וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: הג'ינס האקולוגי הראשון

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 11:46

חברת סונוביה תתקין לראשונה את הטכנולוגיה הירוקה שפיתחה בקו ייצור תעשייתי של יצרן ג'ינס איטלקי מוביל לאופנה העילית. המטרה - צמצום של יותר מ-80 אחוזים בזיהום הסביבתי

חברת סונוביה תתקין לראשונה את הטכנולוגיה הירוקה שפיתחה בקו ייצור תעשייתי של יצרן ג'ינס איטלקי מוביל לאופנה העילית. המטרה - לייצר את הג'ינס האקולוגי הראשון, כך מדווחת סונוביה היום (ב') לבורסה.

ההחלטה להתקין את הטכנולוגיה באה לאחר מספר חודשי בחינה, במהלכן הוברר ליצרן הג'ינס כי הטכנולוגיה של החברה מצמצמת משמעותית את עלויות הייצור והזיהום הסביבתי, יותר מ-80 אחוזים לייתר דיוק.

ג'ינס אקולוגי, סונוביה. סונוביה,
"יש פוטנציאל לחולל מהפכה בתעשייה". הטכנולוגיה החדשה של סונוביה/סונוביה

יצרן הג'ינס המדובר הוא Pure Denim שפועל ממילאנו ועובד עם מותגי האופנה והג'ינס היוקרתיים ביותר. על פי ההזמנה, תתקין סונוביה אצל היצרן האיטלקי מכונה אולטראסונית מיוחדת שפיתחה לצביעת אינדיגו. היקף הייצור משקף פוטנציאל מכירות של צבענים של כ-1,600,000 אירו בשנה כשהיקף העסקה בשלב הראשון הינו 315 אלפי אירו. ההסכם מהווה אבן דרך מהותית לקראת שיתופי פעולה נוספים והתקנת הטכנולוגיה של החברה אצל יצרנים גדולים נוספים בתעשיית האופנה.

ג'ינס אקולוגי, סונוביה. סונוביה,
הג'ינס האקולוגי הראשון/סונוביה

1.2 מיליארד ג'ינסים נקנים בכל שנה בעולם וצפי הצמיחה השנתי של שוק זה מוערך ב-6.2% עד שנת 2030. ג'יג'י קאסייה, מנכ"ל PureDenim מחדד כי "לטכנולוגיה של סונוביה יש פוטנציאל לחולל מהפכה בתעשייה כמו אף טכנולוגיה שראינו עד היום. המהפכה היא בקנה מידה של מה שהדפוס הדיגיטלי עשה לתעשיית הדפוס המסורתית".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully