וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממילאנו עד סידני: הקולקציות החדשות בקומפלקס האופנה בצפון

קומפלקס אופנת הנשים T&E בשפרעם חתם לאחרונה על הסכמים עם שבעה מעצבים של בתי אופנה בסידני, לוס אנג'לס, מילאנו, פריז, דובאי ועוד, שיצטרפו ל-30 המעצבים שתוצריהם כבר נמכרים במתחם

זאיד זאיד. יחצ,
זאיד זאיד במתחם T&E/יחצ

זאיד זאיד, בעלי קומפלקס אופנת הנשים T&E בשפרעם, חתם לאחרונה על הסכמים עם שבעה מעצבים של בתי אופנה בסידני, לוס אנג'לס, מילאנו, פריז, דובאי ועוד לשיווק קולקציות שלהם בקומפלקס.

שבעת המעצבים של בתי אופנה אלו מצטרפים לכ-30 מעצבי אופנה מכל רחבי העולם, שקולקציות שלהם מוצגות בקומפלקס של T&E. הקומפלקס נפתח לפני כשלוש שנים, הוא משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעו כ-12 מיליון שקל. זהו קומפלקס מפואר, מעוצב בהשראת מתחמי אופנה אקסלוסיביים לנשים בלאס וגאס, בשדרה החמישית בניו יורק, במילאנו ובפריז וכולל מבחר ענק של למעלה מ-10,000 שמלות ערב וביגוד אלגנטי וכ-1,000 שמלות כלה.

בקומפלקס הוקם גם אספרסו בר המיועד לגברים שמלווים את הנשים, כך שהם יכולים לשבת, לשתות אספרסו או משקאות אחרים ולצפות מעל גבי מסכי טלוויזיה במשחקי ספורט או בסדרות. מאז הקמת הקומפלקס, הוא הפך למוקד משיכה לנשים מכל העדות ומכל המגזרים ובכל הגילאים ולאחרונה גם לקבוצות של תיירים במיוחד בצרפת.

בשנה האחרונה קומפלקס T&E הפך גם למוקד עלייה של מפורסמים רבים כגון שגרירת קנדה בישראל, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, קורין גדעון, רינה מצליח, דנית גרינברג ואחרות. זאיד הוזמן לפגישה אישית עם סמנכ"לית פייסבוק העולמית, שריל סנדברג, שביקשה ללמוד על ההצלחה של המתחם.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully