וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונג טיים: קתרין זיטה ג'ונס בשמלה תכלת משגעת

השחקנית המצליחה בת ה-53 שבימים אלו נראית על המרקע כאימא של וונסדיי, מורטישה אדמס, זנחה את הלוק הקריפי והגיעה זוהרת למספר אירועים מתוקשרים - משמלת ערב בתכלת ענוג ועד לוק סקסי בזהב ושחור בחסות קרולינה הררה

לפני שלוש שנים החליטה קתרין זיטה ג'ונס לפתוח מותג על שמה בו הפוקוס הוא על מוצרים שעושים טוב לסביבה. מותג אקלקטי עם מגוון רחב של פריטים, שלאו דווקא קשורים האחד לשני - מנעליים טבעוניות, קפה, מוצרי בית ואיפור. סקירה קטנה מטעמנו מראה כי המותג עדיין חי, אבל ספק אם ניתן לומר שהוא 'קורה'.

במקביל, ג'ונס בת ה-53 ממשיכה בעיסוקה המרכזי כשהתפקיד האחרון והבולט בכיכובה הוא בסדרה המצליחה של נטפליקס וונסדיי, שם היא משחקת את מורטישה אדמס האייקונית. את הלוק השחור והפנים החתומות היא זנחה כשנראתה בשבוע האחרון בשמלה תכלת יפהפייה שהחמיאה לה במיוחד.

קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
קתרין זיטה ג'ונס משגעת בשמלה תכלת/GettyImages

לרגל בכורת הסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" בלונדון בו היא מככבת הגיעה קתרין בשמלת ערב בגוון תכול יפהפה של כריסטינה אוטביאנו, מותג ניו יורקי לשמלות ערב פומפוזיות. גזרת הסטרפלס פירגנה לדקולטה של השחקנית עם שני שפיצים מחודדים בצידיה, ועוד פיסת בד שיצאה מהמחוך באלכסון ונראתה כמעין שכמייה צידית.

קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
מהזוגות היציבים של הוליווד - קתרין ומייקל דאגלס/GettyImages

קשה היה שלא לשים לב למלאכת האיפור הקשוחה שנעשתה באותו הערב, שבמקום לתת לקמטים להיות - הבליטה אותם בצורה לא מוצלחת. שלשום (ראשון) בטקס הבאפט'א דווקא הוסקו מסקנות לשם הגיעה ג'ונס בשמלה באווירת רוקדים עם כוכבים של טוני וורד בעלת כתף אחת מעוטרת אבנים בצהוב בננה וסגול ושובל טול ארוך. השמלה מוגזמת, אבל ג'ונס נראתה פשוט מעולה.

עוד בוואלה!

גווינת' פאלטרו, מאחורייך: מותג הלייף סטייל החדש של קתרין זיטה ג'ונס

לכתבה המלאה
קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
זוהרת בשמלה של טוני וורד לטקס הבאפט"א/GettyImages

אולם הלוק הטוב ביותר היה בחסות קרולינה הררה לבכורת הסרט בניו יורק עם שמלת סטרפלס באורך מידי ממנה יוצא שובל מלא ווליום מאזור המותניים ומטה בפרינט פרחוני צפוף ומטריף בגוונים שחור וזהב.

קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
מעולה בקרולינה הררה. קתרין זיטה ג'ונס בפרימיירת אנטמן והצרעה: קוונטומאניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully