וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקי, האביבי, האסרטיבי: כך תתאימי את הבושם הנכון, לרגע הנכון

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 11:01

לא משנה איזה בושם תבחרי, העיקר שהוא יתאים למה שאת רוצה לשדר. אז איזה בושם מתאים לכל סוג אירוע? עשינו לכן סדר

בחורה צעירה ויפה מתבשמת. ShutterStock
בשמים יכולים (וצריכים) להיות האקססורי הכי לוהט שלך/ShutterStock

אביב הגיע, פסח בא ואנחנו לא יודעים אם הדרכון שלכם כבר מוכן בתיק או שעדיין לא, אבל עונת הטיסות כבר כאן והדרך לצ'ק אין עוברת, איך לא, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. בדיוטי פרי כמו בדיוטי פרי, מגוון הטבות וחלקן כמובן, גם על בשמים, שיכולים (וצריכים) להיות האקססורי הכי לוהט שלך. כי למה לא בעצם?

תווי ריח הם משהו שלא תמיד פשוט להסביר או לפענח, אבל מה שבטוח הוא, שכשהם מתלבשים טוב על העור, הם יוצרים ריח בלתי נשכח. אז איזה בושם מתאים לאיזה אירוע?

השקוף

הרבה נשים מגדירות אותו "ריח נקי", ריח שמשדר את וייב של "יצאתי מהמקלחת אל בגדים נקיים שהרגע יצאו מהכביסה", ריח נעים, קליל ורענן. הריח הזה מורכב לרוב מריחות כמו כותנה, תפוחים, תפוזים, או עשב לימון. חשוב כמובן שהם יהיו בריכוז מאוד עדין על מנת שלא ישתלטו על האף. במקרה הזה, הכתובת היא לגמרי Marc Jacobs. הבושם Daisy Ever So Fresh , הוא בושם בעל ניחוח פרחוני. התווים העליונים שבו הם מנדרינה, אננס ומנגו. תווים נוספים הם מי ורדים ופריחת התפוז, מה שהופך את הבושם הזה לקליל, מרענן, פרחוני ונעים. אגב אם יש מישהו שיודע איך להתאים בושם לחוויה, לאאוטפיט ולאירוע הוא מעצב האופנה האמריקאי מארק ג'ייקובס, שלגמרי מצליח להסתכל על התמונה המלאה והריח? לגמרי בהתאם.

האסרטיבי

תשמעו, אין רשימה שנועה קירל לא נמצאת בה, ובצדק. במקרה הזה בחרנו בבושם שלה דווקא ליום עבודה. למה? כי מדובר בבושם מהפנט וממגנט בשם STARS. בדיוק מה שאת רוצה לשדר ולהרגיש כשאת מגיעה כל בוקר לעבודה. עם הריח הזה, לפחות כך תרגישי, לא יהיה ניתן להתעלם ממך, הבושם הזה הוא בכל נוכחות דומיננטית אך נעימה, הכול בזכות תערובת מדהימה של תמציות פרחים יקרות, הנמסות לתוך תבלינים מעודנים וקליפות עצים יוקרתיים, המפעילה את החושים ומדגישה את הנוכחות שלך בכל חלל אליו תכנסי ויותר מזה, ישאיר שובל בכל חלל ממנו תצאי.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

החווייתי

בושם לאירוע חייב להיות בושם חד פעמי, כזה שיכתיב את הטון וישלים את הלוק עם נוכחות דומיננטית שתהיה אינטליגנטית מספיק כדי לא להאפיל עליו. בושם כבד יותר, חם, יש שיגידו לוהט. Libre מבית Yves Saint Laurent יעניק לך תחושה יוקרתית מהרגע הראשון. מדובר על בושם סקסי ופרחוני שמשלב בין ריחות גבריים לנשיים. הוא משלב תמציות לבנדר, ניחוחות של פריחת התפוז המרוקאית, מנדרינה, לבנדר צונן, ניחוחות וניל וענבר, ביחד עם תו "מאסקי" שהופך את הבושם הזה לממכר.

האביבי

בעונת האביב והקיץ, אין ספק שתמציות הדרים מככבות. אפשר לשלב את התווים האלה עם תבלינים, עם ניחוחות פריחה וניחוחות עצים. נכון, מדובר על ז'אנר שדי דומה לבושם "הנקי" שדיברנו עליו מקודם, אבל כאן אנחנו לא מחפשים בושם שקוף, אלא בושם דומיננטי שישדר רוך ורעננות בו זמנית. במקרה הזה נמליץ לרכוש את הבושם מבית קליניק, Clinique Happy Heart שיעשה לכן טוב בלב. הניחוח הוא רענן, הוא חמים ואופטימי. יש בו שפע של פרחים וניחוחות של יקינטון, מנדרינה, בלונדווד, מלפפון, פרח הפרימולה הצהוב ועץ האלמוג. כל אלה יוצרים ריח שמתאים בול לעונות האביב והקיץ.

החורפי

אין דבר כיף יותר בחורף מאשר ניחוחות של תבלינים חמים. זה נותן תחושה חמה ונעימה בגוף. תחושה של בית, של אש, של כל מה שאנחנו רוצים בחורף הקר. במקרה כזה כדאי לחפש בשמים עם ריח אמבר- שמן האמבר מופק משרף של עצים, מה שנותן לו ניחוח מעושן ומתוק. הוא משתלב נפלא עם ריחות של תבלינים חמים כמו וניל, קינמון, אפילו אספרסו. הוא נותן מעטפת של ריח מעושן וחושני, עם תווים ייחודיים ונעימים. בכל מה שקשור לחורף, אין לנו אלא להמליץ על Burberry My Burberry שמצליח ללכוד את הניחוח של אחרי הגשם בלונדון. צמח הברגמוט יחד עם גרניום, ניחוח של פצ'ולי, ואפילו אפונה מתוקה, כל אלה מעניקים ניחוח ייחודי, מעניין וכובש שמייצג את המסתורין של העיר החורפית הטובה בעולם- לונדון. כי אין כמו להסתובב בישראל ולהרגיש בבריטניה, לא?

seperator

אבל האמת היא, שלא משנה איזה בושם תבחרי, בסופו של דבר הוא צריך להתאים לך ולכל מה שאת רוצה לשדר, בין אם תבחרי אחד שהוא המנצח ובין אם תרכיבי קולקציה שכולה את - וכך, כל מי שיעבור לידך רק ירוויח. לא משנה איזה ריח את מעדיפה, בדיוטי פרי תוכלי למצוא את הבשמים שעליהם דיברנו ועוד, במחירים משתלמים (1 ב-$99 על מגוון בשמים, 2 ב-$99 על מגוון בשמים ו-3 ב-$99 על מגוון בשמים) שיאפשרו להרכיב את קולקציית החלומות, שתחכה לכם לכשתחזרו הביתה מהחופשה שלכם.

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון
  • עוד באותו נושא:
  • דיוטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully