וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפול לטרנד ולהישאר בחיים: סרטי השיער בקאמבק רותח

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 8:26

סרטי השיער, אלו שעשויים מבד סריג נמתח, רושמים קאמבק מעניין שנע בין ספורטיביות לרומנטיקה ועד מראה של פציעת ראש שאובזרה כראוי. צללנו לעומק הסוגייה ויש גם טיפים כיצד ניתן לאמץ את הטרנד כראוי

אם יש לכן יום שיער רע, או שאתן מחפשות תוספת מרימה ללוק, אביזרים לשיער, באופן כללי, וסרטי בד או גומיות קטיפה (AKA סקראנצ'י), נראים לאחרונה יותר ויותר. מה שנחשב לדאבל נו נו בחוגים של מביני אופנה הופך לפריט נחשק ומככב חזק ברחבי הרשת.

גם אני נפלתי לטרנד, כשאת הסרט שלי רכשתי במותג הבייסיקים המקומי de base ואת הסקראנצ'י ב-cos, בשאיפה לאמץ את המראה. עם זאת, לנצח אתלבט על הפריט בעקבות הכמעט פרידה של קארי וברגר על רקע הגומייה המדוברת ב"סקס והעיר הגדולה", אבל עברו מאז מספיק שנים בכדי שלא מעט מיתוסים שביססה הסדרה יופרכו באוויר של השינויים וחוסר העקביות בעולם האופנה.

בסקירה קצרה, סרטי השיער, אלו שעשויים מבד סריגי ונמתח וגומיות הסקראנצ"י הופיעו לראשונה בשנות ה-60, עם עלייתו של מראה הסקול גירל המתוק והצעיר. חצאיות מיני קצרצרות, גרביים גבוהות, סרטי שיער ושיעורי בית. הראשונה שהצליחה להפוך את המראה למשהו סופר סקסי ולהיות הפנים של שיער שופע שמעוצב באמצעות סרט, הייתה בריג'יט בארדו - ללא ספק הצרפתייה האייקונית ביותר בהיסטוריה.

משנות ה-60 עם עצירה בזמן בניינטיז ניתן לצפות בטרנד על כוכבות התרבות הגדולות של אותם זמנים, איילין מסיינפלד, קלאודיה שיפר במגזינים, ועוד לא מעט רפרנסים אסתטיים שתמצאו אול אובר דה פינטרסט. שדיווחו גם, איך לא? על עלייה בחיפוש המילים הקשורות: סרטי שיער וסקראנצ'יז.

והנה הטרנד עושה סיבוב נוסף ונוחת אצלנו בחסות הנוסטלגיה לאימג' של סוף שנות ה-90. ניתן לייחס את זה לשני כוחות שונים, הראשון הוא המראה הספורטיבי, של סרטי שיער בשילוב בגדי ספורט, טייטס קצר וסווטשירט עם עגילי חישוק צ'אנקיים והשני הוא המראה הפרפי, של תלמידת בית הספר בחצאית מיני, ז'קט משבצות ונעלי לואפרס - לא בארץ הקודש כמובן. יש משהו גם מעט רומנטי, נאיבי ורך, שחוזר אלינו לקראת עונת האביב, צעיפי משי ופרחים מפוסלים בבד, שהם ההמשכיות של אותם אביזרי שיער.

אז איך תעשו את זה נכון? כי יש דבר כזה ליפול לטרנד ולהישאר בחיים. לא נופלים עד הסוף, משלבים את הטרנד עם לוק עכשווי ולא מאמצים את כל הרעיון שהוליד אותו באאוטפיט אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully