביתית וקטנה בטרנינג, הטבעת, והאהבה בתקווה- לעולם יישארו. שיהיה במזל!

נועם פרל, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully