וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדו לסקוואט: קים קרדשיאן השיקה ליין בגדי ספורט

האימפריה של קים קרדשיאן מתרחבת ויש ליין אקטיב ראשון לסקימס. טייטסים מחטבים, בייקר שורטס, גופיות וחולצות צמודות עם שרוולים ארוכים - הכול בכדי לשפר את הביצועים. הנה כל הפרטים

לא הרבה אמונה הייתה בקים קרדשיאן כשהשיקה לראשונה את מותג ההלבשה התחתונה שלה, אבל עד מהרה כולם הבינו שמדובר בסוס מנצח. ארבע שנים מאז הוקם סקימס, והקרדשיאנית היזמית כבר הספיקה להתרחב מחזיות ותחתונים לבגדי ים, מחטבים, בגדי בית, וכעת - גם הלבשת אקטיב לאישה המתאמנת. לא חייבות לעשות ספורט בהכרח - אבל הלוק הספורטיבי הוא לגמרי בגדר חובה לכל חובבת אופנה.

מדובר בקולקציה במהדורה מוגבלת (שלא מן הנמנע שתהפוך לקבועה) העונה לשם Compression, מנדפת זיעה כמובן ומגיעה בפלטת הצבעים הקבועה של המותג - שחור, אפור, חום וניוד. טווח המידות רחב, כחלק מהשקפת העולם המובהקת של המותג שפונה לכל סוגי הנשים, מ-XXS ועד 4XL.

ומה עם המחירים? טייטס בגזרה גבוהה יעלה לכן 128$ וטייטס 7/8 - 118 דולר. מחירים שדי חופפים לאלו יוגה ולולולמון (הסטנדרטים שביניהם). מכנסי הרכיבה שנראים משובחים בעלות 98$ דולר ואפשר להרכיב סט לוהט בחולצה תואמת בעלות 98$ גם כן. הליין הושק כבר ב-8 במרץ, וכצפוי פריטים רבים סולד אאוט, אבל עדיין יש הרבה מה לרכוש.

עוד בוואלה!

כל פרח - בול: עפנו על הקולקציה החדשה של מנגו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully