וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא יכולים לשבת איתה: פמלה אנדרסון שומרת על דיסטנס

מרוב הצפת הלוקים בשבוע האחרון, מהאוסקר ועד האפטר פארטיז, כמעט ופספסנו את הלוק המעולה הזה של פמלה אנרסון, שממשיכה לנצל את המומנטם ודוהרת קדימה בתצוגות האופנה השונות

טריילר לדוקו "פמלה, סיפור אהבה" על פמלה אנדרסון/נטפליקס

עוד ועוד מותגים מחליטים לקחת את הפוקוס אליהם באופן בלעדי ולצאת מחממת שבועות האופנה. גם ורסצ'ה זנחו את שבועות האופנה באירופה בסיבוב הזה והחליטו להביא את כל היוקרה האיטלקית אל ווסט הוליווד, שם נהנו מנוכחות מכובדת של התעשייה המקומית.

אחד השמות החמים ביותר של השנה האחרונה היא פמלה אנדרסון בת ה-55 שהפכה ליקירת מותגי העל. עם שער שיקי למגזין וראייטי, מיני הפקת אופנה לז'קמוס, צעידה על המסלול בתצוגה של בוס במיאמי השבוע ועוד נוכחות בשבועות האופנה, פאם פאם ממשיכה לדהור קדימה כשהיא עדיין על אדי הספר שהשיקה וסרטה בנטפליקס. שלא ישתמע מכך שאנחנו משערות כי מדובר ברומן חולף, כן? ניכר כי אנדרסון לוקחת ברצינות רבה את המהפך ומשקיעה בו את מיטב האנרגיות.

פמלה אנדרסון. GettyImages
כמה סטייל נהיה לה. פמלה אנדרסון בוורסצ'ה/GettyImages

התשואות האחרונות הן ללא ספק ללוק העוצמתי איתו הגיעה אנדרסון לתצוגה של ורסצ'ה. לבושה בחליפת חצאית של המותג - חצאית מיני בגזרה גבוהה ושכמייה עצומה עמוסת פרנזים שחורים נוצצים, שנראה כאילו הקריבו מאות פונפונים של מעודדות לטובת הלוק. נרשם גם גולף שחור צמוד שהפך את הכול למתחוכם יותר, נעלי סטילטו שחורות ומשקפי שמש עם לוגו זהוב של ורסצ'ה בצד, אותם לא הורידה במהלך כל התצוגה. אושייה. כבר אמרנו.

פמלה אנדרסון. GettyImages
היא לא סתם מתלבשת. היא נהנית/GettyImages

התענוג באנדרסון שהיא לא רק מתלבשת - היא נהנית. נהנית מתשומת הלב החיובית, מהלוק המאופק ובו זמנית סקסי שהצליחה לאמץ לעצמה ומהשפע שמוצע לה ללבוש את מיטב האאוטפיטים מבתי האופנה הנחשבים.

זו לא הפעם הראשונה שהיא משגררת ורסצ'ה בחודשים האחרונים וגם לקידום הספר החדש בטורונטו בחודש שעבר בחרה אנדרסון בוורסצ'ה מקולקציית אביב-קיץ 23 כשלבשה שמלת מקסי סקסית עם מפתח קאט-אאוט עגול ומסקרן באזור האגן.

פמלה אנדרסון. GettyImages
הלוק - השראה מפונפונים של מעודדות?/GettyImages

עוד בוואלה!

לא עוצרת: פמלה אנדרסון לובשת שמלת קאט-אאוט סקסית בטירוף

לכתבה המלאה
פמלה אנדרסון. GettyImages
אתם לא יכולים לשבת איתה - פמלה אנדרסון בליגה משלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully