וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את יורדת מהפסים להצטלם ככה": העוקבים שוב יוצאים על בר רפאלי

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 11:29

הדוגמנית נופשת במלדיביים, אבל שוב - לטוקבקיסטים יש מה להגיד. חליפת חצאית מחרפנת ועוד סטורי רותח מחדר האמבטיה - ובר רפאלי שוב חוטפת אש

בר רפאלי/יח"צ, רפי דלויה

להיות עם חופשי בארצנו, או במלדיביים - מה כבר ביקשנו? בחורה נהנית בחופשה, עפה על עצמה במראה, יש לה שלושה ילדים וכן, בא לה לתעד את הרגע הסופר סקסי בתחתונים מינימליסטיים אחרי שנתיים של עבודה בחדר כושר.

לטוב או לרע, הטוקבקיסטים ככל הנראה לעולם לא יניחו לבר רפאלי. הדוגמנית נופשת עם בעלה עדי עזרא בריזורט יוקרתי במלדיביים, ומעדכנת בדיווחים שוטפים מהשטח, ממקלחת זריזה תחת כיפת השמיים ועד לוקים מתוקתקים מחדר האמבט.

לוק ראשון מהפנט מבית המותג הצרפתי איזבל מארה לפקטורי 54, כזה שנרצה לאמץ לאירוע הבא שלנו - חצאית מידי נשפכת חצאית העשויה תערובת ויסקוזה ומשי בצבע שחור עם הצלבה מחמיאה ואוספת במרכז חגורת המתניים - 3,190 שקלים. לחצאית טופ קרופ תואם בעל שרוולים ארוכים וכיווצים באזור החזה (2,390 שקלים) - טוטאל לוק רותח מהקולקציה החדשה, אותו שילבה רפאלי עם נעלי בובה שחורות, אהבנו מאוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בר רפאלי בחליפה מטריפה של איזבל מארה לפקטורי 54/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הצילומים מחדר האמבטיה לא הסתיימו בחליפה של מארה ומעט לאחר מכן העלתה רפאלי סרטון כשהיא בתחתוני בגד-ים שחורים וחזייה שחורה כשמעליה סריג בטן אוורירי. התגובות על הפוזות למצלמה לא איחרו לבוא, הרבה בשל התחתונים המעוצבים בטרנד החושפני עם עוד תוספת שתי רצועות בצדדים ופתח מרומז מקדימה.

"הייתי אומרת שאת יורדת מהפסים להצטלם ככה", כתבה לה אחת, "אין גבולות אה בר? למה לא עירומה לגמרי וזהו?", וגם תגובת האימא הידועה והמתישה - "אישה נשואה עם ילדים, קצת ערכים וכבוד עצמי, זה לא נעים, למרות שמחבבת אותך. חושבת שזה לא מכבד", והייתה גם 'עצה חברית' של מישהי שמרגיש לנו כי היא פחות 'חברה' - "עצה חברית בלי טיפה של טינה, צרות או קינאה. החיים הם לא רק גוף. הם בעלי משמעות, הם חילופי רעיונות, הם אקשן ומשחק. המסר שלי עובר מהסרטון - זה: גוף, גוף, גוף, גוף יפה, תראו יש לי גוף רזה, יש לי גוף יפה, גוף".

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully