וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבור לבן: מאיפה השמלה החלומית של מיכל אנסקי?

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 11:53

ויוי בלאיש השיק את הקולקציה החדשה ומיטב הכוכבות הגיעו ליהנות מערב משובח של עיצובים יפים. מיכל אנסקי בשמלת נוצות לבנה, יעל בר זוהר בקונטרסט מדויק של שחור-לבן וריף נאמן אלגמנטית בשחור

ויוי בלאיש השיק אמש (שלישי) את קולקציית "חֲדַר חשֶׁךְ מִשֶּׁלָּךְ", שכולה התמסרות לחופש הגוף והיצירה, שם גם חשף את קולקציית הרדי-טו-וור שלו, שבקרוב תימכר בסטודיו שלו ובחנות אונליין חדשה. זה היה ערב משובח של עיצובים יפים, שנתנו דרור לתנועתיות שבנשיות ותפירה עילית שלא רואים בכל יום במחוזות תעשיית האופנה המקומית. הכוכבות, שחושקות כבר שנים בכל פיס של בלאיש, הגיעו לכבד והמובילות אף נהנו מללבוש את עיצוביו.

מיכל אנסקי. אור גפן,
ברבור לבן. מיכל אנסקי/אור גפן

מיכל אנסקי הדהימה בשמלת ברבור לבן, מעוטרת כולה נוצות בסיומות השרוולים ובכתפיים. נגיעת הבוהו המושלמת הייתה במגפי הבוקרים החומים מעור הפוך עם נגיעה אתנית אדומה בחזית שהתכתבה עם הפרחים הצבעוניים של שמלתה. עגילי החישוק והטבעת, מבית ה.שטרן ששיתפו פעולה עם בלאיש לאורך כל התצוגה וסיפקו אבטחה כבדה לאירוע בשל התכשיטים היקרים שבנמצא.

מיכל אנסקי. אור גפן,
נהנות מהעיצובים של בלאיש. אנסקי ובר זוהר/אור גפן

יעל בר זוהר בחרה בשמלת שיפון עמוסה בבד וא-סימטרית בחלקה התחתון עם קונטרסט שחור-לבן וחגורה דקיקה במותן שדייקה את הפרופורציות. גם כאן נרשם מגפון נמוך (שיכול היה להיות מוצלח יותר) ואסוף מהודק בשיער שהחמיא לה מאוד.

יעל בר זוהר. אור גפן,
קונטרסט שחור-לבן. יעל בר זוהר/אור גפן

עוד מהמוצלחות של הערב - ריף נאמן ורומי גיאור שהשלימו אחת את השנייה בצבעוניות. גיאור בשמלת הכלה שצועקת את הדי אן איי הבלאשי, אותה הפכה גראנג'ית יותר עם חגורת מותן שחורה ומגפי בוקרים בשחור ולבן.

ריף נאמן הלכה על שחור קלאסי ודרמטי מבית בלאיש בשמלת מקסי עם שרוולים ארוכים, סנדלים שחורים ועגילי סטייטמנט נופלים בשחור גם כן. תענוג.

עוד בוואלה!

סוגה עילית: ויוי בלאיש יודע בדיוק איך נשים חולמות להיראות

לכתבה המלאה
רומי גיאור, ריף נאמן. אור גפן,
מוצלחות במיוחד - ריף נאמן ורומי גיאור/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully