וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות החדשה של בננהוט היא משהו שעוד לא ראיתם

היזמיות הצעירות נטע אלחמיסטר ונועה בני השיקו חנות חדשה וענקית בכניסה לנמל תל אביב ברמה עיצובית שלא נראתה רבות בישראל. בתזמון מושלם גם קולקציית בגדי ים חדשה מחכה על הקולבים ויש ליין ריזורט מטריף להשלמת לוק החוף האולטימטיבי

הלוקיישן החדש של מותגי בגדי הים BANANHOT הוא ללא ספק בין המושקעים והשאפתניים שהרימו למותג מקומי. לא מדובר כאן ברשת בינלאומית עם תקציב מפוצץ, או בבית למותגי יוקרה כמו אלו שממוקמים בכיכר המדינה, ועדיין - התוצאה מרשימה ולא מתפשרת.

כבר די ברור לכל מי שבמשחק שקוראים לו תעשיית האופנה והבידור שנטע אלחמיסטר ונועה בני, הן יזמיות צעירות שיודעות מה הן עושות. לכל אחת גם פרויקטים במקביל, כשנטע גם מתחזקת קריירת דוגמנות ענפה ומותג שיזוף שמשלים את כל כל תחומי ההתעסקות שלה אבל 'בננהוט' זה הבייבי שאסור לוותר עליו.

בננהוט, נטע אלחמיסטר. לי אגמון,
צמד מנצח - נטע אלחמיסטר ונועה בני/לי אגמון

אחרי חנות ראשונה וחמודה בבן יהודה, חנות אונליין שעובדת תדיר כבר תקופה, וייצוג מכובד באתרים בינלאומיים כמו Revolve, Mytheresa ,Shopbop בני ואלחמיסטר משיקות חנות חדשה ברחוב הירקון, בדיוק בכניסה לנמל תל אביב, ומשיקות בתזמון מושלם את קולקציית הקיץ והריזורט שלהן לשנת 2023 - בגדי ים ופריטים משלימים.

בננהוט, נטע אלחמיסטר. מיכאל שוודרון,
חנות (גדולה) ומטריפה - הלוקיישן החדש של בננהוט/מיכאל שוודרון

החנות משתרעת על פני 300 מטר ומציגה עיצוב ברמה בינלאומית שעוד לא נראתה רבות בישראל. גם כאן עומדות שתי נשים, נוי סבן ואופיר ישר, מעצבות הפנים ומתכננות החנות: "בפגישה הראשונה עם נועה ונטע זרקנו על דף את כל החלומות שלהן, את כל הפונקציות שהחנות צריכה להכיל, ממש רשימת מכולת מדויקת להן", מספרות לנו המעצבות.

"אחרי שהבנו לאן נטע ונועה שואפות להגיע יצאנו למלחמה. מלחמה בגלל הזמן הקצוב שהיה לנו - 300 מטר בחודשיים וחצי. אפשר לומר שהסגנון העיצובי שלנו לקוח גם מהסגנון העיצוב הסקנדינבי שידוע בפשטות, מינימליזם, עידון ובחומרי גלם טבעים שמתאימים לייצור המוני במגוון דרכים. הרהיטים שונים אך מדויקים ומאפשרים לשמור על Flow זורם ועל חדר מרווח לאורך כל הדרך".

בננהוט, נטע אלחמיסטר. מיכאל שוודרון,
משתרעת על פני 300 מטר/מיכאל שוודרון

"היה לנו מאוד חשוב להשתמש בפלטה רכה ועדינה ובמיוחד אחידה כדי שהקולקציה המטורפת של הבנות והצבעוניות של בגדי הים יקבלו את הפוקוס המתאים", ממשיכות סבן וישר, "השתמשנו בהמון טקסטורות וחומרים שונים אך באותה פלטת צבעים שבתמונה שלמה אחת נראים מאותה משפחה אבל כל דבר קיבל את החומר המיוחד שלו".

בננהוט, נטע אלחמיסטר. לי אגמון,
עיצבו את החנות בפלטת צבעים נקייה כדי שהפוקוס יהיה על בגדי הים/לי אגמון

המותג שהוקם ב-2014, הוא סיפור של שתי בסטיז (נטע ונועה) שחלקו חלום לעצב קו בגדי ים אופנתי ופופלרי. בזמן קצר מאוד ותודות לשתי המשפיעניות שכבר תיחזקו קהילה חזקה באינסטגרם, הפך לאחד המותגים הכי נחשקים בקטגוריית החוף בישראל.

המותג מציע מגוון סגנונות, כולם על טהרת הסופר סקסי כמובן, כיאה לעומדות בראשו, ובמגוון מידות רחב - לנשים ולגברים, כולל קטגוריית חוף שמשתכללת מעונה לעונה. "השנה קולקציית הלבשת החוף התרחבה מאוד ונותנת מענה גדול יותר ללקוחות שלנו". מספרות לנו אלחמיסטר ובני, "חשבנו על הלקוחה שלנו שתוכל לייצר לוק שלם של בגד ים והלבשה מתאימה שתלווה אותה לבריכה או לים".

בננהוט, נטע אלחמיסטר. לי אגמון,
"חשבנו על הלקוחה שלנו שתוכל לייצר לוק שלם". נטע אלחמיסטר/לי אגמון

לצד צבעי הקיץ שמעטרים את החנות יש נוכחות יפה לשחור-לבן המנצח, ומעל עשרה דגמי פלאס סייז בקולקציה החדשה. ישנם גם דגמים ייעודיים לגברים, חליפות פשתן יוניסקס שיגיעו בהמשך ונישה נוספת שנרקמת בימים אלו אותה הבנות עדיין לא מוכנות לחשוף. מחיר לפריט, כמו חזייה או תחתוני ביקיני מתחיל מ-320 שקלים, כשקטגוריית בגדי החוף מעט יקרה יותר.

BANANHOT - חנות הדגל בנמל תל אביב, רחוב הירקון 317
שעות הפעילות:
א'-ה' 10:00-21:00
ו' 10:00-15:00

בננהוט, נטע אלחמיסטר. לי אגמון,
סיפור של שתי בסטיז שחלמו בגדול. נועה בני/לי אגמון
בננהוט, נטע אלחמיסטר. מיכאל שוודרון,
הלוקיישן החדש בכניסה לנמל תל אביב - תחושה קלילה של בוורלי הילס/מיכאל שוודרון
בננהוט, נטע אלחמיסטר. מיכאל שוודרון,
בקרוב יחשפו עוד נישה נוספת למותג - נטע אלחמיסטר ונועה בני/מיכאל שוודרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully