וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי של סלינה גומז גרף מיליון לייקים בדקות ספורות

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:04

מעט אחרי שירדו מאדי האוסקר, סלינה גומז העלתה לפיד סלפי שהצליח לייצר באזז יותר מכל שמלה שקופה או מחשוף מוגזם. מלכת האינסטה, בכל זאת

עם כל השינויים והתנודות באינסטגרם,יש דבר אחד שעדיין עומד בעינו - האלגוריתם אוהב פנים. זה מה שמצליח להביא תנועה בגלים ולרשותה של סלינה גומז עומדים גם כל המשאבים. 398 מיליון כאלה לייתר דיוק.

גומז, שהדיחה לאחרונה את מיס קיילי ג'נר מהפרסונה הנעקבת ביותר באינסטגרם, ולאחר שיצאה להפסקה קצרה מהרשתות בעקבות הריב המתוקשר עם היילי ביבר, העלתה שלשום (שני) סלפי כשהיא ללא מייק-אפ ורק ריסים מלאכותיים לעיניה.

התמונה חשפה גם גופייה עם מחשוף ריצ'רץ' נדיב, שיער של 'קמתי משינה אבל זה ממש לא בד הייר דיי' והנה סלפי שגורף מיליון לייקים בשמונה דקות (!). "Violet chemistry", כתבה בתיאור, שיר הפרידה הנוסף של חברתה מיילי סיירוס מהאלבום החדש, שגם דאגה להגיב לגומז באימוג'י לב.

החזרה לרשתות של גומז מתרחשת אחרי הפסקה יזומה בעקבות הריב עם קיילי ג'נר והדוגמנית היילי ביבר השתיים העלו סטוריז תמימים לכאורה, אבל המעריצים היו בטוחים שהן למעשה צוחקות על גומז. הזמרת הכניסה לתמונה גם את טיילור סוויפט ושחררה את האינסטה.

עוד בוואלה!

ילדות רעות: קיילי ג'נר והיילי ביבר צחקו על סלינה גומז והרשת סוערת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully