וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעצבת הפנים הזו יש גם סטייל מטורף

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:13

את'נה קלדרון מתגוררת בבית מטורף בברוקלין אותו עיצבה מהיסוד ונחשבת כיום ל"מרתה סטיוארט של הדור הצעיר". מעבר לביתה הנחשק, לספרים ולמתכונים - יש לה גם סטייל משגע שפשוט אסור לכם לפספס

את'נה קלדרון היא מעצבת פנים, סופרת, שפית ואושיית סטייל מעוררת השראה האוחזת בחשבון האינסטגרם EyeSwoon בעל מיליון עוקבים. קלדרון, שהוכתרה על ידי הניו יורק טיימס בתור "מרתה סטיוארט של הדור הצעיר" מפזרת אסתטיקה נחשקת בכל מקום בו היא נמצאת. בין אם באמצעות ה"טאון האוס" האלגנטי שלה בברוקלין ניו יורק, אשר תועד במגזינים נחשבים כמו ארכיטקטורל דייג'סט, ווג וגלאמור, בספרי העיצוב שפרסמה, במפגשי הבישול המצולמים (עם מייגן מרקל למשל), ובין אם דרך מותג הבית שלה EyeSwoon בו היא אוצרת ומוכרת חפצי נוי ע"פ טעמה המבוקש.

מעבר לכל היופי שאופף את סביבתה, את'נה, 48, חולקת את משכנה המסקרן לצד בן זוגה ויקטור קלדרון, דיג'יי נחשב שעבד בשיתוף פעולה עם אמנים כמו מדונה, סטינג, ביונסה או וויטני יוסטון, ועם בנם המשותף ג'יואן.

כמי שביססה את מעמדה כאחת ממנסחות השיק המובילות של ימינו, כולל לייף סטייל המתרחש בין סצינת המוסיקה לעולם העיצוב, לא מפתיע לגלות שטעמה המשובח גולש מגבולות חללי המגורים גם לאזור המלתחה. שהיא, בשתי מילים, מנומקת בקפידה.

כדמות הנחשפת על בסיס קבוע בפלטפורמה החברתית, קלדרון אוצרת את הפיד שלה בהרמוניה ובוחרת להצטלם בפריטים המהדהדים את אותה שפה עיצובית המהללת טקסטורות וצלליות מתוחכמות בגוונים קלאסיים של שחור, לבן, אבן, חמאה ודנים. בין הלוקים הבולטים אפשר למצוא שמלת מקסי שחורה של Khaite אותה היא לובשת בתמונה לצד בעלה על רקע חדר ארונות הלבן, שמלת קאט-אאוט חושפת סייד בוב של ג'ייסון וו שצולמה על רקע חלל בגווני שמנת או שמלת קרושה שחורה עם רקמות פרחים מבית אוסקר דה לה רנטה שהותאמה לאווירה הפסטורלית בחדר השינה.

בצילומי אאוט דור יש גם אאוטפיט של שאנל איתו צעדה לכיוון תצוגת הקוטור שנערכה בגראנד פאלה לפני כחודשיים ושמלת קאט אאוט עם פרינט פולקה דוט בעיצוב הלייבל הריזורטי Matteau. "כשאני עובדת מהבית או משתעשעת במטבח, אני בדרך כלל מסתובבת יחפה, לבושה בג'ינס וחולצה מכופתרת. כשאני יוצאת לעולם, אני משתמשת באופנה כצורת ביטוי, אבל בבית, אני נצמדת לבייסיק", סיפרה בראיון למגזין Porter מבית נט-א-פורטה. שם היא גם פירטה על השקפת עולמה האופנתית: "אני חושבת שכל אחת צריכה בלייזר מחויט להפליא בארון. אני מאוד מודעת לכך שאם אני הולכת להשקיע בפיסת אופנה, זה חייב להיות משהו שאלבש במשך שנים רבות - ובמגוון דרכים. אני גם מעריצה גדולה של חולצת פופלין קלאסית, טי נהדרת, מכנסיים בגזרה גבוהה ונעלי פאמפס שחורות - הם בסיס מעולה למיקס אנד מאץ'".

בהמשך היא מעניקה טיפ נוסף: "אני תמיד משחקת עם ניגודים; אני חושבת שזה מה שהופך את הכל למעניין באמת - מצלחת אוכל דרך סכמת עיצוב ועד אאוטפיט. אם אני לובשת משהו נשי ויפה להפליא, אני תמיד אוסיף אדג' מחוספס שיגרום ללוק להרגיש שלי". מה שפחות הודגש באותה הכתבה, היא חיבתה לפריטי מעצבים מהסוג היקר מאוד, אשר הופכים את מלאכת ההתלבשות לפריווילגית מייסודה.

באותו ראיון היא גם חלקה את משנתה לגבי אקססוריז: "עכשיו כשאני קצת יותר מבוגרת ומבוססת, אני יכולה להשקיע יותר בתכשיטים, ולאט לאט אני מתחילה לבנות אוסף. אני חושבת שזה ממש מעניין לקחת תכשיטים ולסגנן אותם בדרך שלך; באופן אישי, אני אוהבת פיסים שאני יכולה לענוד מהבוקר ועד הלילה. כשזה מגיע לתיק טוב, אני אוהבת תיקי כתף שאינם גדולים מדי, אבל עדיין יכולים להכיל את כל הדברים החיוניים, כמו הטלפונים והמטענים שלי".

עוד בוואלה!

מה נשים רוצות: משכית הציגו קולקציה נהדרת שכולן ירצו ללבוש

לכתבה המלאה

לבסוף היא סיכמה: "עיצוב נהדר, בין אם זה בבית ובין אם זה אופנה, הוא כמו סוג של קסם. כשאת מצמידה שני דברים והם באמת עובדים ביחד, זה רגע מרגש ונושא סוג מיוחד של אנרגיה. אם את לובשת משהו שאת לא מרגישה בו בנוח ב-100 אחוז, זה משפיע על מה שאת משדרת לעולם. יופי מעלה את האנרגיה שלך, מעלה את מצב הרוח שלך, ואני לא חושבת שיש סיבה להתנצל על זה". לגזור ולשמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully