וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקה באוויר: כך תבחרו את המתנה המושלמת לוולנטיין

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

2.2.2023 / 7:46

ולנטיינז דיי הוא יום מושלם לעצור לרגע ולהעריך מחדש את בני ובנות הזוג שלנו, ולנו יש את המדריך לבחירת המתנה המושלמת עבורם

בווידאו: קולקציית המתנות של הבורסה לתכשיטים/יח"צ

זה נכון שוולנטיינז דיי הוא לא חג רשמי שנותן לנו יום חופש מהעבודה, אבל יש משהו ביום הזה שפשוט מרגיש קצת אחרת. התחושה ב-14 בפברואר היא נעימה יותר, אנחנו מתעוררים מעט יותר מחויכים וחושבים על בני ובנות הזוג שלנו קצת יותר, כי בכל זאת, יש רומנטיקה באוויר ורוב הזוגות יעידו שלפעמים צריך סיבה למסיבה, וכל יום שגורם לנו לעצור לרגע ולהעריך את בני ובנות הזוג שלנו מחדש הוא מבורך.

רובנו מציינים את האירוע בארוחה רומנטית, ובדרך חושבים על מתנות ליום האהבה - זר פרחים, שוקולד או תכשיט. לשמחתנו ברשת הבורסה לתכשיטים מציעים מגוון מתנות שוות במיוחד של תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן מיוחדות ואישיות במחירים שמתחילים ב 330 ₪,. כל מה שנשאר הוא להתאים את התכשיט המושלם לאישה האהובה:

הרומנטית: פנינים הן ללא ספק ה-טרנד של השנה האחרונה. הן עדינות מצד אחד ומפתיעות מצד שני, והן נותנות מראה עדין ונוסטלגי לכל לוק. מצד שני, הן ישתלבו מעולה גם עם שרשרת תליון מעודנת, ללוק ייחודי עם טוויסט אישי, בעיקר בתוספת עגילי זהב, בין אם ארוכים למראה דרמטי או עגילים צמודים, שרק יתנו תוספת של ניצוץ עדין.

הבורסה לתכשיטים - מתנות. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים - מתנות/יח"צ
הבורסה לתכשיטים - מתנות. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים - מתנות/יח"צ

הקלאסית: לאישה שנצמדת לקלאסיקות האלגנטיות, וזו שנראית תמיד בסטייל על זמני יתאימו תכשיטים שמשדרים יוקרה אלגנטית שלעולם לא יוצאת מהאופנה - תכשיטי יהלומים. העונה ניתן למצוא תכשיטי יהלומים במגוון מחירים שכל אחת תתרגש להוסיף לקופסת התכשיטים שלה. והבונוס: כשמדובר בעיצובים נצחיים אפשר להעניק תכשיט יחיד שהוא חלק מסט, ולהשלים את הסט באירועים נוספים כמו ימי הולדת או חגיגות נישואים.

הזוגית: לזוג שמרגיש לאחרים כמו יחידה אחת, אלו שאוהבים להתאים אאוטפיטים ואפילו משלימים אחד לשניה את המשפטים אפשר לבחור במתנה זוגית בדמות טבעות יוניסקס מעוצבות שמתאימות בשבילו ובשבילה. תכשיט שאפשר להעניק אחד לשנייה ולענוד ביחד. ברשת הבורסה לתכשיטים אפשר גם למצוא בקולקציה רחבה ומגוונת מתנה לגבר ליום האהבה כמו תכשיטי גברים, שהפכו כבר ממזמן לפריט מאסט אצל כל גבר.

הבורסה לתכשיטים - מתנות. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים - מתנות/יח"צ
הבורסה לתכשיטים - מתנות. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים - מתנות/יח"צ

קלאסית עם טוויסט: ישנם פריטים על זמניים שלעולם לא יוצאים מהאופנה, ומצד שני ישנם טרנדים שהפכו לחלק מהיום יום שלנו וככל הנראה עומדים להישאר איתנו לנצח. ממש כמו ג'ינס עם קרעים או ג'קט בהדפס מנומר, עגילי חישוק הם פריט מפתיע וטרנדי שהפט לקלאסיקה אצל אלו שמבינות. והחלק הטוב ביותר הוא שלאף אחת, אף פעם, אין מספיק עגילי חישוק, וכל עיצוב משדר משהו שונה לחלוטין. קלאסי ודקיק, עבה וצמוד לאוזן, מעוצב או משובץ יהלומים, עם שיער פזור או אסוף, ליום יום או לערב, מדובר בפריט שכל אחת תתרגש לקבל.

לזו שיש לה הכל: לאישה שקופסת התכשיטים שלה מלאה או לזו שבדרך כלל עונדת את אותם הפריטים, הדרך לחדש היא בעזרת תכשיט זהב מעוצב שתמיד כיף לקבל, ויהיה שימושי לא משנה מה. בין אם מדובר בטבעת, תליון, צמיד או עגילים, תכשיט חדש מביא איתו ריענון משמח ומרגש. ברשת הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא תכשיט בכל תקציב ולהפוך את היום המיוחד לחגיגה רומנטית ומושקעת.

הבורסה לתכשיטים - מתנות. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים - מתנות/יח"צ
הבורסה לתכשיטים - מתנות. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים - מתנות/יח"צ

תכשיטי לבבות: אי אפשר לדבר על יום האהבה מבלי להזכיר את תכשיטי הלבבות שהפכו למאסט. ניתן למצוא קולקציה מדהימה של עגילים, תליונים, צמידים וטבעות, כולם בעיצוב לבבות קלאסיים או מיוחדים. ולאלו שרוצים להפוך את התכשיט למיוחד אפילו יותר, ניתן להוסיף חריטה או לבחור בתכשיט שם, למתנה מיוחדת וסנטימנטלית.

את הקולקציה ניתן להשיג ב-15 סניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים המובילים בארץ או באתר הרשת

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully