וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה תל אביב נפתח בשמלות מיני ושלטי מחאה

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 20:39

שבוע האופנה קורנית תל אביב יצא לדרך ופתחו את יום התצוגות הראשון - דוד וקסלר בבגדים צבעוניים ואקסטרווגנטיים עם מחאה מובהקת ומאדר אוף אול, המותג שכבר עשה קפיצה מעבר לים, שלא חסך במחשופים ושסעים מאתגרים

27 תצוגות עתידות להתקיים השבוע ב"שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023", אך השנה, בניגוד לשנים קודמות, תצוגות רבות נפתחות בפאנל על שיח חשוב ובוער. גם המעצבים מנצלים את הפלטפורמה ולא חוששים להביע דעתם על המצב בארץ וכך פתח דוד וקסלר את התצוגה הראשונה של שבוע האופנה.

וקסלר (34) הוא מעצב אופנה ישראלי-ברזילאי המתמחה בפיתוחי טקסטיל והדפס ועוסק באופנה מקיימת, והפעם שיתוף הפעולה נעשה עם קורנית דיגיטל כשכל הפרינטים בהדפסה דיגיטלית. "שובו של דוד: בגדים מהעתיד", כך נקראת הקולקציה אשר הציג וקסלר, ובה בעצם שני שבטים האחד בשחור-לבן והשני בצבעוניות מוגזמת.

דוד וקסלר, שבוע האופנה תל אביב. Haydon Perrior,
אופנת רחוב ומחאה על המסלול - דוד וקסלר פותח את שבוע האופנה/Haydon Perrior

מדובר באופנת רחוב עמוסה בסגנונות, אבל הפוקוס האמיתי הלך לשלטי המחאה שהציפו את המסלול, נושא שבוער בוקסלר והוא לא חסך בביקורת. "לא לדיקטטורה", "בגדים לבוגדים","דמוקרטיה עכשיו", "כולנו אחיות", ועוד.

המופע הכולל הודק באמצעות עיני בראץ ענקיות שצוירו על הדוגמנים, חלקן נראו אפילו בוכיות, ככל הנראה להתכתב עם המסר הכללי. וקסלר דואג ל'טפל' בבגדים ישנים שעבר זמנם, ונותן להם חיים מחודשים, אך מעבר להתייחסות החשובה לקיימות, גם האסתטיקה האופנתית פה פונה לקהל יעד ספציפי מאוד. המסר לעומת זאת - לכולם.

דוד וקסלר, שבוע האופנה תל אביב. Haydon Perrior,
על הדוגמנים צוירו עיני בראץ בוכיות/Haydon Perrior
דוד וקסלר, שבוע האופנה תל אביב. Haydon Perrior,
טיפול בבגדים ישנים שעבר זמנם - וקסלר/Haydon Perrior

mother of all, המותג הנקרא על שם חווה אימנו, וכבר הגיע אל הכוכבות הגדולות בעולם מהיילי ביבר ועד קורטני קרדשיאן, מבקש לקדש את כל הנשים באשר הן. את התצוגה בחסות סימידונה פתחו מלכות היופי לשעבר שביט ויזל, טיטי איינאהו, תהילה לוי, ג'ני צ'רווני, תאלין אבו חנא ורנא רסלאן בהופעה מפתיעה במיוחד, אך היה ניכר שהלוקים היו די מאתגרים אצל לא מעט מהצועדות על המסלול.

שמלות מיני קצרצרות שמיישרות קו עם כל מה שקורה עכשיו ברשתות, מחשופים עם שייפ מסקרן באזור החזה, שסעים אקסטרה גבוהים ושאר טרנדים חמים מהטיקטוק.

mother of all. אורית פניני,
שביט ויזל ב-mother of all/אורית פניני

הגיוון על המסלול בלט וצעדו נשים בכל המידות, הצבעים והגילים, כן, גם אימא של עומר אדם הייתה שם ונראתה מעולה. בין השמלות המחטבות לבדים הנשפכים, נראו גם כמה שמלות קצרצרות מדי שהקשו על ההתנהלות, שסע בשמלת מקסי מוצלחת שנקשר באמצעות כמה חוטים דקיקים בצד בצורת פפיון, ונרשמה תקלה אופנתית, ועוד חליפת חצאית בלבנדר עם ז'קט מוצלח שנקשר עם חגורת מותן.

mother of all. אורית פניני,
חצאיות מיני מאתגרות וטופים קטנטנים/אורית פניני

המסלול נחתם בשמלת שנהב מחוברת מעוינים מעונים באמצעות חוטים דקיקים ומכסה בעצם את כל האיזורים המוצנעים. על אף שנראתה מהמסוכנות ביותר, דווקא נראה היה שכל פיס עומד בעינו.

mother of all. אורית פניני,
מעוינים מעוינים - הלוק שחתם את המסלול/אורית פניני
mother of all. אורית פניני,
שמו דגש על גיוון. אימא של עומר אדם בחולצת מעטפת וחצאית סאטן תואמת/אורית פניני

עוד בוואלה!

סוגה עילית: ויוי בלאיש יודע בדיוק איך נשים חולמות להיראות

לכתבה המלאה
mother of all. אורית פניני,
רנא רסלאן מפתיעה/אורית פניני
mother of all. אורית פניני,
השמלה שאהבנו עם פתחים מסוכנים בצד/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully