וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטאל לוק הנכון של העונה הקרה: המיקס האגבי שהפך לקונצנזוס

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 9:51

כמה איט גירלז צריך בשביל להכריז על מגמה אופנתית? ובכן, התשובה מורכבת ותלויה במספר הנעלמים במשוואה. ככל שמספר פריטי הלבוש (להלן הנעלמים) המשתתפים באירוע גבוה יותר, כך נזדקק ליותר פאשניסטות שיגבו את הטענה

הטוטאל לוק הנכון של העונה הקרה. Edward Berthelot/Getty Images, GettyImages
הטוטאל לוק הנכון של העונה הקרה/GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images

ועכשיו ברצינות, שימו לב לתופעה המכרבלת הזו שמוגשת בגווני קרם בהירים בשילוב קאמל או אפור עדין, ונמצאת לאחרונה בכל מקום ברשת. היא מורכבת ממעיל מקסי מחויט הנלבש מעל הופעה ביתית - זה יכול להיות טרנינג עם ומגפוני Ugg's נמוכים, מכנסי סריג עם סווטשירט וסניקרס, או כל שילוב נינוח אחר שמתאים לרביצה בין המיטה והספה לבין עמדת הלפטופ או המטבח.

הקומבינציות אמנם מגוונות, אך ההופעה כולה נכנסת תחת ההגדרה "מנחמת", כשמעליה מונח מעיל ארוך, אלגנטי ומוקפד. סקאלת הצבעים הבהירה מוסיפה מימד נוסף שמאחד את כל הוורסיות לכדי סטייטמנט שהפך לויראלי באופן שאינו משתמע לשתי פנים.

מי שהייתה בין הראשונות לציין את האנסמבל היא היילי ביבר שיצאה לרחובות אל איי כשהיא לובשת חליפת טרנינג אפורה ומעליה מעיל באורך מקסי מבית Wardrobe.nyc בגוון קאמל בהיר (1945$) מכתיבת הטרנדים השלימה את הלוק עם סניקרס ניו באלנאס מדגם 347 המבוקש פלוס כובע מצחייה כחול משופשף.

מגזין ווג ציין שהמראה מציג איזון מושלם בין גבוה לנמוך, וזה כנראה סוד ההצלחה של המיקס הפופולרי. גרסאות נוספות שמסתובבות בפיד כוללות בחלקן אקססוריז מהסוג שמדגיש את הוייב הלא מתאמץ כמו צעיף, צווארון גולף או כובע גרב.

אופציה קצת אחרת ניתן לראות בלוק שרקחה ג'יג'י חדיד עם מעיל עור בז'י בדוגמת קווילט מבית The Row שמחירו 13,500$. ולא, אין פה אף אפס מיותר. טקסטורת הפוך אמנם קצת יוצאת מגבולות המעיל שדיברנו עליו, אך ההופעה הכללית, עם הטרנינג ונעלי הבית, לגמרי מעבירה מסר דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully