וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 במחיר 1: זה הסריג המושלם לעונה

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 14:23

סריג דקיק עם צווארון מתוחכם, החצאית הכי טרנדית לחורף 2023, צמיד יהלום שגם ישמור עליכן וסט תחתונים וחזייה שכמעט ולא תרגישו - אל תזלזלו בשופינג טוב, הוא מזין את הנפש

1. חצאית של מאסימו דוטי

מאסימו דוטי. יח"צ,
טרנד אלרט/יח"צ

זו החצאית הכי טרנדית של חורף 2023 ואתן לגמרי יכולות לזלוג איתה לאביב עם גופייה נכונה. מראה מחויט בגזרה גבוהה, עם שסע נכון במרכז, אזהרה - זה לא מחמיא לכל גובה ולא לכל מבנה גוף.
מחיר: 425 שקלים

2. צמיד של Bye bye witches

bye bye witches. יח"צ,
נקי, אלגנטי ונוצץ/יח"צ

צמידי יהלומים על חוט עובדים חזק מאוד בשנים האחרונות, אבל הדגמים של המותג המקומי bye bye witches הם הכי נכונים שראינו. החיבור לקבלה והגנה מפני עין הרע כבר מובן משם המותג ויש שלל אופציות מצבע החוט ועד שייפ היהלום - עגול, בגט, משולש או לב. לענוד על היד ולא להוריד. חמסה, שום, בצל כמובן.
מחיר: 650-1300 שקלים באתר

עוד בוואלה!

"הרגשתי כאילו מישהו לוקח מצית ושורף לי את הפנים"

לכתבה המלאה

3. סריג של TRES

טרס. דור שרון,
מגולף לצווארון/דור שרון

בפינת הפריט ששווה לרכוש בסייל ומהר מגיע סריג הגולף הדק והנעים של טרס שמתקפל והופך לצווארון מוצלח, שאף הינו מגדילות ומעמיסות עליו שרשראות זהובות. הסריג מגיע בצבעים שחור, אבן וברונזה והוא יילךאתכן עוד שנים קדימה.
מחיר מבצע: 303 שקלים במקם 420.

4. נעליים של HOKA

הוקה. יח"צ,
קולקציית לייף סטייל ראשונה/יח"צ

קולקציית לייף סטייל ראשונה למותג הספורט הוקה וסוף סוף הסוליה בצבע הנעל. זו המקפצה הקטנה שעושה את כל ההבדל. הנוחות מקסימלית, אפשר לוותר על שרוכים וליהנות מהשחלה קלילה של הרגל עם רצועות נמתחות ויש גם דגש על שימוש בחומרים טבעוניים.
מחיר: 650 שקלים ובמחיר מיוחד להשקה 520 שקלים.

5. מכנסיים של אלה לוי

אלה לוי. יח"צ,
השליץ הנכון/יח"צ

מכנסי 'ברוק' של המעצבת המקומית אלה לוי עונים על כל הקריטריונים - נוחים, מחמיאים וטרנדיים תודות לשליץ הקטן בסיומת. יש גם אופציה לצבע ירוק זית וכעת במחיר מבצע משתלם.
מחיר: 270 שקלים במקום 450 באתר או בחנות במונטיפיורי 25 תל אביב

6. סבונים ונרות של VOS

vos קוסמטיקה. יח"צ,
על כל מוצר תרומה למקלט לנשים מוכות/יח"צ

מותג הרוקחות הטבעית VOS החליט לצאת במבצע התרמה לקראת יום האישה הבינלאומי. על כל מוצר שיימכר בין התאריכים 1-8.3.23, ייתרם מוצר בהתאמה, למקלט לנשים מוכות בשיתוף "עמותת אורי". קו הסבונים החדש לשיער, לגוף ולפנים מגיע גם עם קולקציית נרות בניחוח ורדים ובמחירים נוחים.
מחיר: סבון לחות ב-99 שקלים, סבון, שמפו ללא מלחים ב-85 שקלים באתר

7. סט של סלוגי

סלוגי. יח"צ,
ללכת עם ולהרגיש בלי/יח"צ

ליין body adapt של סלוגי נועד להתאים בול לתנועות הגוף שלנו. בלי ברזלים, בלי תיפורים, בלי קאפים - מחזיק, נעים ודקיק. החזייה ללא ספק עונה על כל הקריטריונים (גם על הנראות) ושווה לרכוש בסט.
מחיר: חזייה ב-160 שקלים במקום 200 באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully