וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות מדגימות: מה תמצאו בפופ-אפ המטורף של דודו בר אור?

דודו בר אור מגיעה לישראל ופותחת לראשונה חנות פופ-אפ עם רשת סטורי, שם ניתן לרכוש את כל הקולקציות האחרונות שלה. הכוכבות כבר שמו ידן על פיסים נחשקים והנה טעימה ממה שתוכלו למצוא שם, וגם - כמה זה יעלה לכן?

חליפות סריג צבעוניות, דפוסים פסיכודליים, השראות מהסיקסטיז, גזרות נשיות והכול עם דגש על איכות - דודו בר אור פותחת לראשונה חנות פופ-אפ בישראל בשיתוף רשת סטורי. הפופ-אפ פועל בין התאריכים 23.3 ועד 15.4 בטווח מחירים הנע בין 200-4,300 שקלים, כשאת הפריטים הוורסטיליים ניתן לרכוש גם באתר של סטורי. אניה בוקשטיין, ניבר מדר ושלומית מלכה כבר הגיעו לפשפש בקולבים והנה מה שהן בחרו.

אניה בוקשטיין

חליפת סריג בפרינט מעוינים באווירת הסיקסטיז - אפודה (720 שקלים), מכנסי פדלפון (1,150 שקלים), וז'קט (1,850 שקלים), הכול בצבעוניות מהפנטת של ירוק צהוב ולבן. אהבנו את הדיוק עם העגילים.

אניה בוקשטיין. אור גפן,
חליפת מעוינים צבעונית - אניה בוקשטיין/אור גפן

ניבר מדר

הדוגמנית בחרה באוברול משגע בעלות 3,300 שקלים בגזרת אוברסייז עם כיווצים קלים במותן בצבעי חום-צהוב - פריט שלנצח תשלפו מהארון וישמוט לסתות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניבר מדר. אור גפן,
אוברול לנצח - ניבר מדר/אור גפן

שירה נאור

אחד הלוקים המוצלחים והקלאסיים - שירה נאור בשמלת סריג עם כפתורים אול אובר איתם ניתן לשחק ברמת הכפתור וטופ תואם שבצבץ מתחת.

שירה נאור. אור גפן,
שמלת סריג מגה סקסית עם טופ תואם - שירה נאור/אור גפן

דודו בר אור

המעצבת דווקא בחרה באנטיתזה של הקולקציות והגיעה בטוטאל לוק שחור עם חצאית עור בגזרה נמוכה וחולצה גברית שקפקפה בשחור גם כן. ניכר כי הבנות ירשו את הסטייל המשובח של האימא והגיעו בלוקים אקלקטים מעולים.

דודו בר אור. אור גפן,
ירשה את ה'פלייר' של אימא - דודו והבנות/אור גפן

שלומית מלכה

שמלת סרימ מהרגועות שיש פופ-אפ בעלות 1,290 שקלים, עם נגיעות אבנים בצווארון ובגימורי הכתפיות ופרנזים עדינים עליהם חרוזים כסופים בסיומת.

שלומית מלכה. אור גפן,
שמלת סריג עם נגיעות אבנים ובלייזר שחור - שלומית מלכה/אור גפן

יובל שרף

השחקנית החליטה ללכת על השילובים האופיינים של דודו ובחרה בעליונית סגלגלה עם פרינט מעוינים (1,680 שקלים) אותה כפתרה רק במרכז, פלוס חצאית מקסי בצבעי תכלת-כחול (1,050 שקלים). סניקרס הן אחלה סיומת ללוק הזה, רק לא אלו.

יובל שרף. אור גפן,
השילובים שדודו אוהבת - יובל שרף בעליונית סריג סגולה וחצאית מקסי תכלת בפרינט מעוינים/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully