וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחממות" ביחסי ישראל-סרביה: הנשיא לבש סווטשירט תל אביבי

דניאל פרבר-בל

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 11:55

המעצבת הישראלית דניאל ויינברג נדהמה הבוקר לגלות שנשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ לובש סווטשירט של המותג שלה עליו כתובה בגדול המילה SORRY. "אנשים רוצים לשים את הסמל הזה על עצמם בכדי לשים פס", מצהירה ויינברג

מעצבי בגדים וסטייליסטים בדרך כלל נאבקים על הכבוד להלביש כוכבים הוליוודיים, זמרים ומנהיגי מדינות. אבל מעצבת ישראלית אחת, דניאל ויינברג, גילתה הבוקר שהמותג המקומי שהיא בנתה במשך 7 שנים SORRY הגיעה עד למלתחה ולאינסטגרם של נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ. "הבנתי שדרך חברים משותפים הוא קיבל את הסוויטשירט", סיפרה וינברג מתעקשת להסתיר את המכרים המשותפים, "יש לי כל מיני חברים", הוסיפה בצחוק.

בסרטון שהעלה, נראה הנשיא לובש את הסווטשירט, שעליו כתובה בגדול המילה SORRY (סליחה) וקו שחוצה אותה, ולמעשה הוא מתנצל-לא-מתנצל בפני שר הכלכלה שלו על שגרר אותו בשבת בבוקר לבחון את התקדמות פרויקט רכבת חשוב שמוקם בימים אלו במדינה הבלקנית.

"ממשרד החוץ עדיין לא פנו אלי," ענתה ויינברג כשנשאלה על ה"תקרית" הדיפלומטית, "אבל קיבלתי המון טלפונים מפרגנים מחברים ומהתעשייה, וגם כבר הזמנות חדשות לסווטישרט". ויינברג סיפרה כי היא המוטו של המותג הוא SORRY NOT SORRY וזו הסיבה שיש קו שעובר דרך המילה סליחה. "פתחתי את המותג בקטע של להפסיק להתנצל, ולא לוותר על האומנות שלנו. נוצרה קהילה של ממש סביב המותג, של אנשים שרוצים לשים את הסמל הזה על עצמם בכדי לשים פס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully