וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותה? לא תאמינו איך נראית היום הדוגמנית המיליונרית שכבשה את העולם בגיל 9

9.2.2023 / 23:52

איזבלה בארט האמריקנית עלתה לכותרות ב-2016 כשחשפה שעשתה את המיליון הראשון שלה כשהייתה רק בת 6. בגיל 9 כבר הפכה לדוגמנית עטורת פרסים ואשת עסקים ממולחת עם ליין בגדים משלה. היום כשהיא בת 15 היא שווה לא פחות משני מיליון דולר והיא לא חושבת לפרוש

חייה של איזבלה בארט בגיל 9/isabellabarrett123

אולי לא תזכרו אותה בשמה, אבל התמונות בהחלט יראו לכם מוכרות. איזבלה בארט האמריקנית עלתה לכותרות לפני כמעט 7 שנים כשהוכתרה לילדה המצליחה ביותר בעולם כשהיא רק בת 9. היא עשתה את המיליון הראשון שלה בגיל 6 ושלוש שנים לאחר מכן היא כבר הפכה לדוגמנית עטורת פרסים ואשת עסקים ממולחת עם ליין בגדים משלה ומניות בשתי חברות מצליחות. היום, לאחר שזכתה ב-55 כתרים ו-85 תארים בקריירת תחרויות היופי שלה, איזבלה רק בת 15 ובעוד דוגמניות רבות פורשות אחרי קריירה של עשור, אצלה החיים האמיתיים רק מתחילים.

איזבלה בארט, כמו האני בו בו (ובהחלט שונה ממנה), התפרסמה בתוכנית הריאליטי Toddlers & Tiaras שעקבה אחר תחרויות יופי לפעוטות. את המיליון הראשון שלה, כך טוענת אמה, היא עשתה לגמרי לבד. היא השיקה ליין של בגדים ותכשיטים, זכתה בתחרויות יופי, דיגמנה בשבוע האופנה בניו יורק והשקיעה בשתי חברות מצליחות שהניבו לה המון כסף. שווייה המוערך נכון להיום עומד על כמעט 2 מיליון דולר. כל הכסף הזה מעניק לה חיי מותרות: שופינג, נהג פרטי, לימוזינה, מותגים יוקרתיים והרבה מסיבות שהיא מארגנת לחברותיה מהמעמד הגבוה.

זוכרים אותה?

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
איזבלה כובשת את המסלול/צילום מסך, פייסבוק

ככה היא נראית היום:

איזבלה, שמתגוררת עם אמה ברוד איילנד, ארה"ב, סיפרה שדמי הכיס שלה עומדים על 30 אלף דולר בשבוע. בשנים האחרונות היא השיקה מותג אופנה משלה, House of Barretti, ועלתה איתו על מסלול התצוגה של שבוע האופנה בניו יורק. היא סיפרה ל-Truly על העבודה הקשה שעשתה בגיל כה צעיר ומודה כי לא כל עסקייה הצליחו, כמו עסק דובי הצעצוע שפתחה וכשל. היא אמרה: "יש לי ליין תכשיטים שהכניס לי מיליון דולר, היה לי ליין בגדים שהכניס לי מיליון דולר. עסק דובי הצעצועי שלי פחות עבד. למרות ההצלחה, אני עדיין מבלה עם החברות שלי. אני נהנית מזה". היא סיפרה כיצד ממש לאחרונה הוציאה 80 אלף דולר על מסיבה שארגנה לחברותיה: "להיות מיליונרית בעבודה קשה פתח לי כל כך הרבה דלתות... אבל כל עוד אני נהנית מזה, זה כל מה שחשוב", הוסיפה.

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
איזבלה הפכה לדוגמנית מצליחה בגיל 6/צילום מסך, פייסבוק

היא סיפרה בעבר ל-Twenty2 כיצד הפכה לכוכבת תחרויות יופי לילדות בארה"ב לאחר שהתנסתה באחת והתמכרה: "ניסיתי תחרות אחת ואהבתי את זה. בסופו של דבר צוות תוכנית הטלוויזיה הגרמנית בחר בי ואז הכל פשוט התחיל משם", אמרה. על אף שהיא מבזבזת ללא הכרה, היא סיפרה ש"בצעירותה" היו לה שאיפות צנועות יותר. היא בכלל חלמה להיות מורה, על אף שהרוויחה את המיליון הראשון שלה לפני שבכלל סיימה יסודי.

כיום היא כבר לא משתתפת בתחרויות יופי מאחר שהיא יזמית מצליחה עם ליין טיפוח, יופי ואופנה - כמו גם ימי עבודה עמוסים כדוגמנית למותגים שונים. את ליין האופנה העצמאי הראשון שלה היא השיקה בשנת 2021 והציגה לראשונה את עבודתה על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק בספטמבר האחרון.

היא אמרה: "כשהייתי צעירה יותר והופעתי בתחרויות... למעשה אפילו עכשיו, הרגשתי שלבני נוער ומבוגרים קשה למצוא משהו טוב ללבוש כי רשמי מדי, מגרד מדי או לא נוח. יצרתי ליין שהוא גם נוח אבל גם מאוד רשמי, כזה שנראים בו נהדר".

ככה נראים החיים שלה היום:

וככה לפני שש שנים

עשירה או מפורסמת?

כאשר איזבלה בארט נשאלה האם היא מעדיפה להיות עשירה או מפורסמת, היא השיבה: "מפורסמת, כי יוצא לי לפגוש חברות. כסף זה לא הכל בחיים. הכיף זה להכיר אנשים חדשים וליהנות. יוצא לי לטייל הרבה בעולם ולפגוש הרבה חברים חדשים".

לאיזבלה יש יותר מ-1.6 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות והיא הופיעה בסרט התיעודי של אמזון, The Next Big Thing. היא אמרה ל-MIRROR: "זה מרגיש מדהים כי אני יודעת שכולם מסתכלים עליי וזו אחריות גדולה. המעריצים שלי אוהבים אותי. הם אומרים לי שאני ממש מגניבה וממש יפה. אין מה לא לאהוב בלהיות מפורסמת".

אמא של איזבלה, סוזנה, הוסיפה: "בהחלט יש לה טעם יקר, אבל זה בגלל שהמשפחה שלנו מעריכה איכות. זה לא בגלל התהילה". סוזנה גם ספגה בעבר ביקורת על כך שנתנה לבתה להתאפר בגיל כה צעיר. היא אמרה: "אנשים שואלים איך אני יכולה לאפשר לה להופיע בתחרויות יופי ולתת לה להתאפר ולשים נעלי עקב, אבל אני חושבת שעשיתי עבודה טובה מאוד. הגינונים שלה הם ללא דופי. היא אוהבת את העבודה שלה. אני רוצה שהיא תהיה מה שהיא רוצה להיות. בתור אמא, זה כל מה שאת רוצה לילדה שלך, שפשוט תהיה מאושרת".

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully