וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתגענו: רותם סלע רותחת בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 15:56

רותם סלע קפצה לגיחה קצרה במילאנו שם פקדה את שבוע האופנה בלוקים מתוקתקים מכף רגל ועד ראש. מעיל עור רותח לתצוגה של דולצ'ה וגבאנה ועוד לוק מחויט על טהרת השמנת לתצוגה של מיסוני. השתגענו

הדיפולט היה שניגש ישר לאורחת הכבוד של דולצ'ה וגבאנה במילאנו קים קרדשיאן שמה שהמשיכה בשיתוף הפעולה הפורה עם בית האופנה האיטלקי. הקו הכללי המשיך כאולטרה סקסי כשקימי הפציעה בטופ וחצאית מקסי של דולצ'ה מארכיון המותג שהייתה בעברה שמלה. לזה הוסיפו מיקרו בג מתוכשט התואם את השמלה וגם פה נרשמה תקלת מדרגות כשהקרדשיאנית התקשתה לזוז.

הרוחות הנושבות בעולם האופנה כבר הבהירו מזמן שבגדים צריכים להיות כאלה שנוח לנו להתלבש בהם. שאנחנו יכולות להיראות יפות, מתוחכמות וסקסיות בו זמנית מבלי שנצטרך להידחס למחטב או ג'ינס שחונק את נשמתנו - וכאן מגיעה רותם סלע.

רותם סלע. אסף ליברפרוינד,
סקסית ונינוחה - רותם סלע בדולצ'ה וגבאנה/אסף ליברפרוינד

משוחררת, סקסית ונינוחה פקדה השחקנית את התצוגה של דולצ'ה וגבאנה במעיל עור ארוך (20,490 שקלים בקפטורי 54) עם בטנה מנומרת ממנו מבצבצת שמלה קצרה וסקסית (5,390 שקלים), כזו שכן מתכתבת עם ערכי המותג אבל לא נופלת לקלישאות. מגפי הקומבאט בשילוב השרוכים והניטים היו הטאצ' הגראנג'י הרצוי וסלע הייתה בשיאה.

עוד בוואלה!

גל גדות ורותם סלע נופשות באופנה ישראלית

לכתבה המלאה
רותם סלע. אסף ליברפרוינד,
אורחת של פקטורי 54 בשבוע האופנה במילאנו/אסף ליברפרוינד

מעט לאחר מכן, בלו"ז צפוף של סופ"ש מוצלח הגיעה סלע לתצוגה של מיסוני ולאחר מכן נהנתה מארוחת ערב אינטימית אותה אירח המותג. גם כאן, כשגרירה של פקטורי 54, לבשה בוטגה ונטה על טהרת השמנת. תיק שתי וערב מהמדוברים של המותג בעלות תיק 12,490 שקלים, מעיל טרנץ' מ-ע-ו-ל-ה (9,990 שקלים) ממנו בצבצה חולצה גברית בגוון תכלת שכופתרה עד לצווארון ולאופרס שמנתיות גם כן עם אבזם זהוב ב-3,890 שקלים.

רותם סלע. אסף ליברפרוינד,
טוטאל לוק של בוטגה ונטה לתצוגה של מיסוני/אסף ליברפרוינד
  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully