וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות סקס, יותר סקס אפיל: פמלה אנדרסון עברה מהפך

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 8:09

פמלה אנדרסון זוכה בחודשים האחרונים להתלהבות תקשורתית מוצדקת שמגובה במראות נכונים ולוק מאופק יותר. כזה שעדיין מהדהד אותה כמגה סקסית (כי מה ששלה שלה) אבל בגבוה, עם חיבורים לבתי אופנה נכונה ושער חדש ומחשמל. קבלו את הסטייל החדש של פאם פאם

טריילר לדוקו "פמלה, סיפור אהבה" על פמלה אנדרסון/נטפליקס

עם ספר זכרונות חדש וסרט דוקו בנטפליקס שהושק לפני ימים אחדים, השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון חווה גל מתוקשר של התעניינות כשהיא מציגה פרשנות עדכנית למראה הנועז שכה מזוהה עימה. הלוק החדש של פמלה מציג סקסיות בוגרת בוייב מאופק, כזה שעוטף את סגנון פצצת המין הצ'יפי בשיק מלא בסטייל.

מלבד פרימיירת הסרט שהתקיימה לפני כיומיים באל איי, אליה התייצבה הכוכבת בת ה-55 בשמלת מקסי אדומה שעיצובה הדהד כמחווה לבגד הים האייקוני מ"משמר המפרץ", בשבוע האחרון פורסמה גם סדרת צילומים יפהפייה של אנדרסון במסגרת ריאיון שער למגזין האמריקאי Variety. המשימה הופקדה בידי הצלם גרג סוולס, שמצידו הצליח להעביר באמצעות התמונות את הרובד המתוחכם שהתווסף לסקס אפיל המוכר של פמלה.

לצילום השער נבחרה שמלת מיני סגלגלה בצללית כיווצים, שכללה שרוולים ארוכים ומחשוף סגור מבית סן לורן, כאשר חתמו את הסטיילינג המוקפד סנדלי עקב בגוון ניוד של ג'ימי צ'ו. ההכרה בכך שהשילוב בין בלונד בוהק, גבות דקיקות ושפתיים נפוחות הינו מספק בהחלט, רק הטיבה עם הגלאם המחודש שאנדרסון שואפת להציג.

גם בצילומים הפנימיים נבחרו אאוטפיטים חפים מקישוטים מיותרים, כמו מעיל טרנץ' וינטג' של שאנל שנלבש לצד סנדלי עקב שחורים של ורסצ'ה, או שמלת עיפרון במפתח גופיית סבא העשויה מסריג ריב זהוב.

נרשמה גם שמלת סטרפלס ורודה בעיצובה של ויויאן ווסטווד המנוחה, לה אנדרסון שימשה כפרזנטורית בעשור הקודם. בין השתיים נרקמו יחסי חברות קרובים והאחרונה אף פרסמה הספד מרגש עת נודע דבר מותה בחודש שעבר. בנוסף לכך, לפני שנים אחדות פמלה התייצבה בשמלת מקסי אלגנטית של ווסטווד על השטיח האדום בפסטיבל קאן (2017) וגרפה מחמאות על הלוק, שאגב נחשב עד היום כאחד המוצלחים בקריירה שלה.

פמלה אנדרסון לובשת שמלה של ויויאן ווסטוד בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
כובשת את קאן בויויאן ווסטווד ב-2017/GettyImages

מי שצריכה הוכחה נוספת לכך שפאם נמצאת בעיצומו של קאמבק טרנדי, נזכיר שלפני פחות מחודשיים היא נבחרה לככב בקמפיין של המעצב הצרפתי הרותח סימון פורט ז'קמוס, כמו גם הייתה אורחת הכבוד בתצוגת קולקציית הקיץ שלו - Le Raphia.

עוד בוואלה!

פמלה אנדרסון: "כשקלטת הסקס נגנבה זה הרגיש כמו אונס"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully