וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה של פנדי: יעל שלביה בלוק וינטג' מטריף

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 12:52

הדוגמנית המצליחה ובן זוגה עומר אדם נופשים בפריז לרגל הוולנטיינז ובין קפה למאפה תפס אותנו הלוק הממותג (מכף רגל ועד ראש) של יעל שלביה

ישנה תחושה כי המעבר (הזמני כך אומרים) של הזוג המתוקשר לדובאי עושה להם רק טוב. לא שלפני זה היו צרות בגן עדן חלילה, אבל אם כבר ביום האהבה עסקינן יעל שלביה ועומר אדם הם בהחלט סיפור אהבה מתקתק.

החיים באמירויות טובים, אבל קפיצה קטנה לאירופה אף פעם לא מזיקה. בימים אלו השניים מבלים בעיר הרומנטית בעולם, ושלביה לא מפספסת באף בחירה אופנתית, תודות לסטייליסטית הצמודה דניאלה קפלוטו, שמרכיבה לה לוקים גם כשהן לא במרחק נגיעה.

האחרון היה כולו על טהרת המונוגרמה של פנדי - מכובע הבאקט, דרך המכנסיים ועד התיק. הלוק כולו מחנות הווינטג' הפופולרית Volver, לה גם חנות מקוונת עם מיטב הפריטים של בתי האופנה הגדולים.

אז במה מדובר? כובע באקט של פנדי כעת במבצע בעלות 1,233 שקלים, מעיל מונוגרמה ב-4,795 שקלים, מכנסי סקיני סופר סקסיים ב-1,833 (גם כן מחיר מבצע) ותיק של פנדי שכעת לא מוצע למכירה באתר. את הלוק השלימה שלביה עם טופ גולף סריג בשחור של רנואר ומעל שרשרת זהב כפולה דקה ויצאה לדהור ברחובות פריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully