וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב העל פאקו רבאן מת בגיל 88

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 17:15

מעצב העל הספרדי פאקו רבאן מת בגיל 88, האיש מאחורי הבשמים הידועים והעיצובים יוצאי הדופן בעל מראה עתידני

מעצב האופנה האגדי פאקו רבאן הלך לעולמו בגיל 88. את הקריירה החל בעיצוב תכשיטים לבתי אופנה ידועים כמו ז'יבנשי ובלנסיאגה, ובשנת 1966 פתח את המותג הנושא את שמו, שהתהדר בעבודה עם חומרים לא קונבנציונליים בענף האופנה דאז. פלסטיק, נייר ומתכת - החומר העיקרי עליו מושתתות גם הקולקציות בשנה האחרונות אותן מוביל בגאון מעצב האופנה הראשי ג'וליאן דוסנה.

פאקו רבאן. GettyImages
פאקו רבאן/GettyImages

רבאן הוא יליד ספרד, שהושפע רבות מעידן החלל, אך גם ידוע לא מעט בשל ההתבטאויות הפרובוקטיביות והמוגזמות שלו - כאיש שחי כמה גלגולים, שהכיר את ישו בחייו הקודמים ואפילו שפגש באלוהים.

בשמי הדגל שלו (1 מיליון, פיים ועוד) הם בין הפופולריים בענף הבישום, אך המותג נמצא בכותרות בשנים האחרונות בעיקר בשל היד הנפלאה של המעצב הנוכחי דוסנה, שהצליח לספק כמה פריטים מנצחים שכבשו נשים בכל העולם כמו תיק הדיסקיות המפורסם שהוצג לראשונה בשנת 1969 ושיקף את מומחיותו של בית האופנה הספרדי.

המותג ספד לו ושחרר הודעה לתקשורת אשר פורסמה גם בדף האינסטגרם: "בית פאקו רבאן מבקש לכבד את המעצב והמייסד בעל החזון שלנו שהלך לעולמו היום בגיל 88. בין דמויות האופנה המכוננות ביותר של המאה ה-20, מורשתו תישאר מקור השראה קבוע. אנו אסירי תודה למסייה רבאן על ביסוס המורשת האוונגרדית שלנו והגדרת עתיד של אפשרויות בלתי מוגבלות".

  • עוד באותו נושא:
  • פאקו רבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully