וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פסח בסימן ירוק": גם כשמתאפרים לארוחת החג כדאי להתחשב בסביבה

איפור הוא הרבה יותר מטביעת היד שלנו על הגוף, הוא גם בעל טביעת רגל סביבתית שאותה ניתן לצמצם. כשם שבאביב הטבע מתחדש, באמצעות ריענון ואימוץ ההרגלים שלנו באיפור שולחן ליל הסדר, נוכל לשמור עוד קצת על הטבע שלנו כך שימשיך לפרוח

חג הפסח מסמל את תחילת האביב, כאשר הטבע כולו מתעורר ומתחדש. העצים מחדשים את העלים שלהם ומכינים עצמם לקראת הפירות שעתידים לצאת, הפרחים פורחים והשמש חוזרת להאיר, יש תחושה של התחדשות באוויר.

ארוחת ליל הסדר הוא כבר מזמן לא חג בו משקיעים בעיקר בלבוש החגיגי והלבן הצח, אלא שכיום המעמד של האיפור החגיגי והמושקע מקבל יותר מקום וחשיבות בלוק תלבושת החג שלנו, כשיש אף הבוחרים בלוק איפור מושקע במיוחד המתעלה על הלבוש, אך איפור הוא הרבה יותר מטביעת היד שלנו על הגוף, הוא גם בעל טביעת רגל סביבתית שאותה ניתן לצמצם. כשם שבאביב הטבע מתחדש, באמצעות ריענון ואימוץ ההרגלים שלנו באיפור שולחן ליל הסדר, נוכל לשמור עוד קצת על הטבע שלנו כך שימשיך לפרוח.

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכל"ית התקשורת והקיימות בלוריאל ישראל, מביאה שלושה טיפים איך בארוחת ליל הסדר הקרובה, נוכל להיות קצת יותר מתחשבים בסביבה ולהשאיר טביעת רגל אקולוגית נמוכה יותר, בחג שמתמלא במבצעים על מוצרי האיפור והטיפוח.

אילוסטרציה איפור מראה אישה קרם. ShutterStock
אפשר לעשות את זה ירוק יותר/ShutterStock
  • אפליקטור רב פעמי זה שם המשחק: כחלק מהאיפור אנחנו הרבה פעמים משלבים פלטת צבעים מגוונת על הפנים שלנו. בהתאם לכך, פעולת האיפור דורשת מאיתנו שימוש במספר רב של ספוגיות איפור בשלל גדלים לשימוש במספר צבעי האיפור שברשותנו. לארוחת הסדר הקרובה, העדיפו להשתמש באפליקטורים רב פעמיים ולעשות בהם שימוש חוזר. מברשות סיליקון יכולות להיות פתרון טוב, שכן ניתן לשטוף אותם בקלות במעבר מצבע לצבע.
  • בחרו מותגי איפור ידידותיים לסביבה: המבצעים ברשתות השיווק על מוצרי האיפור והטיפוח משכנעים אותנו לקנות ולצרוך את המוצרים הללו במבצע בקלות יותר, מה שגורם לנו להיות פחות ביקורתיים כלפי טביעת הרגל הסביבתית שעשויה להיות למוצרים שבמבצע. יש מגוון מותגי איפור שהפחתת הרגל האקולוגית של מוצריהם נמצאת בראש סדר העדיפויות. חפשו מותגי איפור שמספקים גישה לבדוק מהם הרכיבים המרכיבים את המוצר. סביר להניח שתמצאו כאלו מוצרים במבצע גם כן, וכך גם אתם וגם הטבע ירוויח. במותג האיפור לוריאל פריז ניתן לבדוק את טביעת הרגל האקולוגית של כלל מוצרי האיפור, תוך התחשבות ב-14 גורמי השפעה על הסביבה.
  • בפורים הזה עשו זאת בעצמכם מחומרים טבעיים: פסח ובשמו הנוסף, חג האביב מספק לנו הזדמנות ליישר קו עם הטבע. נסו לשלב חומרים טבעיים כמו עלים ופרחים. עלי כותרת של ורדים כתושים יוכלו לשמש כסומק. פתרון ייחודי נוסף, במקום לרכוש איפור בעל פיגמנטים חזקים נסו להשתמש בתבלינים שיש לכם בבית ליצירת פיגמנט ייחודי, מיץ סלק, אבקת קקאו ועוד. תוכלו למצוא "מתכונים" באינטרנט לאיפור DIY, שיספק לכם דרך מהנה להתנסות בצבעים, חומרים ומרקמים וגם יאפשר לכם נושא שיחה מעניין סביב שולחן החג.
  • ארוחת ליל סדר הכוללת יישום דרכים לאיפור שהוא מתחשב יותר בסביבה, יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת. עם מעט יצירתיות ועל ידי בחירת איפור באופן מודע יותר לסביבה, תוכלו ליצור לוק איפור מרשים ושלם עם לבוש החג, תוך כדי שאתם עושים עוד קצת מאמץ כדי להגן על הסביבה.
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully