וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המראה המאט חוזר: טרנד 'עור הענן' של הטיקטוק

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 8:35

אחרי שנים בהן המראה המבריק והזוהר כיכב בגזרת האיפור, נראה כי יש חזרה למראה המאט, אך עם שינויים קלים שתואמים את התקופה. חברות איפור כבר משיקות מוצרים תחת 'עור הענן', כך קוראים לו בטיקטוק והנה כל הפרטים שאתן צריכות לדעת

בשנים האחרונות טרנד האיפור הזוהר, הטבעי והנקי הוא זה שמככב בפרונט כל מותג איפור אפשרי. יש כאלה שהרחיקו עד לגלייז, כן' בדיוק כמו זה שעל הדונאט, וסיפקו מראה מבריק במיוחד של עור פנים צעיר ורענן שנהנה מכל הלחות שבעולם מבלי להיראות שומני.

אך עם כל הכבוד להברקות ושימרים למיניהם, 'עור הענן' הוא הטרנד האחרון של הטיקטוק, ויש סיכוי טוב שהוא יצא ממחוזות הרשתות החברתיות ויתחיל לזלוג לחיים האמיתיים. התפר הוא דק, אנחנו כבר למודות ניסיון.

סלינה גומז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סלינה גומז כבר תקופה מעדיפה את הלוק הזה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

חשוב לציין כי לא מדובר ב'משהו חדש'. כבר נשענו בעבר רבות על עור מאט, אבל הבשורה כעת היא ש'הזוהר בא מבפנים'. טכניקת השימוש במוצרים עדיין שומרת על העור עם גלואו מסוים, אבל ה'פיניש', הנגיעה הסופית מעניקה מראה לא מבריק. הרבה מזה באמצעות 'פודרה', מוצר שנשים רבות כבר זנחו.

דומיניק סקינר, המאפר הרשמי של מאק בבריטניה מסביר כי הקטע הוא בגימור הרך שהמראה הזה מנסה להשיג. "זה קטיפתי, מטושטש - זה כמו שעור טל ועור מאט נולדו וזה הולך להיות ה-טרנד לקראת האביב".

צריך רק חיפוש מהיר כדי לראות ש'עור הענן' הוא הדבר הבא ומוצרים חדשים שיוצאים לשוק כבר מגיעים עם שמות 'מבוססי ענן' למדפים, אבל ניתן גם להישען על מה שכבר נמצא אצלכן בתיק האיפור. כמו תמיד בסיס לחות טוב, ולאחר מכן ערבוב של פריימר זוהר עם אחד מאט יותר - זה מה שיתן את האווריריות 'העננית' שמדברים עליה. קונסילר מאט טוב הוא גם ברשימה, סמקים וברונזרים אבקתיים ולא נוזליים, ולסיום - פודרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מייק אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully