וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: פריט הלבוש של קייט הדסון חושף חלק אינטימי

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 9:26

השחקנית האהובה קייט הדסון מחזיקה במותג בגדי ספורט מזה מספר שנים, רק שעכשיו היא לוקחת אותו שלב קדימה ומשיקה פריט חושפני במיוחד שאינו מותיר הרבה מקום לדמיון

קייט הדסון. Presley Ann/Getty Images, GettyImages
קייט הדסון/GettyImages, Presley Ann/Getty Images

מותג בגדי ספורט שהוקם על ידי קייט הדסון ומיועד כביכול לאימוני כושר, משיק מוצר חדש בקולקציה: מעין טייץ משונה ולא רגיל, שחושף את התחתונים של של מי שלובש אותו. את הטייץ הם מפרסמים כמוצר שמשתלב בצורה מושלמת עם נעלי עקב. תחת הכותרת "Spotlight Shaping Ass Out Capris", או בתרגום: "טייץ המדגיש את עיצוב התחת" המכנסיים המחוררים שוחררו על ידי Fabletics, מותג ההלבשה האקטיבי שהוקם לפני תשע שנים על ידי כוכבת "רצח כתוב היטב" והמועמדת לאוסקר "כמעט מפורסמת"- קייט הדסון.

עם זאת, הם התחילו להיות ויראליים רק באוקטובר האחרון לאחר כשהראפרית ליזו - שהקימה את הענף לקידום חיוביות הגוף של המותג Yitty - פרסמה סרטון אינסטגרם מעורר מחלוקת של עצמה רוקדת תוך כדי שהיא מנענעת את הישבנים שלה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בחזרה להיום: בשני האחרון התפוצצו בטוויטר גל תגובות ויראליות סביב פרסומי המותג, כמו למשל: "הם מיועדים לאנשים שעוסקים בכושר על עמוד, כשיש צורך בחלק הפנימי של הירכיים." ובכן, Fabletics אכן מפרסמת את החותלות/טייץ או איך שתרצו לקרוא להם, ככאלו ש"התפרסמו בזכות ליזו" - וההרכב האידיאלי עבור פאשניסטות שמקוות "להפוך וויראליות".

בתיאור המוצר הוא מוצג כ"עשוי מבד לייקרה רך ומנצנץ וכולל רשת פנימית נושמת". עוד כתוב: "תומך ומחמיא, דוחס כל חלק. הזרקור עלייך".

קולקציית הטייצים אינה זולה, והם מריצים קונים פוטנציאליים למעלה מ-$100. עם זאת, הם הצטמצמו לאזור ה-$20 כך שקונים פוטנציאליים לטענתם יוכלו "להתכונן לעונת חדר הכושר" מבלי לקרוע את הכיס.

הטייץ החושפני של מותג הספורט של קייט הדסון. JAM PRESS, אתר רשמי
הטייץ החושפני של מותג הספורט של קייט הדסון/אתר רשמי, JAM PRESS

באופן לא מפתיע הביקורות של הגולשים שרכשו את הפריט היו לא מוצלחות, לקוח אחד רשם: "כשלבשתי אותם, הם היו רפויים מאוד בצורה לא מחמיאה באזור הירכיים". עוד כתבו: "חגורת המותניים הייתה דקה והציעה אפס דחיסה מה שגרם לבטן הלא כל כך שטוחה שלי להיראות גרוע יותר."

עם ירך, מפשעות וישבנים חשופים, ובתוספת נעלי העקב לא הצלחנו להבין איך ההרכב המעורער הזה אמור להיות אידיאלי לאימון כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully