וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברה את הרשת: לילי אלן צבעה לבלונד פלטין

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 9:44

לפני כשנתיים סיקרנו את המהפך האופנתי המדהים של לילי אלן וכעת הגענו לדיוק האחרון בלוק החדש - הזמרת הבריטית צבעה את הקארה המעולה שלה לבלונד פלטין וזה לא פחות ממדהים

שבוע האופנה הניו יורקי שנחתם היום הצליח להוציא מהבית כמות מרשימה של כוכבות שלא פספסו את ההזדמנות להימצא בצד הנכון של אור הזרקורים. הנוסחה ידועה: כל שצריך הוא להתארגן על אאוטפיט מטעם הלייבל המארח, לתאם צוות של איפור/שיער, והיידה לשורה הראשונה. סך הכול משימה לא סופר מסובכת. ומי שממש חשוב לה לקטוף את תואר האורחת הנחשקת של האירוע, תשקיע בוסט נוסף בבגד ראוי לציון או בלוק חדש ומפתיע.

לילי אלן. GettyImages
לילי אלן/GettyImages

זה בדיוק מה שעשתה המוסיקאית הבריטית לילי אלן ביום ראשון האחרון כשהציגה שינוי שיער מדהים עם קארה קצרצר ופוני בגוון בלונד פלטינה פלוס גבות מובהרות. את תספורת הבוב החדשה השיקה אלן במסגרת התייצבות בשורה הראשונה (לצד קייטי הולמס) של מעצבת האופנה אולה ג'ונסון. המהלך לגריפת הבאזז הרצוי גויס גם לטובת חשבון האינסטגרם שלה בו פרסמה צילום עם התסרוקת האדג'ית בעודה מישירה מבט לעדשה: "אפשר לדבר עם המנהל?".

מעריציה של הכוכבת בת ה-37, שהתחילה במייקאובר הרציני לפני כשנתיים, לא אכזבו ומילאו את הפוסט בתגובות מחמיאות כמו "אוי אלוהים, היא נראית כל כך טוב", "סטאנינג", "יפהפייה", "OMG אני מאוהב" ולוק מושלם למלכה לילי". בנוסף להתעלפויות מהלוק החדש, היו גם כאלו שהביעו געגועים לקמאבק מוסיקלי מצד אלן שקצת נעלמה מהגזרה בשנים האחרונות. אגב, חיטוט קליל בפלטפורמה החברתית מגלה שהמהפך משחור לבלונד קארה כבר לפני כשלושה שבועות, אבל איכשהו תשומת הלב לאירוע התעוררה רק השבוע.

התספורת המפתיעה מגיעה לאחר שלילי ובעלה השחקן דיוויד הארבור ("דברים מוזרים") ריגשו את הרשת כשחשפו את הווילה העירונית שזה עתה סיימו לשפץ בברוקלין. המעון ה"המוזר והנפלא" של הזוג עוצב בסגנון אר-דקו וצילומיו פורסמו במגזין האדריכלות היוקרתיArchitectural Digest . באתר של המגזין שולב גם סיור מצולם בהובלת הצמד בו ניתן להתרשם מהנכס המפואר שכולל חדר מדיה מנומר, מטבח יוקרתי בהשראת "הסנדק" וחללים מצופים בטאפטים פרחוניים בסטייל פריזאי.

עוד בוואלה!

זוכרים את לילי אלן? היא כבר לא נראית ככה

לכתבה המלאה

כזכור, השניים הכירו לפני קצת יותר משלוש שנים והתחתנו בווגאס בין הסגרים בספטמבר 2020, לצד שתי בנותיה של אלן, מארני רוז ואת'ל מרי, אותן היא מגדלת עם בעלה לשעבר סם קופר. מאז שהפכו רשמית לבעל ואישה, השניים המשיכו לפזר ניצוצות של רומנטיקה בשטיחים אדומים ובראיונות. "אני כל כך אסיר תודה על כך שאני כבר לא לבד, ושיש לי מישהי שאני יכול לספר לה הכל ושיכולה לספר לי הכל", אמר הרבור למגזין "פיפל" על אלן ב-2021, "אני תמיד מוצף בהכרת תודה על כך, כי הייתי לבד במשך רוב חיי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully