וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומית: טיטי איינאו התחתנה בשלוש שמלות

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 9:37

מלכת היופי במיל' התחתנה עם בחיר ליבה ובחרה ליום הגדול בשלוש שמלות של המותג המקומי מרגוט. שתיים קלאסיות וצחורות ואחת בועטת וסופר סקסית לנעול איתה את הערב - כל הפרטים

טיטי איינאו מסיבת רווקות/אינסטגרם

חמישה חודשים אחרי לידת בנם הבכור התחתנה טיטי איינאו המשגעת עם בחיר ליבה צחי פרנקל בנוכחות חברים הטובים, המשפחה וקומץ סלבס. לאירוע הגדול אמש (ראשון) באולם האירועים "קאי" בחרה מלכת היופי במיל' במותג מקומי שילווה אותה ויחדיו עיצבו שלוש שמלות, לא פחות.

שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן המעצבות של בית האופנה מרגוט, שהלביש כבר לא מעט כוכבות מקומיות מנטע אלחמיסטר ועד ריף נאמן, שמרו אמונים לקלאסיקה מנצחת אותה ניתן להרגיש בבירור בשתי השמלות הראשונות.

טיטי איינאו צחי פרנקל. אספוסה צלמים,
בשעה טובה חמודים. טיטי איינאו וצחי פרנקל/אספוסה צלמים

השמלה הראשונה, איתה צעדה איינאו לחופה, היא בעצם מינימליזם קלאסי השואב השראה ממלכות אנגליה לדורותיהן. "עיצבנו שמלה צמודה בגזרת סטרפלס ואופ שולדר מתוחכם וא-סימטרי ללא חיתוך מותן", מוסיפות השתיים. הבחירה לשסע מאחור היא לא בכדי - שמירה על נוחות מקסימלית מבלי שיהיה צורך להיאבק בשסע קדמי. בכל זאת, יש פעוט בתמונה. השמלה עוצבה מבד קרפ לבן לה התווסף שובל מתוחכם המתחבר לגב וניתן לשליפה.

טיטי איינאו. אספוסה צלמים,
טיטי איינאו בשלוש שמלות של מרגוט/אספוסה צלמים

השמלה השנייה (והאהובה עלינו) הייתה דומה מאוד לראשונה, אבל עם טוויסט. "PATTERN MEGIC במטרה ליצור מעין הדפס בתעתוע ראייה, ויחד עם זאת לשמור על הקוויים הקלאסיים אך יותר משוחררים", מספרות מרגוט וקליסקי כהן. פה כבר הגיע שסע עמוק וחצוף והכתף אחת הונחה בקרוס.

טיטי איינאו. אספוסה צלמים,
קלאסיקה מנצחת עם שרוול כתף אחת בקרוס/אספוסה צלמים

השמלה השלישית, לפי הספר, לוק בועט לרחבת הריקודים - שמלת תחרה קצרה, המזכירה מפות וינטג', עם כתפיות דקיקות ומחשוף עמוק פלוס חצאית קצרצרה עם שסע. להשלמת הלוק הסקסי קימונו מאותה תחרה עם כריות מוגבהות, תוספת נחוצה ונכונה בעינינו. על האיפור הייתה אמונה מישל אדרי ועל השיער האסוף המהודק לידור חדידה, גלאם די סטרנדרטי ששירת לא רע את הלוקים.

טיטי איינאו. אספוסה צלמים,
מגה סקסית בשמלת תחרה קצרה ומגפונים תואמים/אספוסה צלמים

עוד בוואלה!

מזל טוב: טיטי איינאו מאורסת

לכתבה המלאה
טיטי איינאו. אספוסה צלמים,
העליונית הייתה נחוצה - שמלת התחרה השלישית/אספוסה צלמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully