וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיה לוין: "כמעט הגעתי למיון מהקרם הזה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2023 / 11:44

היא מעדיפה לבזבז את הכסף שלה על חופשות, לא פוסחת על אף טיפול לפנים, נעלי החתונה שלה הן הפיס הכי יקר שיש לה בארון, והיה גם קרם עיניים שהפך לזיכרון כואב - הדוגמנית קטיה לוין עונה על כל שאלות הביוטי והאופנה

הדוגמנית היפהפייה קטיה לוין עונה על כל השאלות ההכרחיות לחובבות טיפוח ושופינג - אז איפה היא קונה בזול, על מה היא מעדיפה להשקיע את הכסף שלה, למה היא בעד הזרקות ומה הטיפ המנצח שלה לשיער בריא?

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"פעם השתמשתי בקרם עיניים והתחלתי לפתח אלרגיה אליו, וכמעט הגעתי למיון בגלל זה. היום אני מאוד זהירה עם זה ומה שמורחת על הפנים או אזור העיניים. אני בודקת לעומק לפני שאני משתמשת בכל מוצר".

ניתוח/טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"אין לי דבר כזה . כשהייתי צעירה יותר רציתי לעשות ניתוח אף, אבל לפני שש שנים גיליתי את החומצות שאפשר להזריק לאזור וזה נתן לי מענה על מה שהייתי צריכה. עוד לא יצא לי לעמוד בפני איזה ניתוח כזה או אחר בשלב זה ששקלתי לעשות".

קטיה לוין. גיא כושי ויריב פיין,
קטין לוין למותג בגדי ההריון Babe/גיא כושי ויריב פיין

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
"אני לא חובבת שופינג גדולה אם אפשר לומר. אני פחות אוהבת להסתובב בחנויות בגדים ולמדוד בגלל העבודה שלי בדוגמנות, אם יש משהו שאני ממש רוצה אני פשוט כבר יודעת מראש וקונה. בגלל שאני מדגמנת לכל מיני מותגים אז זה מאפשר לי להעשיר את המלתחה שלי, למשל עכשיו שהצטלמתי למותג בגדי ההיריון BABE, כבר יש לי מלתחה שלמה שתלווה אותי במהלך ההיריון לאביב קיץ הקרוב. אני כן בחורה של נעליים, זה משהו שאני ממש אוהבת ויש לי קרוב למאה זוגות בארון מהזול ביותר ליקר ביותר".

מה הקנייה הבאה שלך?
"האמת שבגלל ההיריון אני מסתכלת על כל מה שקשור לבייבי. סביר להניח שהקנייה הבאה שלי תהיה תיק לעגלה, בזה אני חושקת קצת האמת".

איפור בחמש דקות?
"בגלל שמאפרים אותי הרבה על סט הצילומים, ביומיום אני לא אוהבת להתאפר יותר מדי. הייתי בעבר מתאפרת יותר לאירועים בערב, בשנים האחרונות אני מרגישה יותר נוח ויפה בלי יותר מידי איפור. אני משתמש במוצרים כמו קרם ביבי, טיפה סומק ומסקרה לגבות. אם אני הולכת לאירוע אני אוסיף מסקרה לריסים ואיזה שימר".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"רק לפני ארבע שנים עשיתי פעם ראשונה, הלכתי למור ביטון שהיא מוכשרת מאוד. בגלל שיש לי גבות שקופות ובלונדיניות, היא יצרה לי בשיטה שלה מראה טבעי וגרמה להן לצמוח בצורה יפה וגם נותנת להן קצת צבע".

קטיה לוין. גיא כושי ויריב פיין,
"אני לא אוהבת להתאפר יותר מדי"/גיא כושי ויריב פיין

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"אני ממש בעד. אני חושבת שאם יש משהו שלא עשה הטבע ויכולה לשפר הרפואה והשיטות החדשות גם לנשים וגם לגברים. כרגע לא עשיתי עוד שום דבר חוץ מההזרקות באזור האף לסידור הנראות שלו, בערך שש שנים. עם הזמן כל עוד זה יפה ונראה טוב ובמינון נכון אין לי שום בעיה עם זה".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"קרם ביבי עם הגנה זה דבר מושלם וחובה לכל אישה, אני פחות אוהבת מייק-אפ מבחינתי זה מוצר מושלם. מסקרה לגבות תמיד חייב וקרם פנים של מימי לוזון. אני מטופלת של מימי לוזון המון שנים ואני עושה אצלה טיפולי פנים כל כמה חודשים ומשתמשת במוצרים שלה. אני חושבת שחשוב לאישה לתחזק את הפנים שלה ואת השרירים באזור הפנים והדקולטה.

טיפ מנצח לשיער?
"למדתי עם הזמן שכמה שפחות מתעסקים עם השיער ככה הוא יותר בריא וממושמע. פחות לעשות פן כמה שאפשר, עם החפיפות להמעיט, פעם הייתי חופפת כל יום והיום אני משתדלת לחפוף פעם בשלושה ימים. זה עושה פלאים לשיער".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"ג'ינס וטי-שירט או איזה טרנינג כיפי. מספיק לי רבע שעה להתארגן לאירוע, אני תמיד מתארגנת מאוד מהר. אבל מאוד נוח לי עם טרנינגים, פריטי בייסיק עם סניקרס".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"הנעליים שקניתי לחתונה שלי, נעליים של בוטגה ונטה שלקח לי כמעט חצי שנה להשיג אותן. הן עולות כמה אלפי שקלים, אין לי חרטה שקניתי אותן והן שירתו אותי נאמנה בחתונה שעשיתי בחול שכללה כמה אירועים. מה שכן הנעליים לא היו הכי נוחות והאבנים שהיו עליה נפלו אחרי האירוע, הפריט לא מתגמל את המחיר חד משמעית, אבל הן מאוד התאימו לאירוע"

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"יש לי מלא פריטים זולים שזרוקים לי בארון, למשל מכנסיים שקניתי ב-25 שקלים בשוק הכרמל. מכנסי דייגים שאני חורשת עליהם בחופשות חו"ל וריזורט ותמיד חושבים שהוא ממותג".

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"הקטגוריה שאני הכי אוהבת היא ספורט, אני לא קניינית גדולה, אבל שאני בחול אני אוהבת להיכנס לחנויות כמו לולולמון, אלו יוגה וכו'. אני גם אוהבת חנויות כמו ספורה שיש שם הרבה מוצרי טיפוח, איפור וביוטי".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"הייתה לי תקופה עם ציפורניים ארוכות. היום אני עם ציפורניים קצרות ולפני כמה זמן עשיתי הפוגה מלק ג'ל. שלא עשיתי את זה מגיל 14 בערך. הציפורניים תמיד מטופחות ומתוקתקות, אבל כשאת מדגמנת זה נורא קשה להתפרע עם צבעים, כי בדרך כלל מבקשים לבוא עם מראה נקי".

קטיה לוין. גיא כושי ויריב פיין,
"כמה שפחות מתעסקים עם השיער ככה הוא יותר בריא וממושמע"/גיא כושי ויריב פיין

עוד בוואלה!

"אם אני נדלקת על משהו אני לא רגועה עד שהוא שלי"

לכתבה המלאה

מה חטא הטיפוח שלך?
"האמת שאני ממש מקפידה על הכול החל מפינוקים לפנים ופינוקים לגוף, אני עושה רבה ספורט אז אני יודעת לפנק את הגוף שלי בעיסויים טובים כמה שאני יכולה".

איפה את קונה בזול?
"Asos, לפעמים אני ממש מוצאת מציאות".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"אני אגרנית סדרתית וקשה לי להיפרד מדברים. החל מחולצות מבתי ספר, תקופת הצבא, קורסים ומה לא. הכל כזה בקופסאות נמצא איפשהו".

על מה בחיים לא היית משלמת?
לא יודעת לומר, יש הרבה דברים שאני רואה שמוציאים עליהם הרבה מאוד כסף, תיקים יוקרתיים וכו', ואני לא רואה בזה כל כך טעם. אני מעדיפה להוציא את הכסף על חופשות, חוויות ודברים שיישארו לנו בזיכרון מאשר פריטי אופנה שעולים עשרות אלפי שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully