וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מתייבשת? ובכן, גם אנחנו: 11 מוצרים שיצילו את המצב

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 8:09

מתגרדים בטירוף והפנים שורפות? תירגעו, לא נדבקתם בכלום. זו פשוט העונה. לרגל 15 דקות התהילה של החורף ושל היובש שבא איתו, בדקנו מוצרים שיחדירו קצת לחות - סרום משקם לפנים, קרם ידיים יוקרתי וטיפול לילי מטריף לשיער

1. לחות עם פריימר לפנים - בובי בראון

הלחות עם פריימר מסדרת הוויטמינים של בובי בראון פותרת את הבעיה שתוקפת אותנו מדי בוקר - צורך עז בלחות מעולה שתחזיק לנו את הפנים לא מתפוררות מהיובש מצד אחד, ומצד שני שלא תהיה כבדה, שומנית ותגרום לנו להבריק לקילומטר וכמובן - שתאפשר בסיס ראוי למייק-אפ.

לפעמים חלומות מתגשמים כי הלחות של בובי עושה את כל זה ואפילו יותר - יש לה מרקם באלם משגע, לח ורך שמרגיע את העור היבש ביותר כבר מהמריחה הראשונה, ריח לימוני מהמם וחומצה היאלרונית ושיאה שמתדלקות את כל הטוב הזה לאורך שעות. בנוסף, היא גם פריימר מעולה, מהטובים ביותר שיצא לנו לנסות, שמחליק את הקמטוטים הקטנים ומכין את העור לאיפור.

מחיר: 290 שקלים ל-50 מ"ל
להשיג בחנויות המותג ובאתר

מוצרי טיפוח ליובש, בובי בראון. יח"צ,
מהטובים ביותר שיצא לנו לנסות/יח"צ

2. קרם עשיר לפנים - קליניק

אם נקבוביות סתומות מקרמים עשירים מדי מדאיגות אותך לא פחות מאשר היובש, ה-moisture surge של קליניק הוא הקרם בשבילך. ההבטחה ל-100 אחוז שעות לחות היא אחת המאתגרות ואין לנו שום עניין לבדוק אותה, אבל באחריות שהוא נטול שומן לגמרי,ללא בושם, עתיר חומצה היאלרונית ומגיע במרקם קריר ונעים שנספג ברגע. מעולה ללילה, נפלא גם בבוקר מתחת לאיפור, ויש כאלה שמרגיעות איתו אפילו פריזים עצבניים בשיער.
מחיר: 90 שקלים ל-30 מ"ל, 145 ל-50 מ"ל, 189 ל-75 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם הנבחרות

מוצרי טיפוח ליובש, קליניק. יח"צ,
מעולה גם ללילה/יח"צ

3. סרום משקם לפנים - לבידו

הסרום המשקם של לבידו, המותג המקומי האורגני הוא בעצם תערובת שמנים עשירה מאוד שמיועדת לעור רגיל עד יבש, והאקלים הנוכחי הוא הזדמנות מצוינת לנסות אותו גם אם העור שלכן מאוזן בשגרה. זה לא מוצר שמתאהבים בו בשנייה הראשונה - בקבוק הטפטפת, המרקם הנוזלי מאוד, איך מניחים אותו בלי לטנף ובלי שיזלוג, אבל ברגע שהשתלטתן על הטכניקה - ההתמכרות מובטחת. נסיינית שמשתמשת בו כבר חודשים, גם בקיץ כשהכלור והמלח מחרעים לה את הוודג' מדווחת שהוא עושה נסים קטנים, ושגם עור עייף ויבש מאוד לא עומד בפניו. בלבידו ממליצים להשתמש בו בבוקר לפני הלחות, אבל הנסיינית מעדיפה לשמור אותו ללילה - כמה טיפות, מריחה נמרצת על כל הפנים עד לספיגה. הסרום הוא גם חומר טוב לעבוד איתו על face yoga, למי שבעניין.
מחיר: 199 שקלים, כעת במבצע - 159 שקלים
לרכישה באתר

מוצרי טיפוח ליובש, לבידו. יח"צ,
זקוקות לשיקום/יח"צ

4. שמן גוף שיאה - לאוקסיטן

נסייינית שהעבירה את החודש האחרון בהתגרדות בציבור, תוצאה של יובש אכזרי ב- איפה לא בעצם - נגאלה מייסוריה בזכות שמן השיאה של לאוקסיטן: מצד אחד, שמן גוף עשיר שמארגן במריחה אחת עור חלקלק ורגוע, אפילו נעז לומר - קטיפתי, עם ריח למות ובבקבוק עם משאבה נוחה. מצד שני - הוא יבש ממש, כזה שאפשר למרוח גם בבוקר ולהתלבש כמה דקות אחרי, בלי חשש מנזילות, דביקות או כתמים. יקר ומוצלח במידה שווה.
מחיר: 139 שקלים ל-100 מ"ל.
להשיג בחנויות המותג ובאתר

מוצרי טיפוח ליובש, לאוקסיטן. יח"צ,
יקר ומוצלח במידה שווה/יח"צ

5. קרם ידיים עם חומצה היאלרונית - חוה זינגבוים

מה שצריך בשביל להתאהב בקרם הידיים של חוה זינגבוים, הוא לתפוס את כפות הידיים כאיבר שעושה בשבילנו יומיום את כל העבודה הכי מלוכלכת ולכן כזה שראוי לפנק בחומצה היאלרונית ולהשכיב עליו כמעט שלוש מאות שקל (לא צחוק, מסכימות). את שאר העבודה עושה הקרם עצמו - מרקם קליל ועתיר לחות נעימה, כמעט נטול ריח, והכי חשוב - לא דביק ונספג בשניות, מה שחוסך את הדילמה הקבועה בין הצורך לטפל ביובש בידיים לבין החובה לענות לוואטסאפ.
מחיר: 280 שקלים ל-75 מ"ל.
לרכישה באתר

מוצרי טיפוח ליובש, חוה זינגבוים. יח"צ,
עם חומצה היאלרונית/יח"צ

6. קרם ידיים קלאסי ונגיש - Fenjal

חלופה זולה משמעותית, שהיא גם איכותית וגם עם שמץ נוסטלגיה לאחד המותגים הוותיקים במגזר היא קרם הידיים של פנג'ל שיצא במהדורה מחודשת. אין בו חומצה היאלרונית אבל יש בו שמן חוחובה סחי ויעיל שעושה עבודה טיפולית ללא שמנוניות מעיקה, הריח עדין עד קלוש, וגם את מבחן ההקלדה ההכרחי מיד בתום המריחה הוא עבר בהצלחה.
מחיר: 13-15 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם

מוצרי טיפוח ליובש, פנג'ל. יח"צ,
קלאסי במחיר שפוי/יח"צ

7. סבון ידיים - ד"ר פישר

את הנזקים של ה-OCD לשטיפת ידיים אפשר להפיל על הקורונה, אבל עדיף לצמצם עם אל -סבון לטפני ועדין. סדרת התחליבים החדשה של ד"ר פישר מתאימה גם לעור רגיש, מועשרת בלחות, והרגיזה לנו את כפות הידיים פחות מכל תחליב רחצה אחר שניסינו לאחרונה. הדאון סייד היחיד הוא הריח - הלבנדר מתוק לנו מדי, השיבולת שועל מבושם בריח עז שמגרד באף, ורק התה ירוק ויסמין לוקחים בגדול, עם ניחוח מוצלח שמתפוגג קצת אחרי השטיפה.
מחיר: 11.90 שקלים ל-350 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם

מוצרי טיפוח ליובש, ד"ר פישר. יח"צ,
לכו על ניחוח התה הירוק והיסמין/יח"צ

8. שפתון הידראגניסט - ליראק

מה יותר גרוע משפתיים יבשות? שפתיים יבשות שליפסטיק יושב להן בחריצים. תחסכו מעצמכן את עגמת הנפש ואת המראות הקשים ועד שהשפתיים יחלימו או שהעונה תתחלף, לכו על גירסת הביניים של ליראק, עם שיאה, היאלרונית וברק גלוסי קל. השפתון מגיע בפורמט סטיק שמנמן ונוח, והמרקם שלו עדין ומתאים למי שאוהבת להרגיש בלי - דקיק, ורדרד ומבריק קלות. טוב למניעה ולתחזוקה שוטפת, מקרי יובש קשים במיוחד ידרשו שפתונים קיצוניים יותר.
מחיר: 99 שקלים.
להשיג באתר

מוצרי טיפוח ליובש, ליראק. יח"צ,
מושלם ליומיום. לא למקרים קשים/יח"צ

9. שפתון טיפולי - סבוקלם

בפחות שקלים, פחות סקס אפיל ובלי להתפשר על איכות, מומלץ לנסות את השפתונים הטיפוליים החדשים של סבוקלם שמבוססים על חמאת שיאה, ה-BFF שלנו בימים אלה. לא שאנחנו כל כך בעד טעמים מלאכותיים של אבטיח ופירות יער, אבל במקרה הזה הריח והטעם סבירים לחלוטין ושווים את התוצאה - היובש השורף טופל במיידי, השפתיים לחות ושמנוניות בדיוק במינון הנכון והמרגיע, והגוונים (ורדרד וסגלגל) חמדמודים וטבעיים.
מחיר: 30 שקלים ליחידה.
להשיג ברשתות הפארם

מוצרי טיפוח ליובש, סבוקלם. יח"צ,
שפתונים טיפוליים חדשים/יח"צ

10. טיפול לילי לשיער -קרסטס

ונסיים בשיער, שסוחב את היובש הקשוח עוד מעונת המעבר: קרסטס מציעים טיפול לילי לשיער, על תקן קרם לילה עשיר, שמבקש לנצל את שעות השינה ולהחזיר לשיער יבש את הלחות שאיבד ואת הרצון לחיות. נסיינית עם גוונים ושיער יבש במיוחד מרחה את הסרום גם לפני השינה וגם במשך היום כי כזאת היא, חיה
על הקצה, וסבורה שמדובר במוצר מנצח: הסרום מגיע במרקם קל מאוד, לא כבד או שמנוני כמו סרומים אחרים שניסתה. הוא מרכך שיער מרוט, מרגיע פריזים, ומשאיר אותו מבריק, מוגן ורגוע - עד החפיפה הבאה.
מחיר: 189 שקלים ל-90 מ"ל.
להשיג במספרות המורשות ובאתר
קרסטס, Magic Night Serum 8H - 189 שקל ל-90 מ"ל

מוצרי טיפוח ליובש, קרסטס. יח"צ,
טיפול לילי לשיער/יח"צ

11. שמן טיפוח לשיער - לוריאל פרופשיונל

Mythic oil היא אחת הסדרות המוצלחות שהוציאו בלוריאל פרופסיונל והשמן מהסדרה שווה במיוחד, בעיקר אם אתן בענייני ייבוש שלא באוויר הפתוח. עצת הזהב פה היא כמובן להקפיד על המינון הנכון - כלומר, פחות ממה שנדמה לכן שצריך: כמה טיפות על שיער רטוב עוטפות אותו בציפוי נעים ועשיר וגימור משיי, מרכך קצוות, גם אלו השרופים מאוד, ומגן בזמן הייבוש. קצת מעבר למינון הנכון - ותקבלו שאריות שמנוניות.
מחיר: 113 שקלים ל-100 מ"ל.
להשיג במספרות המורשות

מוצרי טיפוח ליובש, לוריאל פרושפיונל. יח"צ,
מרכך קצוות ומגן בזמן הייבוש/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully