וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קיי חושפת שרירי בטן מרשימים

המעצבת הצעירה מאי משיח, שהפכה ליקירת הכוכבות, הרימה תצוגת אופנה בבלומפילד כשעל המסלול נראו שמלות במשחקי שקיפויות ובדים שנצצו למרחקים. ביציע ישבה מאיה קיי בלוק מגה סקסי וגנבה את ההצגה

המעצבת מאי משיח הציגה אמש (ראשון) את הקולקציה החדשה שלה לשנת 2023 בתצוגת אופנה מיוחדת באצטדיון בלומפילד. משיח, שמלבישה כבר תקופה לא מעט מנשות הביצה, מנטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב, בר זומר ועוד, המשיכה בקו הסקסי שכה מאפיין אותה עם שמלות ערב עמוסות קאט-אאוטים ומשחקי שקיפויות עשויות בדי שיפון ומתוכשטות באבני סברובסקי, כולן עבודות יד. אך הפוקוס הפעם היה דווקא על הנעליים, כשמשיח משיקה לראשונה ליין הנעלה יוקרתי בתג מחיר של 2,490-3,260 שקלים.

מאי משיח. אור גפן,
על המסלול בבלומפילד - התצוגה של מאי משיח/אור גפן

את התצוגה באצטדיון בלומפילד החשוך פתח אסף אמדורסקי בהופעה פרטית והלקוחות המרוצות, ביניהן כוכבת "הישרדות" מאיה קיי הריעו מהיציע. מיטב האורחות כמובן לבשו את בגדי המעצבת, מכף רגל ועד ראש וקיי שילבה בנגיעות נכונות עם נאמנות למותג לו היא משמשת כפרזנטורית.

מאיה קיי. אור גפן,
סחתיין על שרירי הבטן - מאיה קיי לובשת מאי משיח/אור גפן

חצאית רשת א-סימטרית נוצצת ומשגעת של משיח, פלוס חולצה שחורה שחשפה שרירי בטן מרשימים (מאוד) ומעל בלייזר אוברסייז בשחור, גם כן של טוונטי פור סבן. הנעליים המתוכשטות, דגם 'דיאמונד קווין' (2,650 שקלים) בזריקת צבע בכתום, ויש גם אופציה בירוק וכסף לכל המעוניינות.

מאיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
בדי רשת נוצצים לכולם - בתצוגה של מאי משיח/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully