וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה את הלבוש שלה לחתונה וחטפה בגדול: "זה ממש לא הולם"

20.4.2023 / 0:06

אוליבייה בורוס, אשת עסקית אוסטרלית ואושיית אופנה, שיתפה את עוקביה בההתלבטות שלה לגבי מה ללבוש יחד עם חצאית ורודה. אלא שבמקום לקבל אמפטיה ועצות, היא הותקפה על הסטרפלס שהיא בחרה וחטפה על זה. צפו בסרטונים ושיפטו בעצמכן

האם זו שמלה ראוייה לחתונה?/@oliviaandliving

אשת עסקים אוסטרלית ניצלה את ההשפעה שלה בטיקטוק כדי להתייעץ עם העוקבות שלה לגבי לבוש לחתונה של חברה שלה. אוליביה בורוס צילמה סרטון שבו היא ביקשה מ-73 אלף העוקבים והעוקבות שלה לעזור לה לבחור את החלק העליון שהיא תלבש לחתונה יחד עם חצאית ורודה שכבר בחרה.

בסרטון אוליבייה הסבירה שהיא נאלצה לוותר על שתי שמלות ארוכות בגלל מזג האוויר החם שצפוי בחתונה. לאחר מכן היא חשפה את החצאית הורודה שעלתה לה 525 דולר והציגה כיצד היא נראית יחד עם שלוש חולצות טופ שונות, כולן די חושפניות - כשסופו של דבר היא בחרה בחולצת סטרפלס לבנה שמשאירה את הבטן שלה חשופה.

צפו בסרטון שלה

למרות שהיא טענה שהיא אוהבת את הלבוש שלה, אוליבייה ספגה הרבה מאוד תגובות שליליות ברשת מגולשות שטוענו שהסטרפלס שלה "לא מתאים לחתונה" וחושפני מדי. "לא ציפיתי שהלבוש הזה יעורר מחלוקת, אבל אני יודעת שכשמדובר בחתונה לכל אחת יש את הדעה שלה", אמרה אוליבייה לאתר חדשות מקומי.

אוליבייה סיפרה שהכלה והחתן דווקא מאוד אהבו את התלבושת שלה: "הבנתי שזו לא תלבושת אופיינית לחתונה. אולם, האופנה התפתחה וזה פופולרי ללבוש שני חלקים. אם היה להם קוד לבוש אחר, הייתי נוהגת לפיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

וכך זה נראה בחתונה

האם זה לבוש ראוי לחתונה?

ברור
ממש לא. חושפני מדי
1284 משתתפים

אבל למרות ההסבר שלה וניסיון של 15 שנים בתעשייה האופנה, הרבה עוקבות עדיין סברו שהסטרפלס חושפני מדי. "החצאית נהדרת, אבל אני לא חושבת שהחלק העליון מתאים לחתונה, מצטערת". כתבה לה אחת הגולשות. "החלק העליון הזה אמור להיות לבוש מתחת לחולצה נוספת", כתבה מגיבה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully