וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו העגילים שאתן צריכות להתארגן עליהם כרגע

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 9:46

עוד רגע נסתובב כולנו עם שמלות מתנפנפות ואנחנו זקוקות לאקססורי הנכון שישלים את המראה. אחרי עגילי החישוק, פנינים ושות' מסתמנת מגמה של עגילים ארוכים בסילואטה צרה ואלו ההמלצות שלנו

אחרי תקופת יובש מסוימת בגזרת עגילי הסטייטמנט, מסתמנת התעוררות לקראת האביב עם שלל מגמות שיתחזקו לקראת עליית הטמפרטורות. כפי שזה נראה כרגע, מובטחת רלוונטיות לאותם סגנונות ששלטו בז'אנר בעונות האחרונות, ביניהם עגילי חישוק, פנינים, פרחים מפוסלים ולבבות. אבל לא רק.

בחינה של מסלולי העונה החמה לשנת 2023 מגלה קאמבק לעגילים בסילואטה צרה וארוכה, כזו היורדת בעדינות לכיוון הכתפיים. את הדרמה הפוטנציאלית בעגילים מהסוג הנ"ל מדגימה קנדל ג'ינר בקמפיין האביב החדש של בית האופנה הניו יורקי Proenza Schouler כשהיא עונדת זוג עגילים ארוכים המדמים אפקט של טיפות גשם מדורגות בגווני טורקיז וזהב.

גם על המסלול של לואי ויטון העניקו פרשנות לערימת אבנים צבעוניות בצללית אקסטה לונד המשתרכת כלפי עצמות הבריח. בשאנל בחרו בגישה מינמילסטית יותר שם בלטו מוטיבים מעוטרי קריסטל המשתלשלים משרשראות זהובות באופן המייצר עניין בזכות אפקט התנועה שנוצר מחיבור החוליות. אזכור נוסף לטרנד נצפה על אמילי רטאייקובסקי בתצוגה של הלייבל האלבני-לונדוני ננסי דוג'קה עם עגילים במראה שרוך פנינים וחוליות קטנטנות. בהשראת המסלולים איתרנו אופציות נגישות יותר:

תכשיטים, פרפואה. יח"צ,
הוורסיה הנגישה - עגילים של פרפואה/יח"צ
תכשיטים, זאדיג אנד וולטר. יח"צ,
זאדיג אנד וולטר - 560 שקלים/יח"צ
תכשיטים. אילוסטרציה,
1. אלדו - 99 שקלים, 2. דנון - 299 שקלים, 3. פנדורה - 379 שקלים, 4. זאדיג אנד וולטר - 560 שקלים, 5. זארה -65 שקלים, 6. נוריתמי - 475 שקלים, 7. פרפואה - 79 שקלים/אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully