וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד מלכות היופי חושפות את אהבתן בקמפיין לוהט משותף

24.2.2023 / 0:01

אחרי שנתיים בהן מיס פורטו ריקו ומיס ארגנטינה שמרו על מערכת היחסים שלהן בסוד, הן הכריזו כי מיסדו את הקשר וכעת מעניקות הצצה ראשונה לזוגיות שלהן בפרסומת חדשה ולוהטת במיוחד לבושם של ריהאנה

מיס פורטו ריקו ומי ארגנטינה בקמפיין משותף/@fentybeauty

מיס ארגנטינה לשעבר מריאנה ואלרה (26) ומיס פורטו ריקו פביולה ולנטין (22) עלו לכותרות בסוף השנה שעברה כשחשפו את מערכת היחסים הרומנטית שלהן, אותה שמרו בסוד מזה שנתיים - ואת מיסוד הקשר באוקטובר האחרון. כעת הן הפנים החדשות של הבושם החדש מבית היוצר של מותג הביוטי של ריהאנה, "פנטי ביוטי" והן מעניקות הצצה ראשונה למערכת היחסים המאוד לוהטת שלהן.

השתיים שהכירו בתחרות היופי "מיס גרנד אינטרנשיונל" בשנת 2020 והגיעו לעשירייה הראשונה הפתיעו את העולם כשיצאו מהארון והכריזו על נישואיהן. כעת, כשהן כבר לא שומרות שום דבר בבטן, הן מציגות את הזוגיות הלוהטת שלהן בקמפיין חדש לבושם תחת הכותרת "בואי תריחי אותי".

בפרסומת ששותפה בחשבון האינסטגרם הרשמי של מותג הטיפוח, כמו גם בעמודי האינסטגרם שלהן, הן מספרות כיצד הכירו: "היינו בלתי נפרדות למרות שהתחרנו אחת בשנייה, אני קוראת לה השוקולד שלי".

על רגע מונטאז' של קטעים רומנטיים בהם נראות השתיים מטיילות על שפת הים, מחובקות על המיטה והערסל ובעיקר מאוהבות, אפשר לשמוע את אחת מהן אומרת: "הכל המשיך לזרום והפך לידידות הנפלאה הזו. מה שגדל עכשיו אפילו יותר כנשואות, כזוג, וזה קסום, למצוא מישהי כזאת בחיים שלך". לצד הסרטון נכתב: "ריקו פביולה ומריאנה ואלרה חושפות בפנינו את הפרטים האינטימיים על המפגש וההתאהבות ומשתפות רגעים מיוחדים עם #FentyParfum".

כמובן שהשתיים מדברות גם על הבושם אותו הן נבחרו לקדם, Fenty Eau de Parfum: "הוא מתוק אך רך בו זמנית". כשמריאנה שואלת את פביולה אם היא אוהבת אותו, היא משיבה לה: "כן, מאוד".

פביולה שיתפה את הקמפיין בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה כמה מיוחדת הייתה החוויה לעבוד עם המותג והוסיפה: "זה יפהפה כששני גופים מתאחדים באהבה".

צפו בקמפיין המשותף הראשון שלהן:

מאז שהשתיים נפגשו ב"תחרות מיס גרנד אינטרנשיונל" שנערכה בתאילנד, הן שיתפו פוסטים משותפים על החברות שלהן עם רמיזות לכך שיש ביניהן קשר שהוא מעבר לחברות רגילה: "אחת המתנות הגדולות ביותר בחוויה הזאת הייתה החברות שלך. ללכת על הדבר הזה איתך היה מיוחד ואמיתי", כתבה פביולה באחד הפוסטים ששיתפה ב-2021.

רמזים עדינים למערכת היחסים הרומנטית שלהן נזרקו במשך כמעט שנתיים עד שהשתיים פרסמו סרטון אינסטגרם משותף - שצבר יותר מ-7 מיליון צפיות - בו הכריזו על נישואיהן באוקטובר האחרון: "לאחר שהחלטנו לשמור על מערכת היחסים שלנו פרטית, פתחנו לה את הדלתות ביום מיוחד: 28/10/22".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully