וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגם אופציה מושחתת למשקיעניות: 10 מתנות הכי שוות לחג

שירלי אכסלרוד

2.4.2023 / 5:50

זה לא קל אבל מישהו צריך לעשות את זה. תרמנו את גופנו למדע המתנות לחג כדי שאתן לא תצטרכו, ובחרנו את 10 המומלצות לפסח הזה, לאחרים - ואפילו יותר טוב, לעצמכן

1. המזוודה של לנקום

לנקום. יח"צ,
מוצרים מגוונים במחיר משתלם/יח"צ

מסורת ידועה היא להצטייד בחג בכל מוצרי הדגל של לנקום שמסדרים שקט תעשייתי בתיק האיפור לפחות עד חג המתנות הבא. הביוטי בוקס של המותג מגיע השנה בתיק זהב מוגזם להחריד שכמובן אהבנו מאוד, וכמו תמיד הוא מכיל שני קילו מוצרים מגוונים במחיר משתלם ביחס לתכולה - בין היתר תמצאו שם פלטה משגעת של צלליות, סומק וברונזר עם המון ניודים, קרם עיניים וקרם יום, סרום בגודל מלא, המסקרה המעולה IDOLE LASH, שפתון וגלוסים וגם מסיר איפור להסיר את כל הטוב הזה. מדוגמית הבושם LA VIE EST BELLE נתעלם באלגנטיות, ונייחל לימים יפים יותר.

הביוטי בוקס של לנקום ב-599 שקלים למוצרים בשווי 2,087.
ברשתות הפארם המובחרות.

2. מיסט לגוף של שאנל

שאנל. יח"צ,
N°1 DE CHANEL REVITALIZING BODY SERUM-IN-MIST/יח"צ

יש לכן את כל הסיבות שבעולם להתרגש מהמיסט החדש לגוף של שאנל: בקבוק מינימליסטי חתיך, ריח פרחוני-סבוני עדין שבעדינים שיתאים ממש לכולן, לא מאפיל על ריחות אחרים ונעים כשלעצמו, ובעיקר - מרקם לחותי דקיק אך אפקטיבי שמשאיר ציפוי רך, ויבוא לכן בנעימים גם אם העור שלכן מקיא בעצבים כל לחות שנוגעת בו בקיץ. מתנה תענוג שתזכה אתכן בתהילת עולם והזמנות לאירוח עד 2030.

370 שקלים ל-140 מ"ל.
להשיג בחנויות המותג.

3. בושם של לאקוסיטן

לאקוסיטן. יח"צ,
בניחוח ורדים ואגס/יח"צ

מפגש הפסגה בין הקיץ הרותח שצפוי לנו לבין ריחות לא מותאמים לסחוניה שבחוץ הוא תמיד נפיץ. על כן נמליץ בשמחה על המהדורה החגיגית והמוגבלת של לאוקסיטן בריח ורדים ואגס, שילוב נקי בין מאסק וערוגת ורדים מהזן הלא צ'יזי לבין תיבול של הל ואגס קריספי, שיוצרים יחד קומבינציה מאד לאוקסיטנית - פרשית, מקורית ולא אגרסיבית - שילוב מושלם לעונה. בונוס: בקבוק מתוק שבמתוקים.

179 שקלים. להשיג בחנויות המותג ובאתר.

4. בושם של ברברי

ברברי. יח"צ,
HER ELIXIR DE PARFUM/יח"צ

ב-BURBERRY מספרים שהבושם החדש שלהם הוא "נועז וחושני עם רוח הרפתקנית", אבל לטעמנו הוא המתנה הקלאסית לכל מי שאוהבת את ההרפתקאות שלה דווקא סולידיות, את הנועזות שלה מרומזת והיא לגמרי חיה בשלום עם זה שבת 30 היא כבר לא תהיה. לא שמעתן אותנו אומרות בושם זקן, כן שמעתם אותנו מתפעלות מבושם מתוחכם, חם ומתוק אבל לא מנג'ס, כזה שמפגין נוכחות בלי להרוג אף אחד בדרך.

579 שקלים. ברשתות הפארם המובחרות.

5. בושם זוגי של דולצ'ה גבאנה

דולצ'ה גבאנה. יח"צ,
K ו-Q - לך וגם לו/יח"צ

זוג הבשמים החדש של דולצ'ה וגבאנה הוא מתנה זוגית שמאפשרת פוליאמוריה בלי לגרום למשבר משפחתי. לשני הריחות ג'נדר די פלואידי: ה-Q הנשי, עם יסמין ודובדבן הוא דווקא מתובלן ועצי בקצוות, וה-K הגברי, עם תווים של הדר, חרפרף ומתוק הוא מבחינתנו המנצח של העונה ועל כן זכה לאהבת בני הבית ללא הבדל דת, גזע ומין.

449 שקלים. ברשתות הפארם המובחרות.

6. לחות עם פריימר של בובי בראון

בובי בראון. יח"צ,
VITAMIN ENRICHED FACE BASE DUO/יח"צ

מדובר בקרם שהוא כבר מזמן התמכרות, ולכן בואו נהיה לרגע פונקציונליות - אין כאן זיקוקים אבל יש כאן הזדמנות להצטייד במלאי מאחד המוצרים האהובים עלינו ביותר, מסביב לשנה. הלחות עם פריימר של בובי, שגם מחליקה וגם מכינה את העור לאיפור וגם יש לה ריח משגע, שימושית ביותר גם בחורף היבש וגם בקיץ הלח, בוקר וערב, ובדיל משתלם - היא הבחירה הנבונה של החג הזה.

2 יחידות של 50 מ"ל ב-380 שקל במקום 560.
להשיג בחנויות המותג ובאתר.

7. ליפסטיק בלאק האני של קליניק

ליפגלוס בלאק האני. יח"צ,
ליפגלוס בלאק האני/יח"צ

ועוד מתנה סופר שימושית: לשפתון המיתולוגי של קליניק שהפך סולד אאוט בזכות היותו משדרג הוודג' מספר 1 נולד אח, גלוס BLACK HONEY . יחסית לגלוסים המרקם שלו מפתיע - חמאתי ומטפח ולא דביק. כמו השפתון, גם הוא מצליח באופן פלאי להתאים לכל גוון עור, הולם כל שעה ביום ונראה תמיד בטוב טעם - רק הפעם בתוספת ברק אקסטרה ג'וסי.

שפתון וגלוס - 119 שקל כל אחד.
להשיג בחנויות, באתר המותג ובטרמינל X.

8. קולקציית ה-YUZU של ללין

ללין. יח"צ,
ויש גם תיק רחצה בירוק מנטה משגע/יח"צ

כבר כמה שנים שבללין מצליחים להפתיע עם קולקציות אלגנטיות שחיות יפה לצד ה-ocean הנצחית, המאסק והצ'רי בלוסום הבייסיקיות, וכרגיל במחירים שפויים. לקראת החג השנה מושקת קולקציית ה-YUZU שכוללת את כל מה שאפשר לצפות לו מללין - קרם ידיים, מיסט, סופלה וכל היתר, כולל תיקי רחצה, מארזים וסלסלות מוצלחים וירקרקים - בנראות וגם בריח. בללין מתארים אותו כ"בעל מתיקות רעננה ומורכבת מתווי ניחוח של עלים, פריחת הדר ומושק לבן", ואנחנו נתרגם ונגיד שמדובר בריח נקי מאוד שמצליח להיות גם סבוני וגם מתוחכם במידה ובעיקר לא יעשה לאף אחד מיגרנה.

מוצרים בודדים החל מ-35 שקלים, מארזים החל מ-50 שקלים.
בחנויות הרשת ובאתר.

9. אביזרים של So.Ko

סו קו. יח"צ,
עיסוי ממכר לגוף ולפנים במחירים נגישים/יח"צ

גם על הקוריאנים אפשר לסמוך שיארגנו לנו מתנות מוצלחות בעלות שקולה. המותג So.Ko הרחיב עוד את סדרת האביזרים לגוף ולפנים, כולם ורודים מאד ומבוססים על DIY - תפנו זמן לעצמכם. הפייבוריטים שלנו - רולר דו ראשי שמחזיק בקצה דמוי גוואשה לעיסוי ממכר לפנים, האייס רולר המצויין שהוא הדבר היחיד שבא לנו לראות בבוקר, ואבן עיסוי לגוף שהיא מעין גווא-שה גדול מידות ושימושי.

10-110 שקלים לכל אביזר.
להשיג בסופר פארם.

עוד בוואלה!

"הרגשתי כאילו מישהו לוקח מצית ושורף לי את הפנים"

לכתבה המלאה

10. טיפול מפנק של LA PRAIRIE

לה פריירי. יח"צ,
מתנה מושחתת למשקיענים/יח"צ

ולקינוח: מתנה מושחתת שמתאימה למי שמתארחים לסדר אצל משפחת אוליגרכים או אפילו עדיף - אם למשך שעה תרצו להרגיש כאלה בעצמכם. מותג העל לה פריירי פתח חדר טיפולים ראשון בארץ, ומציע תפריט טיפולים על בסיס מוצרי המותג. המוצרים פותחו במקור על ידי רופא וחוקר שוויצרי שהתייחס לאנטי אייג'ינג כחלק מחבילה שנועדה לשפר את איכות החיים, יחד עם תזונה ותנועה (במלים אחרות - אל תסתפקו בקרמים או הזרקות, תאכלו נכון ותזיזו תתחת), והפילוסופיה שלו היא "להוסיף חיים לשנים ולא שנים לחיים" - קחו רגע להתעמק אבל לא חזק מדי, כי זה מוציא קמטים במצח. הטיפול עצמו הוא סוג של טקס - החל מהעיצוב הייחודי של החדר שמחקה את הקליניקה באלפים השוויצרים והוא אחיד בכל העולם, דרך הריחות הארומתרפיים המשגעים והמרימים ועד לעיסוי עצמו, שאין דרך אחרת אלא לצאת ממנו מוארות, תפוחות ואפרסקיות.

LA PRAIRIE BEAUTY ROOM, בוטיק ביונד סקין בקניון רמת אביב - החל מ-450 שקל ל-30 דקות לטיפול באזור העיניים, ועד 1,750 שקלים לטיפול בן 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully